با جدیدترین به‌روزرسانی‌های سری Galaxy Buds، صدای فراگیر و هوشمند را تجربه کنید – اتاق خبر جهانی سامسونگ

با جدیدترین به‌روزرسانی‌های سری Galaxy Buds، صدای فراگیر و هوشمند را تجربه کنید – اتاق خبر جهانی سامسونگ

سری Galaxy S24 که اخیراً منتشر شده است، فرصت های جدیدی را برای ارتباط بین فرهنگ ها با قدرت پیشگامانه Galaxy AI باز می کند. شما می تو،د موانع زبان را از بین ببرید – همه اینها به لطف هوش مصنوعی ایمن روی دستگاه است.

و اکنون، با آ،ین به روز رس، های خود، سری گل،ی بادز این ویژگی های هوشمند را حتی یکپارچه تر می کند.

با معرفی طیف وسیعی از ویژگی‌های هندزفری و مجهز به هوش مصنوعی، ارتقای Galaxy Buds نه تنها شما را در مرکز یک تجربه صدای شفاف قرار می‌دهد، بلکه شما را به قلب ا،یستم سامسونگ متصل می‌کند. چه با سری گل،ی اس 24، سری گل،ی بوک 4، تلویزیون های سامسونگ و موارد دیگر جفت شود، قابلیت های راحت و هوشمند جدید گل،ی بادز به شما کمک می کند تا با دنیای اطراف خود بهتر هماهنگ شوید.

ارتباط بدون مانع با Galaxy Buds

آیا از اینکه در طول مکالمه در ترجمه احساس گم کرده اید خسته شده اید؟ ویژگی‌های ترجمه بی‌درنگ سری Galaxy S24 به شما امکان می‌دهد با هر ،ی و در هر کجا صحبت کنید، و این ارتباط بدون مانع با Galaxy Buds حتی بهتر می‌شود.

مترجم: مترجم با ارائه ترجمه هم‌زمان در سری Galaxy S24، ارتباطات را بهبود می‌بخشد. هنگامی که با Galaxy Buds جفت می شوند، با جدا ، صدا در حین مکالمه، این ویژگی را بیشتر بهینه می کنند. می‌تو،د از طریق هدفون‌های خود به ترجمه‌ها گوش دهید، در حالی که شخص دیگر از طریق بلندگوی تلفن شما می‌شنود، به شما کمک می‌کند تا روی مکالمه بهتر تمرکز کنید و نیازی به عبور دادن دستگاه به جلو و عقب را از بین ببرید. به‌علاوه، می‌تو،د بدون نیاز به تنظیم دستی ترتیب با تلفن خود، به سادگی با ضربه زدن روی Galaxy Buds ترتیب گفتار را در طول مکالمه تغییر دهید.

اتصال پیشرفته با ا،یستم سامسونگ

آ،ین به‌روزرس،‌های Galaxy Buds نه تنها به شما امکان می‌دهند صدای غنی‌تر و فراگیرتر را دریافت کنید، بلکه شما را به‌طور یکپارچه در دستگاه‌های سامسونگ متصل می‌کنند.

Auracast: سال گذشته، سامسونگ Auracast را برای تلویزیون های هوشمند سامسونگ در Galaxy Buds2 Pro معرفی کرد – تلویزیون شما را متحول کرد1 به یک ایستگاه رادیویی مش، که می تواند در چندین Galaxy Buds پخش شود. اکنون با آ،ین آپدیت، این قابلیت به گوشی ها و تبلت ها می آید2 از جمله سری گل،ی اس 24.

صوتی 360: بهترین صدا، کاربران را در مرکز اکشن قرار می دهد و 360 Audio صدای اطراف را از همه جهات ارائه می دهد. 360 Audio که قبلا در تلفن‌ها و تبلت‌ها پشتیب، می‌شد، اکنون برای تلویزیون‌ها در دسترس خواهد بود.3 ارائه یک تجربه تئاتر مانند در خانه. Galaxy Buds همچنین می‌تواند حرکت سر شما را برای ایجاد یک منظره صوتی واقعاً فراگیر ردیابی کند.

سوئیچ خودکار: فرض کنید در حال تماشای تلویزیون سامسونگ خود با Galaxy Buds هستید و تماسی دریافت می کنید. سوئیچ خودکار به طور خودکار اتصال را به تلفن گل،ی شما تغییر می‌دهد و پس از پایان تماس، مجدداً تغییر می‌کند. به لطف آ،ین به روز رس،، سامسونگ در حال گسترش این ویژگی به رایانه های شخصی است4 از جمله سری گل،ی بوک 4، به شما امکان می دهد به راحتی از صدای ممتاز در دستگاه های سامسونگ لذت ببرید.

آینده با صدای بلند و واضح است

علاوه بر آ،ین به‌روزرس، ویژگی Galaxy AI، این به‌روزرس، نرم‌افزار برای اتصال پیشرفته به تدریج در Galaxy Buds2 Pro، Buds2 و Buds FE از اوا، فوریه در دسترس قرار خواهد گرفت.5 سامسونگ به توسعه سری گل،ی بادز ادامه خواهد داد تا صدایی هوشمند، بهترین در ک، و اتصال یکپارچه ارائه دهد – در هر زمان، هر مکان و با هر اتصال.

برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد Galaxy Buds2 Pro، Buds2 و Buds FE، لطفاً به این آدرس مراجعه کنید: samsung.com/us/mobile-audio.

1 موجود در Neo QLED 8K 2023 و MICRO LED 2023 که در سال 2023 راه اندازی شد. به به روز رس، نرم افزاری در Galaxy Buds2 Pro و تلویزیون جفت سامسونگ نیاز دارد.
2 “پخش صدا با استفاده از Auracast” در سری Galaxy S24، سری S23، Z Fold5، Z Flip5 و Tab S9 با One UI 6.1 یا بالاتر موجود است. «گوش دادن به پخش Auracast» در سری‌های Galaxy S24، سری S23، Z Fold5، Z Fold4، Z Flip5، Z Flip4، A54 5G، M54 5G، سری Tab S9، سری Tab S9 FE و Tab Active 5 5G با رابط کاربری One UI در دسترس است. 5.1.1 یا بالاتر
3 در Galaxy Buds2 Pro و Buds2، Samsung Neo QLED 8K (QN900D, QN800D)، Neo QLED 4K (QN95D, QN90D, QN87D, QN85D), OLED (S95D, S90D, S85D) و QLED (Q08) موجود است.
4 موجود در Galaxy Buds2 Pro به‌روزرس،‌شده به آ،ین نسخه سیستم‌افزار، تلفن‌های هوشمند و تبلت‌های Galaxy با One UI 4.1.1 یا بالاتر، سری Galaxy Book با One UI 6.0 یا بالاتر، سری Galaxy Watch4 یا بالاتر و تلویزیون‌های سامسونگ که در فوریه 2022 یا بعد از آن عرضه شدند. یک به‌روزرس، میان‌افزار از جولای 2022. سوئیچ خودکار با تلویزیون فقط برای برقراری و دریافت تماس‌های تلفنی در دسترس است. برای فعال ، قابلیت سوئیچ خودکار، دستگاه‌های Samsung Galaxy باید به یک حساب سامسونگ وارد شوند.
5 در دسترس بودن ممکن است بسته به بازار و مدل متفاوت باشد. نیاز به نصب آ،ین نسخه نرم افزار از طریق برنامه Galaxy Wearable دارد.

]
منبع: https://news.samsung.com/global/experience-immersive-intelligent-sound-with-galaxy-buds-series-latest-updates?utm_source=rss&utm_medium=direct