لوازم جانبی جدید Samsung Eco-Friends به سری گلکسی اس 24 شخصیت و ارزش می بخشد – اتاق خبر جهانی سامسونگ

لوازم جانبی جدید Samsung Eco-Friends به سری گلکسی اس 24 شخصیت و ارزش می بخشد – اتاق خبر جهانی سامسونگ

Samsung Electronics از راه اندازی Samsung Eco-Friends جدید خود خبر داد1 خط تولید شامل جعبه های موبایل با طراحی منحصر به فرد ساخته شده با مواد بازیافتی.

با همکاری شرکت لوازم جانبی موبایل SLASH B SLASH، جدیدترین مجموعه به طور انحصاری برای سری Galaxy S24 طراحی شده است – با ارائه 57 قاب2 تا مشتریان Galaxy S24، S24+ یا S24 Ultra خود را شخصی کنند. در زیر درباره جدیدترین خط تولید Samsung Eco-Friends بیشتر بد،د.

▲ لوازم جانبی Samsung Eco-Friends دارای 16 IP محبوب است.

مجذوب نسل بعدی در سه سال گذشته

Samsung Eco-Friends مجموعه‌ای از لوازم جانبی شامل قاب‌های محصول و بندهای پوشیدنی است که توسط آزمایشگاه نسل آینده سامسونگ طراحی شده است.3 این لوازم جانبی که منع، کننده ترجیح نسل بعدی برای محصولات سازگار با محیط زیست هستند، از مواد پایدار استفاده می کنند – مانند پ،تیک بازیافتی و چرم گیاهی که حداقل 40 درصد مواد پس از مصرف را شامل می شود.4

این مجموعه که در ابتدا در سال 2022 معرفی شد، دارای شخصیت ها و طرح های محبوب از سراسر جهان است – از جمله کاغذ توالت، کیت هرینگ، اسمایلی، سیم، ها و غیره. شخصیت های Sanrio5 مانند Hello Kitty، My Melody، Kuromi و Cinnamoroll به تازگی به خط تولید امسال اضافه شده اند.

طرح هایی که از رولینگ استونز، کوئین و هنرمندان دیگر الهام گرفته شده اند، راه دیگری را برای ابراز وجود به کاربران ارائه می دهند. به ویژه، همکاری سامسونگ با گروه پسرانه کی پاپ Stray Kids به طرفداران این امکان را می دهد که ویدیوهای اعضای مورد علاقه خود را به سادگی با قرار دادن یک کارت ارتباطی نزدیک (NFC) تماشا کنند.6 به پرونده هر کارت کل،یونی میزبان مجموعه‌ای منحصربفرد از فیلم‌ها و ع،‌ها است که شامل تک تک اعضای Stray Kids می‌شود تا طرفداران بتوانند از تجربه‌ای بی‌نظیر و بی‌نظیر لذت ببرند.

▲ (از سمت چپ) نسخه رولینگ استونز با آرم زبان و لب و تم انحصاری Galaxy

▲ نسخه Stray Kids وقتی کارت NFC درج می‌شود، ویدیویی از هنرمند پخش می‌کند.

پر از جذابیت و شگفتی: Samsung Eco-Friends

در 16 فوریه، سامسونگ ویدیویی را از طریق کانال‌های رسانه‌های اجتماعی جه، خود از جمله یوتیوب و اینستاگرام معرفی کرد.

این ویدئو نشان می‌دهد که ،‌های پ،تیکی را می‌توان به قاب‌های هوشمند و خلاقانه‌ای تبدیل کرد که هم منحصر به فرد و هم سازگار با محیط زیست هستند.

▲ تصاویر از ویدیوی Samsung Eco-Friends

آزمایشگاه نسل آینده سامسونگ گفت: “با استفاده از ،، ما تلاش می کنیم تا ارزش های اقتصاد دایره ای را منتقل کنیم.” ما به توسعه لوازم جانبی که مشتریان را با استفاده از فناوری‌های مختلف جذب می‌کنند، ادامه خواهیم داد.»

Samsung Eco-Friends برای اولین بار در 6 فوریه در کره منتشر شد و به زودی در بازارهای بزرگ در سراسر جهان در دسترس خواهد بود.7 از جمله آمریکا و ژاپن. لوازم جانبی را می توان از فروشگاه پرچمدار سامسونگ گانگنام و همچنین مرکز ،ید آنلاین SLASH B SLASH و Samsung.com ،یداری کرد.

را

1 تولید شده توسط سازندگان شخص ثالث که لوازم جانبی سازگار با سامسونگ را طراحی و تولید می کنند.
2 انواع و طرح های لوازم جانبی موجود برای ،ید ممکن است بسته به کشور متفاوت باشد.
3 متشکل از کارمندان جه، سامسونگ در دهه 20 زندگی خود برای ترویج مکالمات معتبر در مورد فعالیت های نسل بعدی.
4 با حجم مح،ه می شود.
5 شخصیت های Sanrio فقط در کره و ژاپن در دسترس هستند.
6 کارت کل،یونی NFC یک لوازم جانبی کارتی است که می تواند با قاب Samsung Eco-Friends استفاده شود. هنگامی که کارت کل،یونی Stray Kids در قاب قرار می گیرد، کاغذ دیواری، نمادها و صفحه کلید به طور خودکار به تم Stray Kids تغییر می کند.
7 این محصولات در نیمه اول سال جاری در بیش از 40 کشور و ایالات متحده عرضه خواهند شد

]
منبع: https://news.samsung.com/global/new-samsung-eco-friends-accessories-add-personality-and-value-to-galaxy-s24-series?utm_source=rss&utm_medium=direct