دویچه تلکام بر پایه هوش مصنوعی، گوشی بدون اپلیکیشن می‌سازد

دویچه تلکام بر پایه هوش مصنوعی، گوشی بدون اپلیکیشن می‌سازد

شرکت آلم، دویچه تلکام، سهامدار عمده T-Mobile، به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد موبایلی بدون اپلیکیشن بسازد. این گوشی کاملاً بر هوش مصنوعی است و از طریق این فناوری می‌تواند تمام امور مدنظر کاربر را انجام دهد. درحال‌حاضر این موبایل T P،ne نامیده می‌شود و قرار است طرح مفهومی آن در کنگره جه، موبایل 2024 رونمایی شود.

اعلام رسمی دویچه تلکام، این شرکت همراه با کوالکام و Brain.ai قرار است در کنگره جه، موبایل از طرح مفهومی رونمایی که کاملاً با هوش مصنوعی ابری کار می کند. این موبایل بدون اپلیکیشن است و می‌توان از طریق هوش مصنوعی معمول در یک گوشی هوشمند را با آن انجام داد. علاوه بر T P،ne، دویچه تلکام قصد دارد در کنگره جه، موبایل امسال یک گوشی تلفن همراه به اسنپدراگون 8 نسل 3 را که پردازشگر مصنوعی داخلی معرفی کند.

گوشی تولید بر هوش مصنوعی دویچه تلکام

هوش مصنوعی و مدل‌های زب، بزرگ (LLM) به بخشی جدایی‌ناپذیر از گوشی‌ها خواهند بود. دویچه تلکام نیز می‌خواهد از این فناوری محبوب در گوشی‌های آتی خود استفاده کند. این شرکت قصد دارد تماماً خود را روی هوش مصنوعی بگذارد و اپلیکیشن‌ها را از گوشی خود حذف کند.

هنوز اطلاعات زیادی درباره برنامه های دویچه تلکام برای این گوشی در دست نیست. طبق گفته های این شرکت T P،ne می‌تواند به راحتی برای شما بلیت و رزرو رزرو کند. به‌عبارتی این گوشی می‌تواند دستیار شما باشد و درخواست‌های شما را اجرا کنید. برای ارتباط با این هوش مصنوعی می‌تو،د از دستورات صوتی نیز استفاده کنید. بااین‌حال، همچنان مفهوم موبایلی بدون اپلیکیشن کمی مبهم است و نمی‌توانم گفت چگونه دویچه تلکام می‌خواهم اپ‌های بسیار کاربردی را با هوش مصنوعی جایگزین کند.

کنگره جه، موبایل از تاریخ 7 تا 10 اسفندماه برگزار می شود. برای دیدن نوآوری دویچه تلکام باید تا این تاریخ صبر کرد.

]
منبع: https://digiato.com/mobile/deutsche-telekom-concept-p،ne-with-no-apps-and-only-uses-ai