قاب تابلو و تلویزیون شهری | asilight

اتصال به سرورهای اختصاصی مجازی ابری شرکت سازنده مین بردها، برای کنترل از راه دور در مکان‌هایی مانند اتوبان‌ها، ارتفاعات بالا و نقاط با دسترسی مشکل که سازه در آنجا نصب شده است. هر چند ماژول بر روی یک فریم یا قاب مخصوص به یکدیگر متصل می‌شوند. کابینت‌ها با کنار هم قرار گرفتن صفحه اصلی یک تلویزیون را بوجود می‌آورند. در این مرحله با کمک پنل‌های کامپوزیت پایه نمایشگر و صفحه اصلی نما می‌شوند، تا تلویزیون شهری به لحاظ ظاهری زیبا شود. در این محصول یک پایه قوی و چرخدار وجود دارد که می‌توان به راحتی تلویزیون را روی آن نصب کرد و به محل مورد نظر انتقال داد.

تلویزیون شهری یا ویدیو وال

نمایشگرهای شهری یک محصول با عمر طولانی هستند و سالیان سال مورد استفاده قرار خواهند گرفت. به فاصله مرکزی بین پیکسل‌های ماژول‌ SMD یا LED دات پیچ گفته می‌شود. فاصله دات پیچ‌ها هر چقدر کمتر باشد، تراکم پیکسلی بالاتری ایجاد می‌شود.

کسب و کارهایی می‌توانند در ارائه خدمات و محصولات خود به مشتریان موفق باشند، که توانایی استفاده حداکثری از ابزارهای تبلیغاتی را داشته باشند. به همین دلیل نمایشگر شهری می‌تواند روی موفقیت برندینگ کسب و کار، اثر مثبت بالایی بگذارد. فروش انواع قطعات تلویزیون شهری اهم از ماژول – برد کنترلر – ویدیو پروسسور – منبع تغذیه و کابینت رنتال تلویزیون شهری با بهترین کیفیت و خدمات گارانتی طلایی جهت همکاران و تلویزیون شهری تولید کنندگان گرامی.

  • در ادامه معرفی انواع تلویزیون شهری به معرفی تلویزیون رنتال می پردازیم و به تشریح معایب و مزایای این نوع از تلویزیون می پردازیم.
  • زیرا اگر برق مورد نیاز یک ماژول تامین نشود ممکن است LEDها دچار سوختگی شوند و قسمت‌هایی از پنل تلویزیون دچار نقص شود.
  • همچنین تاثیرات بسیار پایین ابزارهای تبلیغاتی قدیمی در نگاه عابران، نسبت به نمایشگرهای شهری از جمله دلایل ضعف آنها بوده است.
  • این نوع از تلویزیونها پس از استقرار در کمتر از 10 دقیقه آماده بهره بردای میباشد .
پس از حفر گودال فونداسیون و سپس نصب آرماتورها و بتون ریزی، حال نوبت به ساختن اسکلت تلویزیون می رسد. برای این منظور می توانید از قوطی های پروفیلی 12 در 12 سانتی متر بهره ببرید. به علاوه به هنگام ساخت سازه به ارتفاع آن توجه کنید که با خطوط عبوری برق شهری به خصوص هنگام ساختن سازه، برخورد نداشته باشد. دیود نورافشان یا آنچه با نام LED شناخته میشود قهرمانان ستایش نشده دنیای الکترونیک هستند. LED ها ده ها کار متفاوت را انجام می دهند و در تمامی وسایل یافت می شوند.

ماژول P3 Indoor Cailiang

در کارگاه کامتک شما با آموزش ساخت تابلو روان فول کالر ، آموزش ساخت تابلو روان سه… تلویزیون شهری✅ آموزش ساخت تلویزیون شهری آفلاین و آنلاین ✅ آموزش اضافه کردن متن، افکت تابلو روان ✅ آموزش ساخت ماژول های تابلو روان ✅ آموزش برنامه ریزی تابلو روان ✅ آموزش تعمیرات تابلو روان LED ⏪… تلویزیون شهرییا نمایشگر شهری نوعی از بیلبوردهای تبلیغاتی است، که از قرارگیری کابینت‌هایی به ابعاد حدودا یک متر در یک متر تشکیل می‌شود. هدف از تولید این محصول، نمایش تبلیغات ویدئویی با کیفیت بالا، در محیط شهری و خیابان‌های پر رفت و آمد، میادین، بوستان‌ها، مراکز خرید و پاساژها است. تلویزیون شهری در دنیای پیشرفته امروزی، یکی از قدرتمندترین ابزارهای تبلیغاتی در حال گسترش، با قالبی زیبا و مدرن است .

قاب تابلو و تلویزیون شهری | asilight