این راه حل ارزان CarPlay یا Android Auto را تنها با ۷۷ دلار به وسیله نقلیه شما اضافه می کند

Mesay in-car display

گوشی‌ها عالی هستند و تا زم، که وسیله نقلیه‌ای با پشتیب، از Apple CarPlay یا Android Auto داشته باشید، می‌توانند هنگام رانندگی مفید باشند. صرف نظر از نوع گوشی هوشمندی که دارید، هر دو راه‌های عالی برای لذت بردن از سرگرمی‌های داخل خودرو هستند، و همچنین بسیار ایمن‌تر از ضربه زدن به صفحه نمایش گوشی در حین رانندگی هستند. مشکل؟ اگر می‌خواهید از CarPlay یا Android Auto استفاده کنید، وسیله نقلیه شما باید از آن‌ها پشتیب، کند و همه خودروها این کار را نمی‌کنند.

اگر ماشین قدیمی‌تری رانندگی می‌کنید که از CarPlay یا Android Auto پشتیب، نمی‌کند، می‌تو،د هر دو را به وسیله نقلیه خود اضافه کنید. فقط 77 دلار. معامله در StackSocial باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود، اما باید مطمئن شوید که کد تخفیف را وارد کنید لذت بردن از 20 برای دریافت این قیمت ویژه تعداد زیادی هد یونیت CarPlay و Android Auto وجود دارد، اما نصب این روش برای هر ،ی بسیار ارزان‌تر و آسان‌تر است.

این دستگاه دارای یک صفحه نمایش لمسی بزرگ 6.8 اینچی است و از Android Auto و CarPlay پشتیب، می کند، بنابراین مهم نیست که کدام گوشی را دارید. گزینه های اتصال زیادی نیز وجود دارد، از جمله بلوتوث و جک aux، در حالی که فرستنده FM داخلی نیز ارائه می شود.

نصب صفحه نمایش سریع و آسان است و پشتیب، از Siri و Google Assistant برای تماس بدون هندز، ناوبری و موسیقی، این گزینه را ایمن‌تر از تلاش برای ضربه زدن به صفحه کوچک گوشی خود در حین حرکت می‌کند. به خاطر داشته باشید که این معامله StackSocial می‌تواند در هر لحظه و بدون هشدار پایان یابد، بنابراین در تصمیم ،ید شما نقش داشته باشید.

به دنبال یک گوشی جدید با این نمایشگر هستید؟ مطمئن شوید که مجموعه ما از بهترین معاملات آیفون را بررسی کنید، در حالی که لیست ما از بهترین معاملات تلفن شامل برخی از مدل های معروف اندروید نیز می باشد.

معاملات ،ید بیشتر از CNET


]
منبع: https://www.cnet.com/deals/this-cheap-solution-adds-carplay-or-android-auto-to-your-vehicle-for-just-77/#ftag=CAD-01-10aai3d