گلکسی A55 سامسونگ در یک قدمی معرفی رسمی + عکس احتمالی

گلکسی A55 سامسونگ در یک قدمی معرفی رسمی + عکس احتمالی

پس از معرفی و عرضه سری گل،ی S24، گوشی های سامسونگ منتظر رونمایی از گوشی های گل،ی A35 و گل،ی A55 هستند. حالا گل،ی A55 موفق به ،ب اطلاعات NBTC شده است که با معرفی این دستگاه در آینده نه‌چندان دور حکایت دارد.

گوشی‌های سری گل،ی A5x در بازار طرفداران زیادی دارند و انتظار می‌رود که گل،ی A55 هم با افزایش از سوی کاربران ممکن شود. طبق رندرها، این گوشی از طراحی مشابه سری گل،ی S24 بهره می‌برد و همچنین با تراشه اگزینوس از راه می‌رسد.

،ب تجربه توسط گل،ی A55 5G

که منتظر رونمایی از گل،ی A35‌ و A55‌ هستیم، حالا گوشی دوم موفق به شناسایی NBTC است که آن را یک قدم به رسمی‌تر می‌کند. برای اولین بار از این اتفاق می‌توان متوجه شد، گوشی آینده سامسونگ از شبکه ارتباطی 5G را پشتیب، می‌کند – نکته‌ای که احتمال عدم وجود آن تعجب‌برانگیز می‌شود!

طبق بنچمارک گیک‌بنچ، گوشی میان‌رده سامسونگ به تراشه اگزینوس 1480 مجهز می‌شود که بر اساس نتایج، عملکرد من،ی خواهد داشت. این گوشی هوشمند به نمایشگر مسطح مجهز می‌شود و از فریم تخت‌تری نسبت به نسل فعلی بهره می‌برد.

گوشی جدید سامسونگ از فناوری شارژ 25 و پشتیب، می‌کند و احتمالاً مانند گل،ی A53 و A54، به باتری 5000 میلی‌متری می‌شود. همچنین این گوشی هوشمند قادر به پشتیب، از وایفای 6 و NFC خواهد بود. با توجه به پشتیب، گل،ی A54 از فناوری وایفای 6، انتظار می رود که نسل بعدی آن با وایفای 6E و حتی وایفای 7 از راه برسد.

اگزینوس 1480 اولین تراشه میان‌رده سامسونگ با پردازشگر گرافیکی مبتنی بر RDNA شرکت AMD می‌شود. گل،ی A55 با سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید 14 و رابط کاربری One UI 6.1 از راه می‌رسد، بااین‌حال هنوز مشخص نیست که قابلیت‌های هوشمند مصنوعی سری گل،ی S24 در این گوشی میان‌رده‌شده مورد استفاده قرار می‌گیرد یا خیر.

]
منبع: https://digiato.com/mobile/samsung-galaxy-،-5g-nbtc-certified