اپل دعوای اسرار تجاری را با استارتاپ ریووس حل و فصل می کند

Apple to Settle Trade Secrets Lawsuit With Chip Startup Rivos

بر اساس یک دادگاه مش، در روز جمعه در دادگاه فدرال کالیفرنیا، اپل قصد دارد دعوی را که استارت‌آپ فناوری Rivos را به سرقت اسرار تجاری مرتبط با فناوری تراشه‌های کامپیوتری متهم می‌کند، حل و فصل کند.

این شرکت ها به دادگاه منطقه ای ایالات متحده برای ناحیه شمالی کالیفرنیا گفتند که “توافق نامه ای را امضا کرده اند که به طور بالقوه پرونده را حل می کند” و این توافق به اپل اجازه می دهد تا سیستم های Rivos را بررسی کند و هرگونه اطلاعات محرمانه را بازیابی کند.

نمایندگان اپل و ریووس فوراً به درخواست‌ها برای اظهار نظر و اطلاعات بیشتر در مورد تسویه حساب پاسخ ندادند.

اپل در سال 2022 از استارتاپ مخفیانه Rivos شکایت کرد. این شرکت گفت که Rivos مستقر در Mountain View در کالیفرنیا ده ها مهندس خود را استخدام کرده و از اطلاعات محرمانه خود برای توسعه فناوری رقیب «سیستم روی تراشه» (SoC) استفاده کرده است.

SoCها مدارهای یکپارچه با چندین جزء کامپیوتری در یک تراشه واحد هستند، از جمله واحدهای پردازش مرکزی و واحدهای پردازش گرافیکی. اپل در این شکایت اعلام کرد که میلیاردها دلار و بیش از یک دهه تحقیق بر روی طراحی SoC خود هزینه کرده است و آنها «انقلابی در دنیای رایانه شخصی و موبایلی ایجاد کرده‌اند».

ریووس این اتهامات را رد کرد و ادعا کرد که اپل “از لحظه ای که اپل در مورد این استارت آپ امیدوارکننده مطلع شد، به دنبال مجازات ریووس و هر کارمند اپل که ممکن است به دنبال کار در آنجا باشد” بوده است. این شرکت در سپتامبر گذشته از اپل به دلیل رقابت ناعادلانه شکایت کرد.

اپل ادعاهای مربوط به پرونده را در ماه گذشته علیه شش کارمند سابق که شرکت را ، ،د تا به Rivos بپیوندند، حل و فصل کرد.

© تامسون رویترز 2024


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بی،ه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آ،ین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید ای،، فیس بوک، واتس اپ، موضوعات و اخبار گوگل. برای آ،ین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مش، شوید. اگر می خواهید همه چیز را در مورد تأثیرگذاران برتر بد،د، W،'sThat360 داخلی ما را در اینستاگرام و یوتیوب دنبال کنید.

مشخصات کلیدی Ultra Xiaomi 14 قبل از معرفی MWC 2024 فاش شد


]
منبع: https://www.gadgets360.com/mobiles/news/apple-rivos-lawsuit-trade-secrets-chip-s،up-5031257#rss-gadgets-mobiles