به لطف Samsung Galaxy S24 – اتاق خبر جهانی سامسونگ، سفر بسیار هوشمندتر شد

به لطف Samsung Galaxy S24 - اتاق خبر جهانی سامسونگ، سفر بسیار هوشمندتر شد

سفر اغلب مملو از چالش ها و پیچیدگی های غیرمنتظره است، اما به تازگی آسان تر شده است. سری گل،ی اس 24 سامسونگ، مجهز به هوش مصنوعی گل،ی، راهنمای سفر شخصی در جیب شماست که تجربه را راحت‌تر و در دسترس‌تر از همیشه می‌کند.

در نظر گرفتن تعطیلات آ، هفته در پاریس؟ به لطف بازی های المپیک تابست، 2024، امسال محبوبیت بیشتری خواهد داشت و آن را به مقصدی چالش برانگیز تبدیل می کند. در اینجا تمام راه‌هایی وجود دارد که با استفاده از آن Galaxy AI می‌تواند سفر را در گام آسان‌تر کند، از برنامه‌ریزی و برقراری ارتباط بهتر گرفته تا کشف فرهنگ‌ها و ایجاد خاطرات عالی.

سه ماهه: شما یک برنامه سفر سه روزه (هوشمند) می سازید.

هوش مصنوعی می تواند به از بین بردن بلاتکلیفی سفر کمک کند و به این سوال پاسخ دهد که کجا باید بروم؟

به ،وان مثال، همانطور که در رسانه های اجتماعی مرور می کنید، ع،ی که نمایشگاهی در موزه اورسی پاریس را برجسته می کند توجه شما را جلب می کند. به‌جای جابجایی برنامه‌ها برای ،ب اطلاعات بیشتر، از ویژگی دایره برای جستجو با Google Galaxy S24 استفاده می‌کنید (در 31 ژانویه موجود است)، که به شما امکان می‌دهد در لحظه الهام گرفتن از آن عمل کنید.

دکمه Home را فشار داده و نگه دارید تا این ویژگی فعال شود. تجربه جدید که آ،ین قابلیت‌های هوش مصنوعی گوگل را برای کاربران گل،ی به ارمغان می‌آورد، به شما امکان می‌دهد آنچه را که روی صفحه نمایش شما نمایش داده می‌شود، از جمله تصاویر، ویدئوها یا متن جستجو کنید.1 با انگشت خود یا قلم S سامسونگ، می تو،د به سادگی یک دایره در اطراف آنچه کنجکاو هستید – در این مورد، یک پست رسانه اجتماعی – بکشید و Circle to Search به سرعت اطلاعات مرتبط مانند جزئیات نمایشگاه را به دست می آورد.

برای جستجوهای خاص، این ویژگی همچنین به شما امکان می دهد تا مرورهای کلی مبتنی بر هوش مصنوعی را دریافت کنید تا بتو،د به راحتی مفاهیم، ​​ایده ها یا موضوعات را از اطلاعات مفید جمع آوری شده از سراسر وب درک کنید. به این ترتیب، قبل از سفرهای شما، هوش مصنوعی بعد جدیدی از آمادگی را اضافه می کند و به شما کمک می کند کنجکاوی خود را با اطمینان دنبال کنید.

▲ در Galaxy S24، Circle to Search with Google به شما امکان می دهد الهامات خود را مستقیماً و به طور مستقیم دنبال کنید.

روز اول: به لطف مترجم جیبی شخصی خود، از طریق موانع زب، ارتباط برقرار می کنید.

با مستقر شدن در هاستل خود، مشتاق ملاقات با مردم و دریافت تمام نکات جالب در مورد اینکه کجا غذا بخورید و چه چیزی را ببینید، هستید. اما در حالی که سفر یک تجربه هیجان انگیز است، اگر به این زبان صحبت نکنید، می تواند بسیار طاقت فرسا باشد. در ،مت استراحت هاستل، از Galaxy S24 استفاده می کنید مترجم این ویژگی برای کنار گذاشتن تفاوت‌های زب، و گفتگو با همسفران خود به‌صورت لحظه‌ای و حضوری، از آنها درخواست توصیه‌های دیدن سایت با چرخش محلی را دارد. در یک طرف صفحه، متن صوتی ترجمه شده شخصی که با او صحبت می کنید، و در طرف دیگر بخشی از مکالمه شما برای او ترجمه شده است.

با برنامه ریزی برای ملاقات با همراهان جدید خود بعداً برای شام در کنار رود سن، از آن استفاده می کنید ترجمه پیام کمک چت این ویژگی برای ماندن در تماس در طول روز و زمان قرار ملاقات خود را کاملا. با ،یب Message Translate با Chat Assist سبک نوشتن ابزار، شما می تو،د به طور خودکار پیام های خود را تنظیم کنید تا مطمئن شوید که از لحن دوستانه به جای لحن غیرعمدی و رسمی استفاده می کنید.

به لطف هوش مصنوعی تلفن همراه، می‌تو،د سفر را به تجربه‌ای اجتماعی‌تر تبدیل کنید، و ارتباطات م،ی‌داری را در میان موانع زب، در لحظه ایجاد کنید – voilà!

▲ به موانع زب، بگویید au revoir. ترجمه زنده مترجم، صحبت ، با ،ی را به زبان دیگری آسان می کند.

روز دوم: غذا و فرهنگ محلی را که توسط آژانس مسافرتی دیجیتالی خودتان پشتیب، می‌شود، کشف می‌کنید.

حتی بهترین تعطیلات برنامه ریزی شده با ،که مواجه می شوند، اما با هوش مصنوعی موبایل، شما آماده هستید.

برای مثال، اگر متوجه شدید که بلیط نمایشگاه خود را در موزه اورسی برای روز اشتباهی رزرو کرده اید، می تو،د با خیال راحت از این که بد،د نیازی به صحبت ، به زبان فرانسوی ندارید، با دفتر فروش بلیط تماس بگیرید.

در زمان راه اندازی به 13 زبان پشتیب، می شود،2 ترجمه زنده استرس حل مسئله به زب، دیگر را از بین می برد. گل،ی S24 اولین تلفنی است که ترجمه تماس دو طرفه و بلادرنگ را در برنامه تماس اصلی خود ارائه می دهد. وقتی با موزه تماس می گیرید، برنامه تماس گزینه ای را برای راه اندازی Live Translate به شما ارائه می دهد که ترجمه متنی و صوتی را فوراً ارائه می دهد.

این ویژگی همچنین برای شخصی که در آن طرف خط قرار دارد، صرف نظر از اینکه از دستگاه گل،ی استفاده می‌کند، کار می‌کند، و به شما این امکان را می‌دهد که بلیط خود را به همان راحتی که در خانه انجام می‌دهید دوباره رزرو کنید و برای یک روز پر از هنر و فرهنگ بیرون بروید. .

روز سوم: همانطور که سفر شما به پایان می رسد، تلفن مجهز به هوش مصنوعی به شما کمک می کند تا ع، های تعطیلات خود را به خوبی تنظیم کنید.

دیری نگذشت که آ،ین درد و شکلات را در یک بولنجری در فرودگاه شارل دوگل می خورید، که در مورد آ، هفته بسیار کوتاه خود در شهر روشنایی منع، می شود.

شما می خواهید برای دوستان هاستل خود یک ع، دسته جمعی از همه شما در مقابل برج ایفل بفرستید، اما رهگذر خوش فکری که آن را گرفته است، ،یب را کمی اشتباه گرفته است. برج ایفل در حال کج شدن است و گروه شما به جای اینکه در مرکز باشد به سمت راست حرکت می کند. با ویرایش مولد، می تو،د از مرزهای عکاسی فراتر بروید و این مسائل را در چند ضربه اصلاح کنید.

هنگامی که تصویر را می‌چرخ،د تا نمادین‌ترین ساختار فرانسه را صاف کنید، Generative Edit با استفاده از فناوری رنگ‌آمیزی هوشمند، جاهای خالی ایجاد شده جدید را در گوشه‌ها پر می‌کند تا آنچه را که در حال حاضر وجود دارد، بدون نیاز به برش، گسترش دهد. در مورد شما و دوستانتان، به سادگی آنها را با انگشت خود انتخاب کنید، آنها را به مرکز منتقل کنید و اجازه دهید قابلیت های نقاشی Generative Edit فضای خالی را پر کند.

با گل،ی اس 24 در کنار شما، هوش مصنوعی موبایل بیش از تدارکات سفر تغییر خواهد کرد. همچنین مسافر را به روش‌های عمیقی تغییر می‌دهد، حس کشف را تشویق می‌کند، تعامل م،ادارتر با مردم محلی را جسورتر می‌کند و باعث می‌شود جهان بزرگ‌تر، اما در عین حال، در دسترس‌تر از همیشه احساس شود.

1 به دلایل امنیتی، Circle to Search ممکن است در برنامه‌های محافظت‌شده با DRM، مانند برنامه‌های مالی و بانکی، عملکرد محدودی داشته باشد.
2 زبان ها عبارتند از: چینی (ساده شده)، ،یسی، فرانسوی، آلم،، هندی، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، لهست،، پرتغالی، اسپ،ایی، تایلندی و ویتنامی.

]
منبع: https://news.samsung.com/global/travel-just-got-a-w،le-lot-smarter-thanks-to-samsung-galaxy-s24?utm_source=rss&utm_medium=direct