اولین گوشی هوشمند HMD با دوربین دوگانه پشتی، لوگوی جدید در رندرهای لو رفته

HMD

طبق گزارش ها، HMD Global برای اولین بار قصد دارد گوشی هوشمندی را با نام تجاری خود عرضه کند و ظاهراً رندر این گوشی در حال حاضر به صورت آنلاین منتشر شده است. تا به حال، این شرکت فنلاندی گوشی‌های هوشمندی را با نام تجاری نوکیا عرضه می‌کرد، اما طراحی این گوشی با لوگوی جدید HMD در پنل پشتی نشان می‌دهد که این موضوع به زودی می‌تواند تغییر کند. ما اکنون ایده خوبی از این داریم که این گوشی در زمان عرضه اولیه چگونه می تواند باشد.

91Mobiles تصویری از گوشی هوشمند N159V ادعایی HMD را منتشر کرده است که منبع آن از منابع صنعتی ناشناس تهیه شده است. این گوشی با رنگ مشکی با ماژول دوربین دوگانه عقب با فلاش LED نشان داده شده است. لوگوی HMD در مرکز پنل پشتی گوشی قابل مشاهده است و هیچ برند دیگری در هیچ جای گوشی قابل مشاهده نیست.

در حالی که هنوز نمی د،م HMD قصد دارد اولین گوشی خود را با شماره مدل N159V چه نامی بگذارد، تصویر فاش شده نشان می دهد که این گوشی به ،وان یک گوشی میان رده وارد بازار خواهد شد. به نظر می رسد این گوشی به یک پنل پشتی پ،تیکی مجهز شده و به نظر می رسد دکمه های پاور و تنظیم صدا در سمت راست گوشی قرار دارند.

hmd اولین گوشی 91mobiles hmd

رندر ظاهری اولین گوشی هوشمند از HMD
اعتبار ع،: 91Mobiles

نشان داده شده است که اولین گوشی هوشمند HMD دارای صفحه نمایش تخت در رندرهای فاش شده است. رندر این گوشی هوشمند همچنین نشان می‌دهد که به دوربین جلویی برای سلفی و چت ویدیویی مجهز می‌شود که در یک بریدگی سوراخ‌دار وسط قرار دارد در بالای صفحه نمایش. رندر نشان نمی دهد که آیا گوشی به جک 3.5 میلی متری صدا در بالا یا پایین گوشی مجهز خواهد شد.

این اولین باری نیست که از برنامه های این شرکت برای عرضه دستگاه های با برند HMD می شنویم. سپتامبر گذشته، ژان فرانسوا باریل، مدیرعامل HMD Global اعلام کرد که این شرکت فنلاندی به زودی سبد محصولات خود را با گوشی‌هایی که با نام تجاری HMD عرضه می‌شوند، گسترش خواهد داد. این شرکت از سال 2016 گوشی های با برند نوکیا را در سطح جه، بازاریابی می کند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بی،ه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آ،ین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید ای،، فیس بوک، واتس اپ، موضوعات و اخبار گوگل. برای آ،ین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مش، شوید.

راهنمای تماشای بینگ شما برای آ، هفته: از نیروی پلیس هند تا وصیت شده


فروش روز جمهوری بزرگ آمازون 2024: از کنترل‌کننده‌ها تا صفحه‌کلید، بهترین تخفیف‌ها در مورد لوازم جانبی بازی


]
منبع: https://www.gadgets360.com/mobiles/news/hmd-global-first-smartp،ne-n159v-design-renders-4893611#rss-gadgets-mobiles