سامسونگ با موج سواری، اسکیت بورد، لیگ های شکسته برای جشن گرفتن و حمایت از جوامع ورزشی خود در جاده پاریس 2024 شریک می شود.

سامسونگ با موج سواری، اسکیت بورد، لیگ های شکسته برای جشن گرفتن و حمایت از جوامع ورزشی خود در جاده پاریس 2024 شریک می شود.

مشارکت‌های جدید با لیگ جه، سرف، لیگ خیابان اسکیت‌بورد و تور حرفه‌ای – بر اساس ارزش‌های مش، و احترام – تجسم این باور این برند است که «باز همیشه برنده است».

Samsung Electronics، یک شریک المپیک و پارالمپیک در سراسر جهان، امروز سه رابطه جدید را اعلام کرد که به حمایت دیرینه این برند از ورزش و ارزش ریشه‌دار باز بودن آن کمک می‌کند. در این همکاری سامسونگ در کنار لیگ جه، موج سواری (WSL)، لیگ خیابان اسکیت بورد (SLS) و Pro Breaking Tour (PBT) برای جشن گرفتن ورزش های موج سواری، اسکیت بوردینگ و بریکینگ – و جوامع آنها – در جاده پاریس 2024 و فراتر.

همانطور که در اوایل سال جاری اعلام شد، موضوع رسمی سامسونگ برای بازی‌های المپیک و پارالمپیک پاریس 2024، «باز همیشه برنده است»، این باور این برند را بیان می‌کند که با ذهنی باز، هر تجربه جدید به دستاوردی م،ادار تبدیل می‌شود که چشم‌اندازهای جدید و امکانات بی‌نهایتی را به ما می‌گشاید. این سه ورزش که هر کدام با ارزش‌ها و احترام مش، ساخته شده‌اند، روح «باز همیشه برنده است» را در بر می‌گیرد و سامسونگ متعهد به حمایت از جوامع الهام‌بخش و نزدیک خود است.

استف، چوی، EVP و رئیس بازاریابی ،ب و کار تجربه موبایلی در سامسونگ الکترونی،، گفت: «موج‌سواری، اسکیت‌برد و بریکینگ، اگرچه با افتخار منحصربه‌فرد است، اما یک پایه مش، دارد. «ذهنیت باز برای امتحان چیزهای جدید، عزم برای پیش بردن محدودیت‌های ممکن و فرهنگ فراگیری که همه را در بر می‌گیرد، در قلب هر ورزش قرار دارد. این ویژگی‌ها چیزی است که ما در سامسونگ نیز به آن علاقه داریم، و مفت،یم که از این سه سازمان و ورزشکاران آنها حمایت کنیم و جوامع آنها را به رسمیت بشناسیم – نه تنها در حالی که شمارش مع، برای پاریس 2024 ادامه دارد، بلکه زم، که آنها تلاش می‌کنند ورزش‌های خود را به روی جهان باز کنند. هر روز.”

سامسونگ ورزشکاران WSL، SLS و PBT و پایگاه های هواداران را در رویدادهای کلیدی در جاده بازی ها درگیر خواهد کرد. این مشارکت‌ها از طریق یک ابتکار مش، جدید که برای برجسته ، چهره‌های نمادین و ،ده‌فرهنگ‌های هر جامعه و همچنین داستان‌های منحصربه‌فرد آن‌ها طراحی شده است، که در ماه آوریل رونمایی می‌شود، جان می‌گیرند.

تیم گرینبرگ، WSL EVP، استراتژی و تولید محتوا، گفت: «ما مفت،یم که با سامسونگ همکاری می کنیم تا ورزشکاران باورن،ی خود و سفر آنها به پاریس 2024 و تاهیتی را به نمایش بگذاریم. ما با هم فرهنگ منحصر به فرد موج سواری، جوامع و ورزشکاران را در این سال مهم و هیجان انگیز برای این ورزش جشن خواهیم گرفت.

مت رودریگز، مدیر کل SLS گفت: “سازمان ما با هدف تقویت محبوبیت و پذیرش اسکیت بورد خیاب، در سراسر جهان تاسیس شد.” ما هر روز با این ارزش‌ها زندگی می‌کنیم و از شراکت با سامسونگ بسیار ،سندیم، برندی که در هسته خود بر روی باز بودن و فراگیر بودن تمرکز دارد. ما با هم، پلتفرم خود را تقویت خواهیم کرد، از جامعه خود حمایت خواهیم کرد و اعتقاد مش، خود را به باز بودن تقویت خواهیم کرد.”

کریس رایت، که به ،وان “Cros One” نیز شناخته می شود، موسس PBT، گفت: “در طول دهه گذشته از زمان آغاز تور ما، ما شاهد تحولی باورن،ی در ورزش و فرهنگ خود بوده ایم.” فریاد بزرگ برای پسران و دختران ب که هر روز محدودیت های خلاقیت و ابراز وجود را پشت سر می گذارند. اکنون، ما در حال آماده شدن برای تاریخ سازی با اولین حضور خود در المپیک هستیم و از اینکه سامسونگ آماده است تا این لحظه مهم در سفر ورزش ما را تقویت کند، هیجان زده هستیم.

جزئیات بیشتر در مورد ابتکار جامعه و فعالیت های مشارکتی در هفته های آینده به اشتراک گذاشته خواهد شد.

درباره مشارکت سامسونگ در بازی های المپیک
سامسونگ از زمان بازی های المپیک زمست، ناگانو 1998 در سراسر جهان شریک المپیک بوده است. بیش از 25 سال است که ورزشکاران و طرفداران به فناوری متحول کننده موبایل سامسونگ اعتماد کرده اند تا روح المپیک را در سطح جه، به اشتراک بگذارد و همچنان به شکل دادن به آینده دیجیتالی بازی های المپیک پاریس 2024 و پاریس ادامه دهد. فراتر. تعهد این شرکت به جنبش المپیک به زودی با دهه چهارم مشارکت خود روبرو می شود و تا سال 2028 لس آنجلس ادامه می یابد. نوآوری های هدفمند سامسونگ در دسته تج،ات مح،اتی و ارتباطات بی سیم، از جمله تج،اتی که دارای هوش مصنوعی، واقعیت مجازی، واقعیت افزوده و 5G هستند، تغییری در این زمینه ایجاد خواهند کرد. شیوه ای که جهان بازی های المپیک را تجربه می کند.

درباره مشارکت سامسونگ در بازی های پارالمپیک
سامسونگ یکی از شرکای جه، کمیته بین المللی پارالمپیک (IPC) در دسته تج،ات مح،اتی و ارتباطات بی سیم است. از بازی‌های زمست، پارالمپیک تورینو 2006، این شرکت با افتخار از جنبش پارالمپیک حمایت کرده و ورزشکاران و طرفداران در سرتاسر جهان را قادر می‌سازد تا هیجان و الهامات بازی‌ها را از طریق فناوری متحول کننده موبایل سامسونگ به اشتراک بگذارند. تعهد سامسونگ به بازی های پارالمپیک تا سال 2028 لس آنجلس ادامه خواهد داشت و از طریق تجارب نوآورانه موبایل و مح،اتی که با نوآوری های هدفمند در دسته تج،ات مح،اتی و ارتباطات بی سیم، از جمله تج،اتی که دارای هوش مصنوعی، واقعیت مجازی، واقعیت افزوده و 5G هستند، تجلیل خواهد شد.

درباره لیگ جه، موج سواری
لیگ جه، موج سواری (WSL) خانه جه، موج سواری رقابتی است که از سال 1976 قهرمان جهان شده و بهترین موج سواری جهان را به نمایش می گذارد. WSL بر چشم انداز رقابتی جه، موج سواری نظارت می کند و استانداردهایی را برای عملکرد نخبه در پویاترین زمین بازی در همه ورزش ها تعیین می کند. WSL با تعهدی راسخ به ارزش‌های خود، حفاظت از اقیانوس، برابری، و میراث غنی ورزش را در اولویت قرار می‌دهد و در عین حال از پیشرفت و نوآوری حمایت می‌کند. برای اطلاعات بیشتر، به WorldSurfLeague.com مراجعه کنید.

درباره لیگ خیابان اسکیت بورد
از زمان آغاز به کار خود در سال 2010، لیگ خیابان اسکیت بورد (SLS) اسکیت بورد خیاب، را از مجموعه ای از رویدادهای مستقل مستقل به یک مجموعه جه، مشهور تبدیل کرده است. SLS به ،وان پیشگام در سیستم صلاحیت برتر اسکیت بورد خیاب، و فرمت مسابقه، مسیری آماتور به حرفه ای ارائه می دهد و رویدادهای زنده هیجان انگیز را در سراسر جهان ایجاد می کند. تور قهرم، SLS به ،وان برترین رقابت حرفه ای اسکیت بورد خیاب، در جهان شناخته می شود. رویدادها در میدان‌های منحصربه‌فرد و دارای گواهینامه SLS در شهرهای بزرگ در سراسر جهان برگزار می‌شوند و بهترین‌های این ورزش برای ،ب بالاترین سهام رقابت می‌کنند. برای اطلاعات بیشتر، به StreetLeague.com مراجعه کنید.

درباره Pro Breaking Tour
Pro Breaking Tour در خط مقدم ارتقای Breaking قرار دارد و میزبان رویدادهای رقابتی برتری است که هنر، ورزش و میراث فرهنگی این فرم رقص را جشن می‌گیرد. هدف ما از طریق مسابقات دقیق سازمان‌دهی شده، فراهم ، بستری پویا برای شکنان است تا استعدادهای خود را به نمایش بگذارند، در حالی که جامعه‌ای را که ریشه در احترام، وحدت و بیان خلاق دارد، پرورش دهیم. ماموریت ما این است که به شور و نشاط ش،تن در صحنه جه،، تشویق به رشد و قدرد، از این ،صر پویا از فرهنگ هیپ هاپ توجه کنیم. برای اطلاعات بیشتر به ProBreakingtour.com مراجعه کنید.

]
منبع: https://news.samsung.com/global/samsung-partners-with-surfing-skateboarding-breaking-leagues-to-cele،te-and-support-their-sporting-communities-on-the-road-to-paris-2024?utm_source=rss&utm_medium=direct