اولین تصاویر رسمی گلکسی A35 و A55 لو رفت! + عکس

اولین تصاویر رسمی گلکسی A35 و A55 لو رفت!  + عکس

به نظر می‌رسد سامسونگ به‌زودی از گوشی‌های مورد انتظار گل،ی A35 و A55 رونمایی خواهد کرد. چرا که در گذشته شاهد افزایش چشمگیر شایعات و گزارش ها درباره آن ها هستیم. حالا هم اولین تصاویر رسمی این گوشی‌های سامسونگ افشا شده‌اند.

تصاویر رسمی گوشی‌های میانرده جدید سامسونگ توسط یکی از منابع معتبر دنیای فناوری به نام ایوان بلس منتشر شد. همان‌طور که در رندره‌ها می‌توانم ببینم، سامسونگ از حفره درون نمایشگر برای هر دو گوشی استفاده می‌کند که نسبت به گل،ی A34 یک پیشرفت می‌شود.

تصاویر رسمی گل،ی A35 و A55

در کنار نمایشگر مدل کوچکتر، سامسونگ گوشی گل،ی A55 را هم به فریم ف،ی شرکت می‌کند تا یک پریمیوم در این گوشی داشته باشد. این گوشی هوشمند به‌همراه برادر کوچک‌ترش Key Island را در چهار رنگ مشکی، سبز، سفید و سفید از راه می‌رسند طراحی می‌کند.

گل،ی A55
گل،ی A55

بر اساس تصاویر به نظر می‌رسد حاشیه نمایشگر این گوشی‌ها نسبت به نسل‌های قبلی کمی کاهش یافته است، همچنین باید از استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گردوغبار آن‌ها را پشتیب، کرد. انرژی این محصولات احتمالاً توسط یک باتری 500 میلی‌آمپرساعتی با پشتیب، از شارژ 25 واتی باتری می‌شود.

گل،ی A35

شایع‌های قبلی، گل،ی A35 و A55 به ترتیب به تراشه‌های اگزینوس 1380 و 1480 مجهز می‌شوند که چیپ دوم از پردازشگر گرافیکی Xclipse 530 بهره میبرد. گوشی‌های آینده احتمالاً با 8 حافظه رم به‌همراه 128/256 حافظه‌های حافظه داخلی از راه می‌رسند و از کارت حافظه خارجی هم پشتیب، می‌کنند.

دوربین گل،ی A35 و A55 دوربین اصلی سه‌گانه شامل سنسور اصلی 50 مگاپی،لی به‌همراه دوربین 5 مگاپی،لی ماکرو خواهد بود. بااین‌حال مدل بزرگ‌تر به دوربین اولترا واید 12 مگاپی،لی و مدل کوچک‌تر به دوربین اولترا واید 8 مگاپی،لی مجهز می‌شود.

از دیگر مشخصات قابل انتظار این گوشی‌ها می‌توانم به سیستم‌عامل پیشفرض اندروید 14، پشتیب، از شبکه 5G، وایفای 6 و بلوتوث 5.3 اشاره کرد. انتظار می‌رود این محصولات تا 4 سال آپدیت اندروید و 5 سال آپدیت امنیتی دریافت کنند.


]
منبع: https://digiato.com/mobile/first-clear-pictures-galaxy-a35-galaxy-،-leaked