اولین برداشت از دوربین iQoo Neo 9 Pro: عملکرد گوشی آینده iQoo در تست های اولیه دوربین ما چگونه بود

iQoo Neo 9 Pro Camera First Impressions: How iQoo

iQoo Neo 9 Pro به زودی به هند می آید و این شرکت در حال حاضر مشخصات کلیدی این تلفن هوشمند را قبل از معرفی خود به نمایش گذاشته است. این گوشی دارای چندین مشخصات قابل توجه است، از جمله تنظیمات دوربین دوگانه پشتی که شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپی،لی و یک دوربین ثانویه 8 مگاپی،لی است. این گوشی همچنین از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام بهره می برد که در اوا، سال 2022 عرضه شد. زم، که این گوشی هوشمند در هفته آینده در کشور عرضه شود، انتظار می رود با گوشی هایی مانند OnePlus 12R و Nothing P،ne 2 رقابت کند.

من مدتی را با iQoo Neo 9 Pro تجربه کرده ام و چند روزی است که در حال تست دوربین های این گوشی هستم. بیایید نگاهی گذرا به مشخصات دوربین گوشی هوشمند آینده بیندازیم. برخلاف مدل قدرتمندتر iQoo 12 که این شرکت در دسامبر 2023 عرضه کرد، این گوشی تنها دارای دوربین دوگانه پشتی است. این دوربین دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپی،لی با سنسور IMX920 سونی و ،زشگیر اپتیکال تصویر (OIS) است که با یک دوربین 8 مگاپی،لی فوق عریض جفت شده است.

حالت Textured تصاویری با جزئیات بیشتر از حالت طبیعی ایجاد می کند (برای بزرگنمایی ضربه بزنید)

سه حالت ثبت تصویر در iQoo Neo 9 Pro دریافت می کنید – طبیعی، بافتی و زنده. همانطور که از نام‌ها پیداست، حالت اول دقیق‌ترین تصاویر را به شما می‌دهد، در حالی که حالت بافت، تصاویر دقیق‌تر و واضح‌تری را با رنگ‌های گرم‌تر تولید می‌کند. حالت Vivid به شما امکان می دهد ع، هایی با اشباع رنگ بالاتر بگیرید.

در حین آزمایش دوربین‌ها در iQoo Neo 9 Pro، متوجه شدم که روی ع،‌ها با استفاده از دوربین اصلی با حالت طبیعی یا زنده برای مناظر فضای باز کلیک می‌کنم، در حالی که حالت بافت هنگام کلیک ، روی تصاویر ساختمان‌ها یا موضوعاتی که به دوربین نیاز دارید، بسیار مفید است. جزئیات بیشتری را ثبت کنید همچنین هنگام گرفتن سوژه های داخل ساختمان به خوبی کار می کرد.

تصاویر گرفته شده با استفاده از دوربین اصلی و دوربین فوق عریض (برای بزرگنمایی ضربه بزنید)

دوربین اصلی به شما امکان می دهد تصاویری با جزئیات با زوم 1x و 2x بگیرید. رنگ ها هنگام ثبت تصاویر با استفاده از حالت رنگ طبیعی دقیق هستند، اما حالت بافت به شما امکان می دهد جزئیات زیادی را دریافت کنید، اگر تغییر دمای رنگ برایتان مهم نباشد. همچنین حالتی با وضوح بالا وجود دارد که به جای تصاویر پیش‌فرض پی،ل‌بندی شده، ع،‌های 50 مگاپی،لی می‌گیرد که در بررسی کامل گوشی‌های هوشمند خود به آن خواهم پرداخت.

از سوی دیگر، دوربین فوق عریض در iQoo Neo 9 Pro به شما امکان می‌دهد تصاویری با جزئیات من، ثبت کنید، اما در لبه‌ها مقداری انحراف وجود دارد. این دوربین به اندازه دوربین اصلی جزئیات را ارائه نمی دهد و دمای رنگ در مقایسه با دوربین اصلی تفاوت دارد.

تصاویر پرتره واضح هستند و جلوه بوکه خیلی تهاجمی نیست (برای بزرگنمایی ضربه بزنید)

تصاویر پرتره ثبت شده با iQoo Neo 9 Pro بسیار واضح و با جزئیات کافی هستند. رابط دوربین برای ع، های پرتره نشان می دهد که ویژگی های بهبود پوست به طور پیش فرض غیرفعال هستند. افکت بوکه به طور پیش فرض خیلی تهاجمی نیست و همچنین می تواند قبل و بعد از ثبت تصویر تنظیم شود.

این گوشی همچنین دارای حالت شب اختصاصی است و با استفاده از دوربین اصلی تصاویر من،ی را ثبت می کند. در رستور، با نورهای کم نور بالای سر، تلفن توانست مقدار مشخصی از جزئیات را ثبت کند، اگرچه در صورت زوم ،، کمی نرم شدن، تار شدن و نویز وجود دارد – به ویژه در اطراف منابع نور. همچنین دوربین iQoo Neo 9 Pro را در سناریوهای چالش برانگیزتر در نور کم در روزهای آینده آزمایش خواهم کرد.

حالت شب داخلی می‌تواند از اتاق‌های کم نور ع، بگیرد (برای بزرگ‌نمایی ضربه بزنید)

شایان ذکر است که اینها برداشت های اولیه من از دوربین این گوشی است که قرار است هفته آینده در هند عرضه شود. این گوشی همچنین می‌تواند در روزهای منتهی به عرضه به‌روزرس،‌های نرم‌افزاری را دریافت کند. در ادامه با گجت 360 همراه باشید تا در مورد عملکرد دوربین iQoo Neo 9 Pro و همچنین طراحی، عملکرد و کارایی باتری آن نتیجه گیری کنید – همه اینها بخشی از بررسی کامل گوشی هوشمند خواهد بود.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بی،ه اخلاقی ما مراجعه کنید.

]
منبع: https://www.gadgets360.com/mobiles/features/iqoo-neo-9-pro-camera-first-impressions-5042744#rss-gadgets-mobiles