سامسونگ در پاریس 2024 امکانات بی‌نهایتی را برای ورزشکاران و طرفداران با موضوع رسمی خود یعنی «باز همیشه برنده» ایجاد می‌کند.

سامسونگ در پاریس 2024 امکانات بی‌نهایتی را برای ورزشکاران و طرفداران با موضوع رسمی خود یعنی «باز همیشه برنده» ایجاد می‌کند.

سامسونگ با فهرستی از ورزشکاران الهام بخش جه، – از جمله اسکای براون، یوهان دفای، مدیسون دو روزاریو و جگر ایتون – همکاری می کند تا به «باز همیشه برنده» و برنامه پاریس 2024 این برند کمک کند.

Samsung Electronics، شریک جه، المپیک و پارالمپیک، امروز موضوع رسمی خود را برای بازی های المپیک و پارالمپیک پاریس 2024 اعلام کرد: «باز همیشه برنده است». این پیام بیانگر این باور سامسونگ است که با یک ذهن باز، هر تجربه جدید به دستاوردی م،ادار تبدیل می شود که چشم اندازهای جدید و امکانات بی نهایتی را در اختیار شما قرار می دهد. این به ،وان قلب برنامه پاریس 2024 سامسونگ عمل خواهد کرد و در فعالیت‌های مختلف خود قبل از بازی‌ها و در طول بازی‌ها و از طریق سفیران ورزشکار قابل توجه تیم سامسونگ گل،ی که امروز نیز معرفی شدند، زنده خواهد شد.

«سامسونگ از روحیه المپیک حمایت کرده است و باعث ایجاد ارتباط م،ادار شده است استف، چوی، EVP و رئیس بازاریابی ،ب و کار تجربه موبایلی در سامسونگ الکترونی،، گفت: از اولین بازی های المپیک آن در سال 1988. برای پاریس 2024، آ،ین نوآوری و فناوری سامسونگ از اجرای بازی‌ها پشتیب، می‌کند و به وعده خود برای تبدیل شدن به بازترین بازی‌های تاریخ کمک می‌کند. پیام برند «باز همیشه برنده» این همسویی ارزش‌ها را منع، می‌کند و در سراسر برنامه‌نویسی پاریس 2024 سامسونگ نمایش داده خواهد شد.

تیم Samsung Galaxy به ،وان صداهای اصلی «Open همیشه برنده است» عمل خواهد کرد و با به اشتراک گذاشتن سفرهای خود، نشان خواهند داد که چگونه سامسونگ به ورزشکاران و طرفداران کمک می کند تا از طریق فناوری های خود فرصت های جدید را باز کنند. هر ورزشکار تیم سامسونگ گل،ی، که شامل ستاره بریت،ایی اسکیت‌برد و سفیر قدیمی برند اسکای براون می‌شود، از نزدیک می‌داند که ذهنیت باز شما را به سوی پیروزی، در ورزش و فراتر از آن سوق می‌دهد.

«سامسونگ تجربه بازی های المپیک و پارالمپیک را ارتقا داده است و حمایت از ورزشکاران تونی استنگوئت، رئیس پاریس 2024، گفت: “از آنجایی که ما به دنبال ایجاد “بازی گسترده” هستیم، مطمئن هستیم که اعتقاد ریشه‌دار سامسونگ به باز بودن و فناوری نوآورانه موبایل آن، نقش اصلی را ایفا خواهد کرد. در پاریس 2024. با هم، ما با افتخار در بازی‌های المپیک و پارالمپیک برای ورزشکاران و طرفداران مشارکت، الهام‌بخش و تقویت خواهیم کرد.»

تیم سامسونگ گل،ی برای پاریس 2024

برای پاریس 2024، تیم سامسونگ گل،ی از بیش از 25 المپیکی و پارالمپیک تشکیل شده است. از جمله اسکیت بران بریت،ایی اسکای براون، قهرمان بدمینتون اسپ،ایی کارولینا مارین، قهرمان اسکیت بورد فرانسوی اورلین ژیرو، دختر B آمریکایی1 گریس «س،» چوی، یوهانس فلورس، دونده دونده آلم، و سون هیونگ مین، نماد فوتبال کره ج،ی با نام های بیشتری در آن چندین ورزشکار از برخی از جدیدترین ورزش های بازی ها حضور دارند اسکیت بورد، موج سواری و بریکینگ که مانند سامسونگ، ارزش های اصلی ذهنیت باز و ابراز وجود را به اشتراک می گذارند.

استف، چوی افزود: “ما مفت،یم که از این تیم باورن،ی از ورزشکاران حمایت می کنیم و به خانواده سامسونگ خوش آمد می گوییم.” آنها نه تنها الهام بخش انسان ها در داخل و خارج از زمین بازی هستند، بلکه بر جوامع خود و نسل بعدی نیز تأثیر می گذارند. همراه با تیم سامسونگ گل،ی، ما مشتاقیم که طرفداران را در سراسر جهان تشویق کنیم تا فرصت‌های جدیدی را در زندگی روزمره خود باز کنند.”

این تیم همچنین شامل رایسا لیل اسکیت‌بورد 15 ساله است که با ،ب مدال نقره در توکیو 2020، جوان‌ترین برزیلی شد که در بازی‌های المپیک شرکت کرده است. کیم یری، دختر بی حد و مرز کره ج،ی که بر مشکل شنوایی غلبه کرد و به اوج ورزش خود رسید. جگر ایتون (ایالات متحده)، که از فرهنگ اسکیت بوردینگ با ذهن باز حمایت می کند. موج سواران یوهان دفای (فرانسه)، جان جان فلورانس (ایالات متحده) و جک رابینسون (استرالیا)، که نه تنها رقبای سرسخت روی امواج هستند، بلکه از طرفداران سرسخت اقیانوس و آب و هوا نیز هستند. و مدیسون د روزاریو (استرالیا) و اوگو دیدیه (فرانسه) که از پلتفرم‌های خود برای دسترسی و فراگیری در ورزش و جامعه استفاده می‌کنند.

مدیسون دو روزاریو گفت: “سامسونگ برای مدت طول، بخشی از پارالمپیک بوده است و یکی از بالاترین امتیازات پارالمپیک بودن، همکاری با برندی است که به شدت نسبت به جنبش پارالمپیک احساس می کند. فناوری در حال حاضر نقش بزرگی را ایفا می کند، به ویژه در ورزش های پارالمپیک و ،ن. توانایی برقراری ارتباط مستقیم با طرفداران، حرکت را بسیار سریعتر از هر چیز دیگری پیش برده است.”

یوهان دفای گفت: “من بسیار خوشحالم که بخشی از تیم سامسونگ گل،ی هستم. «باز همیشه برنده می‌شود» ذهن باز را به من یادآوری می‌کند که می‌توان از طریق رقابت به دست آورد – گاهی برنده می‌شویم، گاهی می‌بازیم، که بسیاری از جنبه‌های ما را به چالش می‌کشد. ما در مورد اینکه چگونه می‌تو،م تکامل پیدا کنیم، فکر می‌کنیم و فکر می‌کنم این نوعی ذهنیت باز است.»

جگر ایتون او گفت: “بخشی از تیم سامسونگ گل،ی بودن برای من یک دنیاست. از ،ی که به روشی متنوع به اسکیت بورد نزدیک می شود، اینکه بخشی از یک برند باشد که همین کار را می کند شگفت انگیز است. از نظر من، “باز همیشه برنده است” به م،ای شامل ، همه است. فکر می‌کنم بازی‌های المپیک نه تنها زمان شگفت‌انگیزی برای همه برای دور هم جمع شدن و تشویق کشورشان است، بلکه فرصتی است برای انجام کاری که دوست دارم در صحنه جه،. برای من، من همیشه در اسکیت بورد باز می مانم زیرا معتقدم این یکی از آزادانه ترین فعالیت هایی است که می تو،د انجام دهید.

اطلاعات بیشتر در مورد نحوه زنده شدن «باز همیشه برنده»، راه‌های زیادی که سامسونگ تجربه بازی‌های المپیک و پارالمپیک در پاریس ۲۰۲۴ را بهبود می‌بخشد، و ورزشکاران اضافی تیم سامسونگ گل،ی، با ادامه راه بازی‌ها اعلام خواهند شد. فهرست کامل تیم سامسونگ گل،ی در زیر گنجانده شده است.

درباره مشارکت سامسونگ در بازی های المپیک
سامسونگ از زمان بازی های المپیک زمست، ناگانو 1998 در سراسر جهان شریک المپیک بوده است. بیش از 25 سال است که ورزشکاران و طرفداران به فناوری متحول کننده موبایل سامسونگ اعتماد کرده اند تا روح المپیک را در سطح جه، به اشتراک بگذارد و همچنان به شکل دادن به آینده دیجیتالی بازی های المپیک پاریس 2024 و پاریس ادامه دهد. فراتر. تعهد این شرکت به جنبش المپیک به زودی با دهه چهارم مشارکت خود روبرو می شود و تا سال 2028 لس آنجلس ادامه می یابد. نوآوری های هدفمند سامسونگ در دسته تج،ات مح،اتی و ارتباطات بی سیم، از جمله تج،اتی که دارای هوش مصنوعی، واقعیت مجازی، واقعیت افزوده و 5G هستند، تغییری در این زمینه ایجاد خواهند کرد. چگونه جهان بازی های المپیک را تجربه می کند.

درباره مشارکت سامسونگ در بازی های پارالمپیک
سامسونگ یکی از شرکای جه، کمیته بین المللی پارالمپیک (IPC) در دسته تج،ات مح،اتی و ارتباطات بی سیم است. از بازی‌های زمست، پارالمپیک تورینو 2006، این شرکت با افتخار از جنبش پارالمپیک حمایت کرده و ورزشکاران و طرفداران در سرتاسر جهان را قادر می‌سازد تا هیجان و الهامات بازی‌ها را از طریق فناوری متحول کننده موبایل سامسونگ به اشتراک بگذارند. تعهد سامسونگ به بازی های پارالمپیک تا سال 2028 لس آنجلس ادامه خواهد داشت و از طریق تجارب نوآورانه موبایل و مح،اتی که با نوآوری های هدفمند در دسته تج،ات مح،اتی و ارتباطات بی سیم، از جمله تج،اتی که دارای هوش مصنوعی، واقعیت مجازی، واقعیت افزوده و 5G هستند، تجلیل خواهد شد.

1 “B-girl” به یک زن بریک دانسر اشاره دارد.

]
منبع: https://news.samsung.com/global/samsung-creates-infinite-possibilities-for-athletes-and-fans-at-paris-2024-with-its-official-theme-of-open-always-wins?utm_source=rss&utm_medium=direct

کتاب شیمی مواد غذایی.