ویژگی آپنه خواب سامسونگ در گلکسی واچ اولین نوع خود مجوز FDA ایالات متحده – اتاق خبر جهانی سامسونگ

ویژگی آپنه خواب سامسونگ در گلکسی واچ اولین نوع خود مجوز FDA ایالات متحده - اتاق خبر جهانی سامسونگ

سامسونگ الکترونی، از ویژگی آپنه خواب خبر داد1 در برنامه Samsung Health Monitor2 مجوز De Novo را از سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) دریافت کرده است. این ویژگی که نشانه‌های آپنه خواب را با استفاده از ساعت و گوشی سامسونگ گل،ی سازگار تشخیص می‌دهد، اولین مورد از نوع خود بود که توسط FDA پس از تایید قبلی توسط و، ایمنی غذا و داروی کره (MFDS) که اکتبر گذشته در کره اعلام شد مجاز شد. .

ویژگی آپنه خواب به کاربران بالای 22 سال که مبتلا به آپنه خواب تشخیص داده نشده اند این امکان را می دهد تا علائم آپنه انسدادی خواب متوسط ​​تا شدید (OSA) را در یک دوره نظارت دو شبه تشخیص دهند، یک وضعیت خواب رایج و مزمن که اغلب تشخیص داده نمی شود. و درمان نشده برای استفاده از این ویژگی، کاربران می توانند به سادگی خواب خود را دو بار به مدت بیش از چهار ساعت در مدت ده روز پیگیری کنند.

OSA باعث می‌شود که فرد هنگام خواب نفس بکشد و اغلب منجر به اختلال در تامین ا،یژن، کاهش کیفیت خواب و افزایش خستگی در طول روز شود. آپنه خواب درمان نشده می تواند خطر بیماری های قلبی عروقی مانند فشار خون بالا، بیماری عروق کرونر، نارسایی قلبی، آریتمی قلبی و سکته را افزایش دهد. طبق گزارش بنیاد ملی خواب (NSF)، تقریباً 25٪ از مردان و 10٪ از ،ن در ایالات متحده OSA را تجربه می کنند. انتظار می‌رود که ویژگی جدید در برنامه Samsung Health Monitor به افراد بیشتری کمک کند تا اشکال متوسط ​​یا شدید OSA را شناسایی کنند و در نتیجه این تشخیص به دنبال مراقبت‌های پزشکی برای کاهش احتمال عوارض مرتبط با سلامتی باشند.

سلامتی به شدت با خواب خوب مرتبط است. خواب به بدن و ذهن کمک می کند تا بهبود یابد و افراد را قادر می سازد تا سرحال و آماده برای روز آینده بیدار شوند. کیفیت خوابی که افراد در هر شب دریافت می‌کنند تأثیر بسزایی بر سلامت جسمی و رو،، روابط، عملکرد و موارد دیگر دارد. سامسونگ نقش اساسی خواب در سلامت و تندرستی افراد را با تمرکز بر سه ،صر کلیدی برای خواب بهتر تشخیص می دهد: درک ال،ای خواب، ایجاد عادات بهتر و ایجاد محیطی من، برای خواب.

سامسونگ با ویژگی آپنه خواب، گام بعدی را در تعهد مستمر خود برای ارائه بهترین ابزار خواب ممکن به کاربران گل،ی برای بهبود عادات خواب آنها برمی‌دارد. این ویژگی در سری گل،ی واچ در ایالات متحده از طریق برنامه Samsung Health Monitor در سه ماهه سوم در دسترس خواهد بود.3

1 Sleep Apnea Feature یک نرم‌افزار بدون نسخه (OTC) است که بر روی ساعت و تلفن گل،ی سامسونگ سازگار است. این ویژگی برای تشخیص علائم آپنه انسدادی متوسط ​​تا شدید در خواب به شکل اختلالات تنفسی قابل توجه در کاربران بزرگسال 22 سال و بالاتر، طی یک دوره نظارت دو شبه در نظر گرفته شده است. برای استفاده بر حسب تقاضا در نظر گرفته شده است. این ویژگی برای کاربر، که قبلاً مبتلا به آپنه خواب تشخیص داده شده اند در نظر گرفته نشده است. کاربران نباید از این ویژگی برای جایگزینی روش‌های سنتی تشخیص و درمان توسط پزشک متخصص استفاده کنند. داده های ارائه شده توسط این دستگاه نیز برای کمک به پزشکان در تشخیص اختلالات خواب در نظر گرفته نشده است.
2 در دسترس بودن ممکن است بسته به بازار یا دستگاه متفاوت باشد. با توجه به محدودیت‌های بازار در اخذ تأییدیه/ثبت‌نام به‌،وان نرم‌افزار به‌،وان یک دستگاه پزشکی (SaMD)، فقط روی ساعت‌ها و تلفن‌های ،یداری‌شده در بازارهایی کار می‌کند که در حال حاضر سرویس در دسترس است (اما، زم، که کاربران به غیر خدماتی سفر می‌کنند، ممکن است سرویس محدود شود. بازارها).
3 در دسترس بودن ممکن است بسته به بازار، شرکت مخابراتی، مدل یا تلفن جفت شده متفاوت باشد.

]
منبع: https://news.samsung.com/global/samsungs-sleep-apnea-feature-on-galaxy-watch-first-of-its-kind-cleared-by-us-fda?utm_source=rss&utm_medium=direct