کدنویسی را با این پنج دوره آنلاین برنامه نویسی برای مبتدیان یاد بگیرید

کدنویسی را با این پنج دوره آنلاین برنامه نویسی برای مبتدیان یاد بگیرید

دوره آموزشی مب، برنامه نویسی با جاوا اسکریپت، HTML و CSS که از طریق دانشگاه دوک ارائه می شود، مهارت هایی مانند HTML، جاوا اسکریپت، برنامه نویسی جاوا و برگه های سبک آبشاری (CSS) را بررسی می کند. شما یاد خواهید گرفت که چگونه برنامه بنویسید، مسائل پیچیده را حل کنید، الگوریتم طراحی کنید و برنامه های خود را آزمایش و اشکال زدایی کنید.

دوره مب، برنامه نویسی بخشی از پنج دوره تخصصی برنامه نویسی جاوا و مب، مهندسی نرم افزار است. برای شروع و ،ب گواهی می تو،د در یک دوره ثبت نام کنید یا ک، برنامه نویسی آنلاین را بررسی کنید و مطالب را به صورت رایگان مرور کنید. تخصص مب، برنامه نویسی و مهندسی نرم افزار جاوا به ،وان یک تخصص مبتدی در نظر گرفته می شود و در صورت اشتراک در یک دوره، در کل این تخصص قرار می گیرید.

این دوره برای برنامه نویسی جاوا به لپ تاپ یا رایانه رومیزی نیاز دارد و شما یک حساب کاربری رایگان در CodePen.io ایجاد می کنید. اگر بخواهید با دوره های دیگر ادامه دهید، باید Bluej، نرم افزار رایگان برای توسعه جاوا را نصب کنید.

اگر به کدنویسی برای وب سایت ها علاقه دارید، این دوره بسیار مفید خواهد بود.

چه هزینه ای دارد: Coursera بیشتر شبیه یک دوره کالج آنلاین سنتی با پنجره های ثبت نام عمل می کند. گاهی اوقات گواهی هایی که ،ب می کنید می توانند به ،وان اعتبار در یک موسسه اعمال شوند، اما باید ذکر شود. هنگامی که برای Coursera ثبت نام می کنید، یک دوره آزمایشی رایگان هفت روزه دریافت می کنید و سپس از 49 دلار در ماه شروع می شود. همچنین می تو،د ممیزی ک، را به صورت رایگان انتخاب کنید که به شما امکان می دهد فقط محتوای دوره را بخو،د و مشاهده کنید.


]
منبع: https://www.cnet.com/tech/services-and-software/learn-to-code-with-these-5-online-coding-courses-for-beginners/#ftag=CAD-01-10aai3d