برنامه Arc Search iPhone از هوش مصنوعی برای پاسخ به سؤال شما استفاده می کند. در اینجا نحوه استفاده از آن آورده شده است

arc-search

فکر می کنید با همه موتورهای جستجوی موجود در آنجا آشنا هستید؟ شاید نه همه آنها. شرکت مرورگر نیویورک یک مرورگر وب MacOS به نام Arc می‌سازد و اکنون یک اپلیکیشن موبایل iOS به نام Arc Search منتشر کرده است که رویکردی نوآورانه برای جستجوهای آنلاین دارد. از Arc Search بخواهید چیزی برای شما پیدا کند، و از هوش مصنوعی برای خواندن و ادغام حداقل شش صفحه وب استفاده می کند و اطلاعات را در یک صفحه خلاصه جمع می کند.

بیش از یک سال از زم، که ChatGPT از OpenAI هوش مصنوعی را به گزینه‌ای دوستانه‌تر و کمتر علمی تخیلی تبدیل کرده است که حتی دانش‌آموزان نیز می‌توانند از آن استفاده کنند، می‌گذرد. در طول مسیر، انواعی از هوش مصنوعی مولد راه خود را به فناوری‌هایی باز کرده‌اند که ما هر روز به آن‌ها تکیه می‌کنیم – مانند موتورهای جستجو، که ممکن است دروازه‌ای برای آشنایی با هوش مصنوعی باشد. گوگل و بینگ قدم‌هایی را در دنیای هوش مصنوعی برداشته‌اند، و Arc Search آن را حتی فراتر می‌برد، با یک صفحه نتایج قابل خواندن که به نظر می‌رسد توسط یک ویرایشگر انس، جمع‌آوری شده است.

وب سایت شرکت مرورگر نیویورک خاطرنشان می کند که فارغ التحصیل، از اینستاگرام، تسلا، مدیوم، گوگل، آمازون و غیره را در اختیار دارد. برای استفاده از برنامه جستجوی شرکت نیازی به استفاده از مرورگر این شرکت ندارید و صادقانه بگویم، من در حال حاضر قرار نیست کار سنگین تغییر مرورگر خود را تحمل کنم. اما برنامه ای که من می توانم از پس آن بر بیایم و امیدوار کننده است. در اینجا چیزی است که شما باید در مورد آن بد،د.

نحوه استفاده از اپلیکیشن Arc Search

Arc Search یک برنامه موبایل رایگان است که می تو،د آن را از اپ استور دانلود کنید. ا،ر کاربران آیفون می توانند از آن استفاده کنند، اما به iOS 16.0 یا بالاتر نیاز دارد. در حال حاضر، سازندگان آن نگفته اند که آیا برای اندروید در دسترس خواهد بود یا خیر.

هنگامی که برنامه را دانلود کردید، آن را در تلفن خود باز کنید و درخواست خود را تایپ کنید، چه نوع جراحی شاهزاده خانم و،؟ یا “پاسخ وردل امروز چیست؟”

Arc Search شش منبع مرتبط را بررسی می‌کند و به شما می‌گوید که چه هستند، و از هوش مصنوعی برای جمع‌آوری اطلاعات از آن صفحات در یک صفحه وب کاملاً حرفه‌ای استفاده می‌کند.

آنچه از Arc Search دریافت می کنید

موتورهای جستجوی سنتی مجموعه ای تصادفی از منابع را در اختیار شما قرار می دهند. به ،وان مثال، اگر اطلاعاتی را در مورد جراحی شاهزاده خانم جستجو کنید، قطعات کوچکی از مجله People، Entertainment Tonight و سایر منابعی که اطلاعاتی در مورد آن دارند به شما نشان می دهند. این وظیفه شماست که آنها را مرتب کنید و بهترین منبع اطلاعات را انتخاب کنید، سپس آن را بخو،د تا پاسخ خود را دریافت کنید. شبیه تکالیف دبیرست،.

گوگل اکنون به شما اجازه می دهد تا هوش مصنوعی SGE Generative را فعال کنید. وقتی آن را روشن می‌کنید، برنامه هوش مصنوعی سعی می‌کند به درخواست شما به روشی مستقیم‌تر پاسخ دهد، اگرچه هنوز پیوندهایی را به منابع دیگر در زیر آن پاسخ تولید شده توسط هوش مصنوعی ارائه می‌کند. بینگ مایکروسافت همچنین پس از جستجو در وب برای ،ب اطلاعات، هنگامی که به چت ربات خود می روید و از آن سؤال می پرسید، پاسخی که توسط هوش مصنوعی ایجاد شده است به شما می دهد.

من هر دو Google SGE Generative AI و Arc Search را با سوالی در مورد جراحی اخیر شاهزاده خانم و، امتحان کردم زیرا می دانستم که پاسخ دقیق و تایید شده ای وجود ندارد و می خواستم ببینم آنها در آن موقعیت چه ،د.

Arc Search مستقیماً به تلاش برای پاسخگویی هوش مصنوعی می‌رسد و اساساً درخواست شما و حقایقی را که برای شما پیدا کرده است مشخص می‌کند. پاسخ شاهزاده خانم و، با چرخ فلکی از تصاویر منتهی شد – از جمله یک پست اینستاگرامی چند ساعته که در آن ویلیام و کاترین از خیرخواهان تشکر می‌کنند و یادداشت می‌کنند که او بیمارستان را ، کرده و به خانه در ویندزور بازگشته است. سپس از زیر سرفصل‌های پررنگی مانند «نوع جراحی» و «مشخصات» برای تجزیه و تحلیل حقایق از شش منبع خود استفاده کرد. (اسپویل: به جز “شکم” و “غیر مرتبط با سرطان”، هیچ ، جزئیاتی را به اشتراک نمی گذارد.)

Arc Search عملکرد بسیار تحسین برانگیزی داشت. جستجوی گوگل با SGE Generative AI شایعه‌تر شد و به من در مورد برخی گمانه‌زنی‌ها و شایعات تایید نشده گفت. Arc Search به حقایق پایبند بود.

Arc Search همچنین پاسخ “Wordle Wordle چیست؟” پرس و جو، پاسخ را با تایپ پررنگ درست در بالای صفحه پاسخ ایجاد شده به من بدهید. در ادامه جزئیاتی در مورد خود بازی، بازیکنان متوسط ​​و پاسخ‌های قدیمی‌تر ارائه می‌دهد، اما از آنجایی که من پاسخ را خواسته بودم، نیاز واقعی به خواندن ادامه مطلب احساس نکردم.

اعتبار دادن چطور؟

به‌،وان نویسنده و رو،مه‌نگار کتاب، نگران این بودم که Arc Search چگونه اعتبار و کلیک‌ها را برای ،، که کار تحقیقاتی را در وهله اول انجام می‌دهند، ارائه می‌کند. شش منبعی که برای دریافت پاسخ من استفاده کرد، به‌طور خلاصه فهرست شده‌اند، زیرا Arc Search کار خود را انجام داده است، اما به نظر می‌رسد قابل کلیک نیستند. من با سازندگان Arc Search تماس گرفته‌ام و اگر جزئیات بیشتری در مورد نحوه اعتبار دادن به منابع دریافت کنم، این داستان را به‌روزرس، خواهم کرد.

برای آزمایش توانایی اعتباردهی Arc Search، تصمیم گرفتم یک جستجو را انجام دهم که در آن مطمئن بودم کار خودم در پاسخ خواهد بود. عجیب است: “چرا شارون وایس پایش را سوزاند؟” در سال 2021، یک مادربزرگ جورجیا، پای ماری کالندر خود را تقریباً غیرقابل تشخیص سوزاند و برای آن در فضای مجازی منتشر شد. من یکی از معدود رو،مه نگار، بودم که با او مصاحبه کردم و می دانستم که هر جستجویی بر اساس مقاله اصلی من و پیگیری من انجام می شود. (او به من گفت که فر او به اشتباه به درجه سانتیگراد فرستاده شده است، نه فارنهایت.)

حق با من بود — Arc Search بلافاصله CNET را در شش منبع اصلی خود ذکر کرد و صفحه پاسخ آن تقریباً خلاصه ای از مقاله من بود. بعداً در صفحه خلاصه، سه پیوند را فهرست کرد که دو تای آنها توسط من بود. من نمی دانم چند نفر احساس می کنند که مجبور هستند روی آنها کلیک کنند، زیرا Arc Search قبلاً پاسخ را ارائه کرده بود، اما آنها آنجا بودند.

آیا ارزش دانلود را دارد؟

جدای از سؤالات مربوط به اعتبار، من از نحوه عملکرد Arc Search با خلاصه ، و تشریح یک پاسخ برای من قدرد، کردم. من دوباره آن را بررسی می کنم.

این واقعیت که فقط برای آیفون است و برای استفاده از آن باید یک برنامه را دانلود کنید، مطمئناً برخی از کاربران بالقوه را دور می کند. اما اگر سؤالات وب زیادی دارید و از پاسخ مستقیم و سریع قدرد، می کنید، ممکن است Arc Search را امتحان کنید.


]
منبع: https://www.cnet.com/tech/mobile/arc-search-ip،ne-app-uses-ai-to-answer-your-query-heres-،w-to-use-it/#ftag=CAD-01-10aai3d