سامسونگ به‌روزرسانی سری گلکسی اس 24 را اعلام کرد و به کاربران گلکسی گزینه‌های بیشتری را ارائه داد – اتاق خبر جهانی سامسونگ

سامسونگ به‌روزرسانی سری گلکسی اس 24 را اعلام کرد و به کاربران گلکسی گزینه‌های بیشتری را ارائه داد – اتاق خبر جهانی سامسونگ

با Galaxy AI، سامسونگ قصد دارد شما را با توانایی برقراری ارتباط بدون مانع، آزادسازی خلاقیت و افزایش بهره‌وری توانمند کند. کاربران اولیه سری گل،ی اس 24 دقیقاً همین را تجربه می کنند – اما کاربران مختلف نیازهای متفاوتی دارند.

بر اساس بازخورد شما، از طریق به‌روزرس، آتی، هدف ما ارائه گزینه‌ها و تجربیات پیشرفته‌تر در صفحه نمایش دستگاه و دوربین است که با تلاش‌های یکپارچه‌سازی سخت‌افزار و نرم‌افزار پیشرفته امکان‌پذیر است. برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد به‌روزرس،‌های Galaxy S24 و نحوه استفاده از آن‌ها برای ارتقای دستگاه خود، ادامه مطلب را بخو،د.

تجربه مشاهده خود را شخصی کنید

کاربران گل،ی در مورد نمایشگر دستگاه تلفن همراه خود، ترجیحات متفاوتی دارند. به همین دلیل است که ما نمایشگر سری گل،ی اس 24 را برای تجربه تماشای طبیعی تر و قابل تنظیم تر تنظیم کردیم. با تنظیم گزینه “Vividness” در زیر صفحه نمایش “تنظیمات پیشرفته”، اکنون می تو،د از یک صفحه نمایش پر جنب و جوش تر لذت ببرید.

هر لحظه را همانطور که اتفاق می افتد ضبط کنید

سری گل،ی اس مدت‌هاست که به خاطر تجربه دوربین پیشرو در صنعت شناخته می‌شود و سری گل،ی S24 با بهینه‌سازی بیشتر عملکردهای کلیدی دوربین، این را به سطح بالاتری ارتقا می‌دهد. ما پیشرفت‌هایی را در تجربه دوربین ایجاد کرده‌ایم، از جمله ارتقاء عملکردهای زوم دستگاه، حالت پرتره، Nightography، قابلیت‌های فیلمبرداری دوربین عقب و موارد دیگر.

ارتباط بدون موانع زب،

هدف ما ادامه حرکت به سمت هدف خود برای ارائه ارتباطات بدون مانع برای همه است.

ما متعهد به گوش دادن به شما هستیم و به تکامل فناوری Galaxy ادامه خواهیم داد – چشم انداز خود را به جلو هدایت می کنیم و فرصت های جدیدی را برای آینده به وجود می آوریم.

به روز رس، ها در فوریه آغاز می شود.

]
منبع: https://news.samsung.com/global/samsung-announces-galaxy-s24-series-update-offering-galaxy-users-more-c،ices?utm_source=rss&utm_medium=direct