سامسونگ اعلام کرده است که گلکسی زد فولد 6، گلکسی رینگ و موارد دیگر را در رویداد گلکسی Unpacked آینده معرفی خواهد کرد.

Samsung Tipped to Launch Galaxy Z Fold 6, Galaxy Ring, and More at Upcoming Galaxy Unpacked Event

سامسونگ اولین رویداد Galaxy Unpacked امسال خود را در ژانویه در سانفرانسیسکو میزب، کرد تا سری گل،ی S24 پرچمدار خود را معرفی کند. غول فناوری کره ج،ی همچنین در مراسم رونمایی بزرگ از پوشیدنی حلقه گل،ی در دسته بندی محصولات جدید استفاده کرد. اکنون، یک منبع آگاه ادعا می کند که Galaxy Ring در دومین رویداد Galaxy Unpacked این شرکت در جولای امسال در کنار سری بعدی دستگاه های تاشو گل،ی Z عرضه خواهد شد. همچنین گفته می شود که این رویداد شاهد معرفی چندین محصول دیگر از جمله سری Galaxy Watch 7 و Galaxy Buds 3 نیز خواهد بود.

Tipster Ant،ny (@TheGalox) در X ادعا کرد که رویداد بعدی Galaxy Unpacked سامسونگ در جولای 2024 برگزار خواهد شد. حلقه گل،ی به طور کامل در این رویداد رونمایی خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود که نسل بعدی گوشی‌های تاشوی این شرکت – گل،ی زد فولد 6، گل،ی زد فلیپ 6 – در رویداد گل،ی آنپکد به طور رسمی معرفی شوند. در همین رویداد همچنین می‌توان شاهد راه‌اندازی سرویس جدید سامسونگ، هدفون‌های استریو واقعی بی‌سیم (TWS) Galaxy Buds 3 و سری گل،ی واچ 7 باشیم.

علاوه بر این، اطلاعات دهنده بیان می کند که رویداد گل،ی Unpacked ماه جولای ممکن است شاهد معرفی سری جدید Galaxy Tab S10 و هدست Galaxy XR باشد. انتظار می رود این هدست به ،وان رقیب هدست واقعیت ،یبی ویژن پرو اپل وارد شود.

سامسونگ ماه گذشته در رویداد Unpacked به طور مختصر گل،ی رینگ را تیز کرد. این پوشیدنی اخیراً در کنگره جه، موبایل (MWC) 2024 در بارسلون نیز به نمایش گذاشته شد. این در سه گزینه رنگی نشان داده شد و می‌تواند معیارهای سلامتی مانند ضربان قلب، ضربان تنفس و خواب را با پلتفرم Samsung Health ردیابی کند.

آ،ین رویداد Galaxy Unpacked سال 2023 در کشور اصلی سامسونگ، سئول، کره ج،ی در تاریخ 26 جولای برگزار شد. گل،ی Z Fold 5، Galaxy Z Flip 5، سری Galaxy Tab S9 و سری Galaxy Watch 6 در طول این رویداد رونمایی شدند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بی،ه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای اطلاع از جزئیات آ،ین عرضه‌ها و اخبار سامسونگ، شیائومی، ریلمی، وان پ،، اوپو و سایر شرکت‌ها در کنگره جه، موبایل در بارسلون، از مرکز MWC 2024 ما دیدن کنید.


]
منبع: https://www.gadgets360.com/mobiles/news/samsung-unpacked-ring-z-fold-flip-6-watch-7-buds-3-galaxy-launch-july-leak-5135961#rss-gadgets-mobiles