پتنت سامسونگ یک گوشی هوشمند مربعی شکل جدید با صفحه نمایش کشویی قابل ارتقا را نشان می دهد: گزارش

Samsung Patent Shows a New Square-Shaped Smartphone With Extendable Sliding Display: Report

سامسونگ احتمالاً در حال کار بر روی یک تلفن هوشمند مربعی شکل با نمایشگر قابل افزایش است. یک پتنت جدید به صورت آنلاین مشاهده شد که یک دستگاه مربع کوچک با یک صفحه نمایش قابل گسترش را نشان می دهد که از طریق یک حرکت کشویی از دو طرف دستگاه بیرون می آید. این پتنت جدید یک ماه پس از مشاهده اختراعات دو فناوری سامسونگ به نام‌های Flex Magic و Flex Magic Pixel در پورتال ثبت علائم تجاری اروپا، دفتر مالکیت م،وی اتحادیه اروپا (EUIPO) منتشر شد. این فناوری به ،وان “صفحه نمایش قابل ارتقا برای گوشی های هوشمند” توصیف شد. حق اختراع ایالات متحده می تواند برای یک فناوری مشابه باشد، اگرچه در سند این شرایط ذکر نشده است.

این پتنت برای اولین بار توسط وب سایت Rating و با همکاری دیوید کوالسکی از xleaks7 کشف شد. این گزارش یک PDF از حق اختراع را نشان می دهد که در آن به انتشارات درخواست ثبت اختراع ایالات متحده اشاره شده است و نام متقاضی را به ،وان نمایشگر سامسونگ نشان می دهد. تاریخ ثبت اختراع 22 ژوئن 2023 است. طبق پتنت، سامسونگ در حال ثبت یک فناوری نمایشگر جدید است که می تواند از چندین جهت گسترش یابد.

نوآوری اصلی در نمایشگر سامسونگ به شکل “جلوگیری از عمل فنری یک لایه ف،ی در انتهای صفحه نمایش کشویی” است. این به کاهش مشکل ، خوردگی پانل به دلیل برخورد مداوم لایه ف،ی با صفحه نمایش کمک می کند و با استحکام بیشتر دستگاه به طول عمر آن می افزاید. این پتنت همچنین اشاره می کند که هر دو نمایشگر OLED و LCD را می توان با این فناوری استفاده کرد.

در حالی که خود پتنت سامسونگ به اسمارت فون مربع شکل اشاره ای نکرده است، اما گزارش آن را به این شکل برجسته می کند. با این حال، عبارت مبهم در پتنت نشان می‌دهد که می‌توان از آن برای تلویزیون‌های هوشمند، دستگاه‌های واقعیت افزوده، ساعت‌های هوشمند یا یک ابزار کاملاً جدید نیز استفاده کرد. هیچ اطلاعات رسمی در این مورد وجود ندارد. علاوه بر این، هیچ خبری در مورد کار سامسونگ بر روی یک تلفن هوشمند مربعی شکل با نمایشگر قابل ارتقا وجود ندارد، اما ممکن است این موضوع مخفی باشد.

بر اساس گزارش GizmoChina در مورد پتنت Flex Magic Pixel، به نظر می رسد پتنت جدید کاملاً مشابه باشد. با این حال، برخی از تفاوت های قابل توجه نیز وجود دارد. حق ثبت اختراع جادویی Flex Samsung این فناوری را به ،وان “صفحه نمایش قابل ارتقا برای تلفن های هوشمند” و “تلفن های هوشمند به شکل ساعت” توصیف می کند، در حالی که پتنت جدید از چنین زب، استفاده نمی کند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بی،ه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آ،ین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید ای،، فیس بوک، واتس اپ، موضوعات و اخبار گوگل. برای آ،ین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مش، شوید.

Reliance Jio از ،ت می‌خواهد سیاستی را برای خاموش ، خدمات 2G و 3G تنظیم کند


]
منبع: https://www.gadgets360.com/mobiles/news/samsung-square-smartp،ne-with-extendable-sliding-display-patent-leak-4955141#rss-gadgets-mobiles