بستن فاصله بین شما و یک عکس عالی – اتاق خبر جهانی سامسونگ

بستن فاصله بین شما و یک عکس عالی - اتاق خبر جهانی سامسونگ

دست‌های ،زان، نشستن ضعیف، تاریکی – اگر از نزدیک با موضوع ع، خود آشنا نباشید، چیزهای زیادی بین شما و ع، عالی وجود دارد. با گل،ی اس 24، این موضوع مربوط به گذشته است.

فرقی نمی‌کند گروه K-pop TXT در Gocheok Dome در جریان پخش زنده Galaxy Unpacked ژانویه روی صحنه می‌رود یا لحظه‌ای صمیمی که حلقه‌ها در عروسی رد و بدل می‌شوند، موتور ProVisual Galaxy S24 از سخت‌افزار ارتقا یافته و قابلیت‌های هوش مصنوعی جدید برای پر ، شکاف استفاده می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد. هر بار زوم باورن،ی گرفته می شود.

معرفی موتور ProVisual – نیروگاه تصویربرداری Galaxy S24

ProVisual Engine که به تازگی در سری Galaxy S24 معرفی شده است، مجموعه ای از ابزارهای ضبط و ویرایش تصویر با هوش مصنوعی است که برای بهبود هر مرحله از سفر خلاقانه، از تنظیم ع، گرفته تا گرفتن و ویرایش آن، اختصاص یافته است. این شامل Nightography، AI Zoom، Instant Slow-mo، Edit Suggestion، Generative Edits و Super High Dynamic Range (HDR) است.

در حالی که هوش مصنوعی در گل،ی اس 24 نقش اصلی را دارد، اما از سری گل،ی اس 10 که از مدل‌های هوش مصنوعی، واحدهای پردازش عصبی (NPU) و مجموعه داده‌های مقیاس بزرگ استفاده می‌کرد، نقشی در افزایش تولید محتوا ایفا کرده است. در مقایسه با آن قابلیت‌های اولیه، موتور ProVisual گل،ی اس 24 دارای 112 مدل هوش مصنوعی – 28 برابر بیشتر از گل،ی S10 – و 13 برابر عملکرد NPU برای تجربه عکاسی هوشمند از گل،ی است که هرگز قبلاً نبوده است.

زوم بهینه شده در هر زمان با سیستم چهارگانه تله

به این فکر کنید که وقتی به یک ع، به یاد ماندنی امیدوار هستید، فاصله چقدر می تواند مشکل ساز باشد. بگویید که زمان فارغ التحصیلی است و می خواهید روی صحنه دخترتان زوم کنید تا هیجان او را به تصویر بکشید، اما در مورد ترس از یک تصویر تار تردید دارید. و آیا حتی تنظیمات بهینه را دارید؟ با سیستم همه کاره Quad Tele Galaxy S24 Ultra، زوم با کیفیت اپتیکال را با هر بزرگنمایی تا 10 برابر دریافت می‌کنید، بدون اینکه نگران لنز یا حالتی باشید که باید انتخاب کنید. فقط زوم کنید و لحظه را ثبت کنید – فارغ التحصیل به وجد شما، دیپلم در دست.

تصویر استفاده شده در این گیف فقط برای اه، تصویری است.

سیستم چهارگانه تله چگونه کار می کند

تحقیقات نشان می‌دهد که در میان کاربران، تقاضای زیادی برای انعطاف‌پذیری بیشتر بین محدوده زوم 3x و 10x وجود دارد. به همین دلیل است که سیستم چهارگانه تله ایجاد شد و تصاویر با کیفیت اپتیکال را در 2x، 3x، 5x، 10x و در هر مرحله از بین می‌برد — بنابراین کاربران می‌توانند بدون توجه به اینکه نوار لغزنده زوم آنها در کجا قرار می‌گیرد، از بهترین تصویر لذت ببرند. سامسونگ برای رسیدن به این هدف برای هر سطح بزرگنمایی از تکنیک ها و فناوری های مختلفی استفاده می کند.

  • 2 برابر و 10 برابر – Pixel binning، به طور خاص تترا binning، با ،یب چهار پی،ل کوچکتر در یک پی،ل بزرگتر کار می کند. این تکنیک به ProVisual Engine اجازه می دهد تا یک تصویر عظیم 200 مگاپی،لی را به یک تصویر 50 مگاپی،لی تصفیه شده تبدیل کند. این به طور هوشمند یک بخش 12 مگاپی،لی را برش می‌دهد و در نتیجه یک ع، با زوم 2 برابری دقیق حاصل از یک تصویر با وضوح بالا 1 برابر است. به همین ترتیب، برای یک کیفیت اپتیکال با بزرگنمایی 10 برابر، یک تصویر 50 مگاپی،لی با زوم 5 برابر به 12 مگاپی،ل کاهش می یابد و یک ع، زوم 10 برابر با جزئیات غنی و واضح ایجاد می کند. در اینجا، رزولوشن فوق‌العاده مبتنی بر هوش مصنوعی، وضوح را در حین ایجاد تصویر 10 برابری افزایش می‌دهد. در هر مرحله از فرآیند تصویربرداری، در همه محدوده‌ها، پردازش چند فریمی (MFP) با هوش مصنوعی اعمال می‌شود تا ع،‌های واضح و دقیق را تضمین کند.
  • 3 برابر و 5 برابر – در 3x و 5x، Galaxy S24 Ultra از لنزهای نوری اختصاصی استفاده می کند. در 5x، به لطف سنسور 50 مگاپی،لی جدید دو برابر مدل های قبلی، جزئیات بسیار بیشتری امکان پذیر است. همچنین به لطف 60 درصد پی،ل‌های بزرگ‌تر، می‌تواند ع،‌های واضح‌تر و کم‌تر در تاریکی بگیرد.
  • ISP پیشرفته – بزرگنمایی عالی فقط به م،ای بزرگنمایی نیست. همچنین در مورد وضوح است، و اینجاست که پردازش سیگنال تصویر (ISP) بهبود یافته در گل،ی S24 وارد می‌شود. این ISP بهبودیافته که برای دوربین‌های جلو و عقب اعمال می‌شود، بخش‌هایی از تصویر را تجزیه و تحلیل می‌کند تا بفهمد در صحنه چه می‌گذرد تا بتواند کارهای پیچیده‌ای را اعمال کند. ویرایش و تنظیم دقیق جنبه های خاص تصویر مانند وضوح، رنگ پوست و کاهش نویز در حالی که جزئیات را نیز بهبود می بخشد. ISP مبتنی بر سخت افزار برای تصاویر با کیفیت اپتیکال در زوم 2x، 3x و 5x استفاده می شود. پیش از این، AI ISP فقط برای زوم 30 برابر و بالاتر اعمال می شد. با این حال، اکنون AI ISP همچنین وضوح زوم دیجیتال را در سطوح بین 1x، 2x، 3x، 5x و تمام سطوح دیگر افزایش می‌دهد.

]
منبع: https://news.samsung.com/global/closing-the-distance-between-you-and-a-great-s،t?utm_source=rss&utm_medium=direct