تصاویر جدید پیکسل 8a، چهار رنگ جذاب میان‌رده گوگل را فاش کرد

تصاویر جدید پیکسل 8a، چهار رنگ جذاب میان‌رده گوگل را فاش کرد

تصاویر از پی،ل 8a فاش شده است که رنگ‌های این گوشی مقرون به‌صرفه گوگل را نشان می‌دهد. این گوشی احتمالاً در چهار رنگ ،، سبز، آبی و مشکی عرضه می‌شود. پیش‌ازاین برخی از مشخصات پی،ل 8a و تصاویر آن نیز لو رفته بود.

گزارش گزارش اندروید هدلاینز، چهار رنگ احتمالی پی،ل 8a را پیش‌ازاین نیز در دیگر مدل‌های پی،ل دیده بودیم. برای مثال، سبز ن،ایی این گوشی پیش‌تر در مدل پی،ل 6a و آبی کمرنگ خلیجی آن نیز در پی،ل 8 پرو وجود داشت. انتظار می‌رود پی،ل 8a در ماه مه (اردیبهشت‌) در کنفرانس Google I/O معرفی و اندکی پس از آن نیز روانه بازار شود.

تصاویر احتمالی از رنگ‌های پی،ل 8a

مشکی ابسیدین (ابسیدین)

به نظر می‌رسد طراحی پی،ل 8a به پی،ل 8 پاییز 202 که عرضه می‌شود، بسیار نزدیک است. احتمالاً ،مت پشتی پی،لی آتی بافت مات خواهد داشت. انتظار می‌رود که پی،ل 8a بار دیگر از صفحه‌نمایش 6.1 اینچی +FHD با رفرش ریت 90 هرتزی بهره‌برد. شاید احتمالاً تنسور G3 خواهد بود.

سبز ن،ایی

باتری پی،ل 8 احتمالاً 4500 میلی‌مترآمپرساعتی خواهد بود. انتظار می‌رود دوربین این گوشی نیز از یک لنز اصلی 64 مگاپی،لی و یک اولترا واید 13 مگاپی،لی تشکیل شده باشد. گوگل سال گذشته دوربین‌های پی،ل 7 را به‌طور قابل‌توجهی ارتقا داد. بنابراین نباید انتظار داشت که امسال این شرکت ارتقای سخت‌افزاری در دوربین گوشی جدید اعمال کند.

رنگ ، پرسلان (Perselain)

در بیشتر موارد، سری پی،ل گوگل در کنفرانس گوگل I/O در ماه مه (اردیبهشت) رونمایی شده است. البته به جز پی،ل 4a و 5a که به‌دلیل همه‌گیری با کمی تأخیر معرفی شدند. بااینحال گوگل از پی،ل 6a و 7a در کنفرانس گوگل I/O سالهای 2022 و 2023 ارائه شده است. بنابراین به‌احتمال‌فراوان در کنفرانس پیش رو شاهد معرفی پی،ل 8a بود.

آبی خلیجی (Bay)

در سال گذشته شاهد افزایش قیمت پی،ل 7 بودیم که آن را به قیمت پی،ل 8 نزدیک کرد. اکنون قیمت پی،ل 7a حدود 500 دلار است. قیمت پی،ل 8a نیز احتمالاً یا ثابت بماند تا 549 دلار افزایش یابد. در چند سال گذشته، گوگل هر سال قیمت‌های خود را 50 دلار برای یک سری افزایش داده است.

طبق گزارش‌ها، همچنین گوگل ممکن است سه مدل پی،ل 9 را در پاییز 2024 معرفی کند. این سه مدل پی،ل 9، پی،ل 9 پرو و ​​پی،ل 9 پرو XL خواهد بود.

]
منبع: https://digiato.com/mobile/google-pixel-8a-leaks-in-all-4-colors