ناتينگ فون (2a) رسماً 15 اسفندماه معرفي ميشود

ناتينگ فون (2a) رسماً 15 اسفندماه معرفي ميشود

شرکت نایتینگ رسماً اعلام کرد که گوشی فون (2a) در تاریخ 5 مارس (15 اسفندماه) معرفی خواهد شد و در ایالات متحده نیز به بازار خواهد آمد. مشخصات درحال‌حاضر، تصویری درباره قیمت این محصول ارائه نشده است.

نایتینگ در مطلبی در وب سایت رسمی خود از معرفی گوشی تلفن (2a) در تاریخ 15 اسفندماه خبر داد. بااینحال، در صفحه مربوط به این اتفاق هیچ اطلاعات دیگری درباره این گوشی وجود ندارد.

مشخصات احتمالی ناتینینگ فون 2a

طبق شایعات، ناتینینگ فون 2a با قیمت کمتر از 400 یورو عرضه می شود که احتمالاً از تراشه دایمنسیتی 7200 استفاده می شود. این محصول 3 گلیف خواهد داشت که برای نورپردازی در قاب عقب استفاده می‌شود.

رندر احتمالی ناتینینگ فون 2a

طبق گزارش‌ها، ناتينگ فون (2a) كه با اسم رمز Pacman شناسايي مي‌شود، در قاب عقب دوگانه دوگانه خواهد داشت كه در ماژولي با چينش افقي تعبيه شده است. پیش‌تر از طریق تصاویر زنده این گوشی که افشا شده بود، شمایل کلی این طراحی را دیده بودیم.

با توجه به اینکه جه، موبایل بارسلون از تاریخ 7 تا 10 اسفندماه برگزار می شود، می توان انتظار داشت که در این رویداد اطلاعات بیشتری در این باره منتشر شود. بااین‌حال، رونمایی کامل و رسمی به 15 اسفند موکول شده است تا این گوشی شاید بهتر توجه کنید را به خود جلب کنید و در هیاهوی MWC 2024 نادیده گرفته شود.

ناتينگ دو گوشي با نام‌هاي فون 1 و 2 را روانه بازار كرده است كه با استقبال خوبي از سوي كاربران مواجه مي‌شود. این محصولات با طراحی متفاوت و همان نورپردازی‌های معروف خود موفق شدند جلوه‌های متفاوتی از گوشی‌های هوشمند را به کاربران ارائه دهند. اما با افزایش قیمت نایتینگ فون 2 نسبت به فون 1، حالا به نظر می‌رسد که فون 2 را می‌تواند پاسخگوی نیاز داشته باشد که نمی‌خواهد خیلی برای ،ید یک گوشی هزینه کند.

]
منبع: https://digiato.com/mobile/nothing-p،ne-2a-comes-5-march