چشم انداز سامسونگ برای پلتفرم سلامت هوشمند – اتاق خبر جهانی سامسونگ

چشم انداز سامسونگ برای پلتفرم سلامت هوشمند – اتاق خبر جهانی سامسونگ

امروزه، بیش از هر زمان دیگری، مردم اه، سلامتی خود را تعریف می کنند. از تلاش برای حفظ تن، اندام یا به دست آوردن توده عضل، بیشتر، رسیدن به خواب بهتر یا مراقبت از مسائل سلامت جسمی و رو، شخصی یا خانوادگی، اه، هر فرد برای سلامتی بهتر متفاوت به نظر می رسد. اما یک چیز مش، است، مدیریت روزانه و مسیر رسیدن به این اه، می تواند پیچیده و چالش برانگیز باشد و مهمتر از همه این که توسط شما تعریف می شود.

به همین دلیل است که در سامسونگ، ما در تلاش هستیم تا افراد بیشتری را برای مدیریت سلامت خود توانمند کنیم و ،، که از آنها مراقبت می کنند با رویکردی جامع و در عین حال ساده شده به سلامتی روزمره. چشم انداز ما بهبود سلامت میلیاردها نفر از طریق مراقبت های متصل متمرکز در سراسر خانه با اتصال دستگاه ها، خدمات و افراد است همانطور که فقط سامسونگ می تواند.

ساده‌سازی سلامتی با متحد ، داده‌های سلامت پراکنده

یکی از بزرگ‌ترین چالش‌هایی که امروزه صنعت مراقبت‌های بهداشتی با آن مواجه است، داده‌های پراکنده و نحوه گردآوری همه آن‌ها است. سامسونگ با یکی از بزرگترین و متنوع‌ترین ا،یستم‌های دستگاه‌های متصل به‌طور منحصربه‌فردی این کار را انجام می‌دهد. اکنون با Samsung Health، دستگاه‌های مختلف و راه‌حل‌های شریک را در یک پلتفرم منسجم به هم متصل می‌کنیم و ردیابی وضعیت سلامت را در یک پوشیدنی Galaxy ساده‌تر می‌کنیم.

با جمع‌آوری داده‌ها از طریق فناوری حسگر پیشرفته، با بینش‌های بهبود یافته و داده‌های سلامت شخص ثالث یکپارچه، درک عمیق‌تر و جامع‌تری از سلامت خود دریافت خواهید کرد. و مانند همیشه، داده‌های شخصی شما در دستگاه‌های Galaxy به لطف پلتفرم امنیتی Samsung Knox امن باقی می‌ماند.

تبدیل داده ها به بینش های م،ادار با قدرت تحول آفرین هوش مصنوعی

مانند هر مدل داده خوب، نحوه استفاده از اطلاعات کلیدی است. در این عصر جدید هوش مصنوعی موبایل، سامسونگ بر روی پیشرو بودن در به حدا،ر رساندن اطلاعات متمرکز شده است. با هوش مصنوعی، متحول‌کننده‌ترین فناوری قرن، کاربران از طریق مجموعه داده‌های جه، گسترده Samsung Health از 64 میلیون کاربر فعال ماهانه، بینش‌های شخصی‌سازی‌شده و تجربیات سلامتی متن،‌تری دریافت خواهند کرد. و در حالی که سفر سلامتی هر کاربر منحصر به فرد است، ما معتقدیم که همه آنها به یک شکل شروع می شوند با به دست آوردن درک عمیق تر از سلامت خود از طریق بینش های جامع تر، در طول، ترین زمان ممکن.

به همین دلیل است که ما به ساخت مجموعه‌ای از ابزارها ادامه داده‌ایم که به ردیابی سلامت آن‌ها به راحتی، پیوسته و دقیق کمک می‌کند. این رویکرد با ویژگی‌های آتی مانند My Vitality Score در مجموعه پوشیدنی‌های ما زنده می‌شود1 و کارت تقویت کننده،2 ،یب داده های بیشتر با تجزیه و تحلیل هوشمند جدید برای ارائه راهنمایی شخصی و عملی تر در روز و شب.

زنده ، همه چیز با یک خواب خوب شبانه شروع می شود

با داده‌های بیشتر و هوش بیشتر، کاربران بینش‌های بیشتری را برای راه‌حل‌های پیشگیرانه سلامتی، از خواب شروع می‌کنند. ما ویژگی‌های مختلفی را توسعه داده‌ایم که به کاربران درک عمیق‌تری از کیفیت خواب و سایر جنبه‌های سلامتی خود در طول خواب ارائه می‌دهد. به ،وان مثال، ویژگی آپنه خواب، که اخیرا دریافت شده است مجوز De Novo از FDA ایالات متحده، علائم آپنه انسدادی خواب متوسط ​​تا شدید را تشخیص می دهد و اغلب تشخیص داده نشده و درمان نشده است شرایط پزشکی مزمن، بنابراین آنها می توانند آن را با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود برطرف کنند.

این تازه شروع کار است. بود کار با شرکا برای اتصال این قابلیت ها به راه حل ها و خدمات دنیای واقعی که دسترسی به مراقبت های بهداشتی را در خانه گسترش می دهد. به ،وان مثال، می تو،د با یک تشک هوشمند که می تواند دمای خواب ایده آل را برای استراحت تنظیم کند، محیط خواب بهینه تری ایجاد کنید.

آینده سلامتی در دستان شماست

سامسونگ تشخیص می دهد که به دست آوردن درک عمیق از سلامت شخصی می تواند منجر به مزایای سلامتی قابل توجهی در بلندمدت برای کاربران شود. همانطور که ما به دنبال ارائه دیدگاه خود برای ارائه یک رویکرد جامع و در عین حال ساده شده به سلامت روزمره به کاربران هستیم، متوجه می شویم که انتخاب یک عامل بزرگ است. به دست آوردن اطلاعات دقیق، دقیق و پیشرفته در مورد شرایط سلامت شخصی، اساس کمک به ردیابی و تغییر عملکرد بهتر است.

دستگاه های تلفن همراه به نقطه دسترسی اولیه برای هوش مصنوعی و از طریق Samsung Galaxy تبدیل خواهند شد با سبد محصولات گسترده و جامع، میراث نوآوری و فلسفه همکاری باز ما در موقعیت خوبی برای تسریع گسترش جه، آن هستیم. به همین دلیل است که ما از معرفی Samsung Galaxy Ring در اوا، سال جاری بسیار هیجان زده هستیم نوآوری‌های انباشته شده سامسونگ را به کوچک‌ترین شکل برای پوشیدن راحت 24 ساعته و هفت روزه می‌رساند. Galaxy Ring به‌،وان افزوده‌ای جدید به مجموعه پوشیدنی‌های ما، روشی کاملاً جدید را برای ساده‌سازی سلامتی روزمره به کاربران ارائه می‌دهد و به آن‌ها بینش‌های بیشتر و راه‌های بیشتری برای درک شبانه‌روز خود می‌دهد. با Galaxy Ring، کاربران می‌توانند در هر مرحله از سفر سلامتی خود تجربه‌ای بی‌رقیب را تجربه کنند، در حالی که با چشم‌انداز وسیع‌تر سامسونگ برای یک پلتفرم سلامت دیجیتال متصل‌تر، یکپارچه‌تر و بدون درز ارائه می‌شوند.

سامسونگ به غنی‌سازی و گسترش تجربیات Galaxy AI در دسته‌بندی‌های محصولات و همکاری‌های خود ادامه می‌دهد تا تجربه‌های موبایلی را که تخیل را به چالش می‌کشد، ارائه دهد. راه‌اندازی Galaxy Ring تنها یکی از ابتکارات متعدد سامسونگ است که نمونه‌ای از این موضوع است و دیدگاه ما را برای بهبود سلامت و تندرستی میلیاردها نفر، از خانه، با شما، ارائه می‌کند. از طریق قدرت هوش، مشارکت و فناوری پیشرفته، ما به افراد بیشتری کمک می‌کنیم خود را بهتر بشناسند و تغییرات کوچکی را که تأثیر بزرگی دارند، هر روز انجام دهند. با این قدرت هوش مصنوعی Galaxy و بسیاری از راه‌حل‌ها و به‌روزرس،‌های هیجان‌انگیز سلامتی و سلامتی در افق، ما نمی‌تو،م منتظر باشیم تا ببینیم چه چیزی در انبار داریم.

1 My Vitality Score در سال 2024 در Samsung Health در دسترس قرار خواهد گرفت. در دسترس بودن ممکن است بسته به بازار، شرکت مخابراتی یا دستگاه پوشیدنی متفاوت باشد. ویژگی ها فقط برای اه، کلی سلامتی و تن، اندام در نظر گرفته شده است. اندازه گیری ها فقط برای مرجع شخصی شما هستند. لطفا برای مشاوره با یک متخصص پزشکی مشورت کنید.
2 Booster Card در سال 2024 در Samsung Health در دسترس قرار خواهد گرفت. در دسترس بودن ممکن است بسته به بازار، شرکت مخابراتی یا دستگاه پوشیدنی متفاوت باشد.

]
منبع: https://news.samsung.com/global/editorial-solving-the-di،al-health-dilemma-samsungs-vision-for-an-intelligent-health-platform?utm_source=rss&utm_medium=direct