ایجاد قابلیت‌های هوش مصنوعی موبایل برای همه – اتاق خبر جهانی سامسونگ

ایجاد قابلیت‌های هوش مصنوعی موبایل برای همه - اتاق خبر جهانی سامسونگ

دنیایی را بدون موانع زب، و توانایی بازسازی صحنه های تخیل تنها با چند لمس تصور کنید. این دیدگاه ممکن است دور از ذهن به نظر برسد، اما هوش مصنوعی در حال حاضر این را به واقعیت تبدیل کرده است.

برای از بین بردن مانع بین فناوری پیچیده و زندگی روزمره، طراحان Samsung Electronics نقاط تماس کاربر را بررسی و بازتعریف ،د تا یک تجربه کاربری در دسترس (UX) برای سری Galaxy S24 ایجاد کنند.

نتیجه – Intelligence UX، رابطی که کاربران را با ویژگی‌های تلفن همراه مبتنی بر هوش مصنوعی که بصری، آسان برای استفاده و بسیار کاربردی برای کار و زندگی هستند، توانمند می‌سازد.

آوردن هوش مصنوعی موبایل به زندگی روزمره

▲ (از چپ) طراحان Samsung Intelligence UX Scott Jeonggun C،i و Heri Na

آیا می تو،د در مورد چگونگی پیدایش Intelligence UX به ما بگویید؟

چوی: حتی قبل از ورود به فاز هوش مصنوعی مولد،1 تحقیقات در مورد چگونگی ایجاد تجربیات جدید تلفن همراه با فناوری هوش مصنوعی از قبل در حال انجام بود. ما برنامه‌هایی را که اغلب استفاده می‌کنیم تجزیه و تحلیل کردیم و عملکردها و ویژگی‌هایی را که می‌توان از طریق هوش مصنوعی بهبود بخشید، به دقت توسعه دادیم. هدف Intelligence UX کاهش موانع ورود هوش مصنوعی موبایل با بهبود برنامه‌های رایج بود.

یکی از نمونه ها اپلیکیشن گا،ی است. قبلاً، عملکردهای اصلاح تصاویر شامل تصحیح روشنایی و رنگ، تنظیم افقی و برش بود. با ویرایش مولد، کاربران می توانند همه این کارها و کارهای دیگر را انجام دهند، مانند جابجایی اشیاء درون یک تصویر و تغییر پس زمینه.

ویژگی های Intelligence UX چیست؟

Na: Intelligence UX با ساده‌سازی وظایف در چهار زمینه اصلی، دستیابی به اه، خود را آسان‌تر می‌کند. بهره‌وری از طریق برنامه‌هایی که می‌توانند محتوا را خلاصه کنند یا آن را به قالب ترجیحی تبدیل کنند، بهبود می‌یابد و به شما کمک می‌کند در زمان صرفه‌جویی کنید و از هر روز بیشترین بهره را ببرید. برای کارهای خلاقانه، ویژگی‌هایی مانند ویرایش مولد ابزارهایی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا مانند یک حرفه‌ای، با حرکت در اطراف اشیاء در ع، یا پر ، فضاهای خالی، ع،‌ها را روتوش کنید. ویژگی های ارتباطی برای بهبود ارتباطات، موانع زبان را هنگام تماس یا پیام رس، از بین می برند. در نهایت، می‌تو،د گوشی خود را با والپیپرهایی که با استفاده از هوش مصنوعی ایجاد می‌شوند شخصی‌سازی کنید یا از صفحه قفل‌تان بخواهید تغییرات آب و هوا یا زمان را منع، کند.

فرآیند ایجاد Intelligence UX چگونه بود؟

Na: اگر ،وجی بلافاصله پس از فشار دادن یک دکمه ظاهر شود، ایده آل خواهد بود، اما تولید هوش مصنوعی ممکن است زمان ببرد. برای ایجاد حس جادویی در فرآیند، جلوه‌های بصری و تعاملی و همچنین متن را اضافه کردیم. طراحان از همه زمینه‌ها – از جمله رابط کاربری (UI)، رابط کاربری گرافیکی (GUI) و تعامل بصری (VI) – و نویسندگان UX برای غلبه بر هر محدودیتی که در طول ایجاد Intelligence UX با آن مواجه می‌شوید، همکاری ،د.

چگونه به مسائل مربوط به توهم پاسخ داده اید؟2 در هوش مصنوعی مولد؟

Na: مدتی است که برای جلوگیری از توهم با تیم توسعه دهنده همکاری می کنیم. آزمایش‌هایی برای تعیین حداقل تعداد کاراکترهای مورد نیاز برای یک خلاصه‌بندی دقیق یا اینکه چند درجه یک ع، را می‌توان برای تولید تصاویر بهبودیافته کج کرد، به ما کمک کرد استانداردهایی را برای به حداقل رساندن نتایج نادرست و تجربیات بد کاربر ایجاد کنیم.

از آنجایی که پردازش بر اساس اطلاعات وارد شده توسط کاربر است، نظر شما در مورد نگر، های مربوط به حریم خصوصی و امنیت چیست؟

چوی: در ابتدا، هر دو تیم توسعه دهنده و UX توافق ،د که مکالمات شخصی حاوی اطلاعات بسیار حساس کاربر است. بنابراین، برنامه‌هایی که از تماس‌های تلفنی یا پیام‌ها پشتیب، می‌کنند، برای مدیریت روی دستگاه ساخته شده‌اند3 در حال پردازش. حفاظت از داده ها غیرقابل مذاکره است – و از آنجایی که هدف اصلی ارتباط تسهیل مکالمه است، تصمیم گرفتیم به پردازش روی دستگاه ادامه دهیم، حتی اگر به این م،ی باشد که کاربران ابتدا باید بسته های زبان را دانلود کنند.

اگر داده‌هایی وجود داشته باشد که باید از طریق سرور پردازش شوند، به کاربران اطلاع می‌دهیم که قبل از اطمینان از رضایت آنها، هیچ چیز برای اه، یادگیری برای بهبود عملکردهای هوش مصنوعی ذخیره یا استفاده نخواهد شد. علاوه بر این، ما تنظیماتی را برای مسدود ، پردازش داده از طریق سرور اضافه کردیم تا کاربران بدانند داده‌هایشان از دستگاه‌هایشان خارج نمی‌شود.

▲ سری Galaxy S24 برای افزایش امنیت، داده ها را برای ویژگی های هوشمند پیشرفته فقط در دستگاه پردازش می کند.

پاسخ کاربران به سری گل،ی اس 24 از زمان عرضه تا کنون چگونه بوده است؟

Na: بسیاری از مردم گفته‌اند که سری گل،ی اس 24 هنگام سفر به خارج از کشور یا سفارش محصولات از خارج از کشور که به دلیل موانع زب، دشوار بود، مفید است. وقتی بازخورد مثبتی از آشنایان می شنویم، تیم احساس پاداش می کند.

با Intelligence UX زندگی آسان‌تر و کارآمدتر است

ارتباطات بدون مرز

با سری گل،ی اس 24 با موانع زب، خداحافظی کنید. هنگامی که از ترجمه زنده در تماس استفاده می شود، مکالمه در زمان واقعی برای برقراری ارتباط یکپارچه به زبان های مختلف ترجمه می شود. دکمه مترجم در پانل سریع می تواند برای کمک به ترجمه بلادرنگ در طول مکالمات رو در رو استفاده شود. در همین حال، هوش مصنوعی تعبیه شده در صفحه کلید سامسونگ امکان ترجمه بی‌درنگ پیام‌های متنی و همچنین اصلاحات املایی، کمک گرامر و تغییر سبک نوشتن را فراهم می‌کند.

خلاقیت، ساده شده

ویرایش مولد می تواند به ایجاد ع، عالی کمک کند. با این ویژگی می توان افراد یا اشیاء را جابجا کرد، افق را تنظیم کرد و هر جای خالی باقی مانده به طور خودکار پر می شود.

▲ (از سمت چپ) ویرایش مولد به کاربران امکان می دهد سوژه را در ع، جابجا کنند و افق را تنظیم کنند. با فشردن یک دکمه، کاربران می توانند متون طول، را در نقاط گلوله خلاصه کنند.

هر روز خود را تقویت کنید

سری Galaxy S24 به صرفه جویی در زمان و تلاش کمک می کند. Transscript Assist صدای ک،‌ها یا جلسات را به متن تبدیل می‌کند، بین سخنرانان تفاوت قائل می‌شود، خلاصه‌هایی را ارائه می‌کند و حتی ترجمه‌هایی را ارائه می‌دهد. همچنین می توان وب سایت ها را خلاصه و ترجمه کرد.

Samsung Notes برای یادداشت ، ایده ها عالی است. کاربران می توانند یادداشت های دست نویس خود را به متن تبدیل کرده و آنها را در قالب های مفید سازماندهی کنند. هنگامی که یک یادداشت ذخیره می شود، این ویژگی ،اوین من، و طرح های جلد را بر اساس محتوا توصیه می کند و ایجاد یادداشت را ساده و سرگرم کننده می کند.

* زبان ها و ویژگی های پشتیب، شده ممکن است بسته به کشور، منطقه و مدل متفاوت باشد.

طراحان سامسونگ تلاش ،د تا محصولی را توسعه دهند که فناوری نوآورانه امروز را برای فردایی بهتر به تصویر بکشد. سری گل،ی S24 حاصل تلاش‌های آن‌ها و سکوی پرتابی برای آینده‌ای روشن‌تر و در دسترس‌تر است.

برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد طراحی سامسونگ الکترونی،، لطفاً به وب سایت دیزاین سامسونگ مراجعه کنید.

* تصاویر محتوا برای اه، گویا شبیه سازی شده است. توالی ها کوتاه و شبیه سازی شدند. رابط کاربری واقعی ممکن است متفاوت باشد. مشخصات محصول عرضه شده ممکن است بسته به کشور، منطقه، مدل، و شرکت مخابراتی متفاوت باشد.

1 فناوری هوش مصنوعی که می تواند محتوای جدید (متن، تصاویر، ویدئوها، صدا، کد و سایر رسانه ها) را بر اساس داده ها تولید کند.
2 خطایی که زم، رخ می دهد که هوش مصنوعی اطلاعات را پردازش می کند و نتایج نادرست یا نادرست ایجاد می کند.
3 روشی برای جمع آوری و مح،ه اطلاعات از طریق دستگاه. از آنجایی که داده ها به ابر ارسال نمی شوند، ممکن است پردازش سریعتر انجام شود.

]
منبع: https://news.samsung.com/global/intelligence-ux-making-mobile-ai-features-accessible-and-intuitive-for-everyone?utm_source=rss&utm_medium=direct