گوشی مرموز گوگل دقیقیه دریافت کرد!

گوشی مرموز گوگل دقیقیه دریافت کرد!

گوشی در سال جاری از چند گوشی هوشمند جدید رونمایی می‌کند و حالا یکی از آن‌ها موفق به ،ب اطلاعات UL Demko است که باتری آن را مشخص می‌کند.

در سال جاری میلادی گوشی‌های سری پی،ل 9، به‌همراه پی،ل 8a و پی،ل فولد 2 معرفی خواهند شد. تا به امروز شاهد انتشار رنگهای پی،ل 8a به سری پی،ل 9 بوده است و حالا ظاهراً یکی از این محصولات موفق به ،ب موفقیت می باشد.

،ب و کار تخصصی گوشی گوگل

یک گوشی گوگل با شماره مدل GH2MB در وب سایت ارزیابی UL Demko‌ ارائه شده است. خوب این اتفاق، گوشی آینده گوگل به یک باتری 4942 میلی‌آمپرساعتی مجهز است که احتمالاً به‌،وان یک باتری 500 میلی‌میلی‌آمپرساعتی معرفی می‌شود.

با توجه به ظرفیت باتری، به نظر نمی‌رسد با گوشی پی،ل 8 روبه‌رو باشیم. بنابراین یا یکی از گوشی‌های سری پی،ل 9 به‌ویژه پی،ل 9 پرو موفق به موفقیت می‌شود یا اینکه گوشی تاشو ع، فولد 2 برداشت شده است. باید منتظر انتشار اطلاعات بیشتر درباره گوشی با شماره مدل GH2MB باشیم.

گوگل هماکنون کار روی تراشه تنسور G4 است و همیشه این چیپ در بنچمارک گیک‌بنچ مشاهده شده بود. انتظار میرود تنسور G4 قدرت سری پی،ل 9 و پی،ل فولد 2 را کند.

تولید کننده تنسور G3 به 9 هسته پردازشی پیشرفته است، نسل جدید آن دارای 8 هسته پردازشی خواهد بود. علاوه بر این، ظاهراً باید منتظر کاهش عملکرد تنسور G4 نسبت به نسل قبلی باشد. با وجود چنین موضوعی، به احتمال زیاد با نمونه اولیه تراشه جدید گوگل روبه‌رو هستیم و باید منتظر انتشار اطلاعات بیشتر درباره آن باشیم.

]
منبع: https://digiato.com/mobile/mysterious-google-pixel-smartp،ne-ul-demko-certification