سری گلکسی S24 بالاخره اولین آپدیت خود را دریافت کرد

سری گلکسی S24 بالاخره اولین آپدیت خود را دریافت کرد

مدت کوتاهی از ورود گوشی‌های سری گل،ی S24 به بازار می‌گذرد و حالا تصمیم‌گیری سامسونگ اولین آپدیت نرم‌افزاری این گوشی‌ها را منتشر می‌کند. این به‌روزرس، می‌تواند نمایشگر پرچمدارهای سامسونگ را روشن‌تر و شاداب‌تر کند.

به گفته برخی کاربران، حالت Vivid در جدیدترین پرچمدارهای سامسونگ نمایشگر را در روشن‌تر و رنگ‌ها را شاداب‌تر نمی‌کند. در همین راستا کره‌ای‌ها اولین به‌روزرس، را با روی این مشکل منتشر کرده‌اند.

اولین آپدیت سری گل،ی S24

در این آپدیت یک اسلایدر برای تنظیم میزان شادابی نمایشگر وجود دارد و کاربران با توجه به سلیقه خود می‌توانند آن را تنظیم کنند. به گفته سامسونگ، این ویژگی تجربه بصری قابل شخصی سازی را در اختیار کاربران قرار می دهد و تصاویر هم طبیعی به نمایش گذاشته می شود.

بررسی گل،ی S24 Ultra

که این آپدیت روی نمایشگر تجربه کرده است، ممکن است عملکرد دوربین هم باشد. این آپدیت باعث بهبود عملکرد زوم، حالت پرتره، عکاسی در شب و فیلمبرداری با دوربین اصلی می شود.

با وجود برخی از کاربران مشکل نمایشگر گوشی‌های سری گل،ی S24 اشاره می‌کند و آپدیت‌های بعدی هم روی این موضوع وجود دارد، اما کیفیت نمایشگر این پرچمدارها نسبت به نسل قبلی بهبود یافته است. علاوه بر این، پرچمدارهای جدید سامسونگ از دوربین باکیفیت‌تری هم بهره می‌برند.

سامسونگ همچنین اعلام کرده است که در آینده قابلیت‌های دارای ویژگی ترجمه زنده مکالمات خواهد بود. سری گل،ی S24 جزو اولین گوشی‌ها با چنین قابلیتی می‌شوند و از طریق گل،ی AI می‌توانند مکالمات را ترجمه کنند.

پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی کامل با جدیدترین پرچمدارهای سامسونگ، بررسی دیجیاتو از گل،ی S24 اولترا را بخو،د. همچنین در این مقاله، آن را با گل،ی S23 اولترا مقایسه کرده‌ایم.

]
منبع: https://digiato.com/mobile/first-galaxy-s24-software-update-rolling-out