بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون آپدیت 2023 لپ تاپ فا | behtarin-laptop

با توجه به نیاز شما برای انجام کار های گرافیکی، قدرت پردازنده و مخصوصا کیفیت نمایشگر لپ تاپ در الویت قرار می گیرند. لپ تاپ های پیشنهادی ما متناسب با بودجه ای که فرمودید، Asus VivoBook R565EP و لپ تاپ Lenovo IdeaPad Gaming 3 هستند. البته توصیه می کنیم در صورت امکان کمی بودجه ی بیشتری اختصاص داده و لپ تاپ جدید و بسیار خوب lenovo IdeaPad 5 Pro 16ACH6-A را مد نظر قرار دهید. نمایشگر 16 اینچی این لپ تاپ دارای کیفیت خیره کننده ای است و از پردازنده و کارت گرافیک اختصاصی قدرتمندی نیز بهره می برد. اگر بودجه ای حدود 30 میلیون تومان برای کار های برنامه نویسی و گرافیک دیزاین مد نظر شما است، ما MacBook Air را به شما توصیه می کنیم.

و در کل باید بگوییم که لپ تاپ های زیر 30 میلیون تومان (بالای 20 میلیون) اکثرا توانایی انجام هرکاری را دارند حتی اجرای باکیفیت برخی از بازی ها. در انتهای این مقاله با کارایی این لپ تاپ ها کاملا آشنا شده و میتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. اگر شما هم سری به فروشگاه های مختلف فیزیکی و مجازی بزنید متوجه خواهید شد که بیشترین لپ تاپ ها تولید شده در بازه ی 20 تا تا 30 میلیون تومان مربوط به برند های ایسوس ، لنوو ، اچ پی و ایسر است.

لپ تاپ ایسوس 15 اینچی مدل X515EP-EJ005W پردازنده Core i5-1135G7 رم 12GB حافظه 512GB SSD گرافیک 2GB MX330

پس هر موقع واقعا به چیزی نیاز داشتید اون رو تهیه کنید و از داشتن و استفاده کردنش لذت بهترین لپ تاپ های دانشجویی ببرید. اینجا دیگه باید روی جزئیات و شاید هم سلیقه خودتون نظر بدین که از خودمون بیشتر خوشتون میاد. 24 ساعت تحقیق | بیش از 100 لپ تاپ بررسی | بالغ بر 2000 نظر و رای مشتری در نظر | 4 مقاله مرتبط مطالعه. البته قیمت این مدل نسبت به برخی دیگر از رقبا به خصوص ایسوس ویووبوک که در بالا معرفی کردیم بالاتر است. با این حال اگر کیبورد و عملکرد بیشتر از همه در اولویت شما هستند، بد نیست لنوو آیدیاپد 3 را نیز مدنظر داشته باشید. لپ‌تاپ‌های ساخت کمپانیHP، به ویژه لپ‌تاپ‌های اداری/مهندسی، همیشه جزو تولیدات برتر و باکیفیت بازار بوده‌اند.

  • حافظه هیبرید به معنای ترکیبی از حافظه HDD با ظرفیت بالا و حافظه SSD با سرعت بالا است.مناسب برای شما باشد.
  • در این لیست از لپ‌تاپ‌هایی از ایسوس، ام اس آی و لنوو نام بردیم که تمام آن‌ها به راحتی جزو بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 30 میلیون به حساب می‌آیند.
  • برای بازی های سنگین و استفاده از برنامه هایی که از کارت گرافیک استفاده می کنند، کارت گرافیک مجزا (مانند NVIDIA GeForce یا AMD Radeon) مناسب است.
  • در همین زمینه لپ تاپ Modern 15 A11MU یکی از لپ تاپ‌های محبوب و مناسب از سری محصولات Modern شرکت ام اس ای است که کم‌وزن و سبک بوده و همچنین نسبتاً اقتصادی است.
  • بنده یه لپ تاپ میخوام برای کارهای گرافیکی و گیمینگ با بادجه حدودا 40 م که چند سال خیالم راحت باشه.
در صفحه نمایش ۱۰۸۰پیکسلی این لپ‌تاپ رنگ‌ها کاملا واضح به نظر می‌رسند و طبق ادعای خود شرکت اچ‌پی، این پنل ۴۵ درصد از گامنت ان تی اس سی را پوشش می‌دهد. طراحی مات صفحه نمایش به خوبی با نور خورشید مقابله می‌کند و زاویه دید گسترده همراه با کنتراست و وضوح مناسب را برای شما به ارمغان می‌آورد. لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل آیدیا پد ال 3 یک لپ‌تاپ نسبتا معمولی بوده که برای مصارف ساده یا همان خانگی مناسب است و از آن نمی‌توان انتظار پردازش‌هایی حتی نسبتا سنگین داشت. شرکت لنوو یکی از شرکت‌هایی است که در زمینه تولید سخت‌افزارهای کامپیوتری و لپ‌تاپ‌ها فعالیت دارد. این شرکت اصالتا چینی است البته بهتر است بگوییم چند ملیتی است که در بیش از ۷۰ کشور شعبه دارد و در زمینه‌های مختلفی فعالیت می‌کند.

مدل از بهترین ماشین لباسشویی ایرانی

بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون آپدیت 2023 لپ تاپ فا | behtarin-laptop