آیا می خواهید TikTok را در تلویزیون خود تماشا کنید؟ Chromecast Has You Covered

آیا می خواهید TikTok را در تلویزیون خود تماشا کنید؟  Chromecast Has You Covered

در CES 2024 آ، هفته گذشته، گوگل چندین به‌روزرس، جدید برای Chromecast، از جمله سازگاری TikTok برای پیمایش بین ویدیوهای تلویزیون، پشتیب، از جفت سریع برای اتصالات بلوتوث سریع‌تر و Chromecast داخلی برای تلویزیون‌های جدید ال‌جی در سال جاری اعلام کرد.

بیشتر بخو،د: بهترین نمایش ما، هیجان انگیزترین، نوآورانه ترین و تاثیرگذارترین برندگان فناوری CES 2024

د، استریم رسانه گوگل که برای اولین بار در سال 2013 منتشر شد و در برخی از دستگاه ها تعبیه شده است، به شما امکان می دهد ویدیو و صدا را از تلفن هوشمند، تبلت و رایانه خود به تلویزیون، بلند،ا و سایر دستگاه ها ارسال کنید. همه تلویزیون‌های Google، مانند جدیدترین سری ULED Hisense 2024 و ک، TCL Q، دارای Chromecast داخلی هستند.

در حال حاضر، بیش از 220 میلیون دستگاه Google TV و سایر دستگاه های دارای سیستم عامل Android TV فعال ماهانه وجود دارد.

screens،t-2024-01-11-at-3-11-36pm.png screens،t-2024-01-11-at-3-11-36pm.png

این را نگاه کن: بهترین فناوری موبایلی که در CES 2024 دیدیم

این اعلامیه در CES، نمایشگاه تجاری سالانه در ، وگاس، که به ،وان بستری برای شرکت‌ها از سراسر صنایع مختلف فناوری عمل می‌کند تا آ،ین محصولات و فناوری‌های خود را به نمایش بگذارند، صورت گرفت. آیا می خواهید درباره CES 2024 بیشتر بخو،د؟ بهترین چیزهایی را که در CES 2024 دیدیم و 20 گجت از CES 2024 را که می تو،د همین الان ،یداری کنید، بررسی کنید.

هوش مصنوعی در CES 2024: نگاهی به جالب‌ترین فناوری از نمایشگاه بیندازید

دیدن همه ع، ها

اکنون می تو،د TikTok را از تلفن خود به Chromecast ارسال کنید

از امروز می‌تو،د محتوای TikTok، از جمله ویدیوهای زنده، را از تلفن و رایانه لوحی خود به Chromecast خود با د، Google TV یا تلویزیون با Chromecast داخلی مانند تلویزیون TCL QM8 یا تلویزیون Hisense U8K ULED ارسال کنید.

بیشتر بخو،د: مسابقه حرکت فراتر از برنامه های تلفن همراه در نمایشگاه CES 2024 به شدت در جریان بود

TikTok به بیش از 3000 برنامه تلفن همراه پشتیب، شده می‌پیوندد و به شما امکان می‌دهد مستقیماً از طریق Chromecast از Apple، Google، Samsung و سایر تلفن‌ها و تبلت‌های سازگار خود پخش جری، کنید.

تصویر تبلیغاتی Google که TikTok و Chromecast را نشان می دهد تصویر تبلیغاتی Google که TikTok و Chromecast را نشان می دهد

برای این کار به دو دستگاه سازگار در یک شبکه W-Fi و آ،ین به‌روزرس، برنامه نیاز دارید.

گوگل

گوگل همچنین از پشتیب، Fast Pair برای تلویزیون ها خبر داد

Fast Pair که به شما امکان می‌دهد به سرعت لوازم جانبی بلوتوث نزدیک خود را پیدا کرده و به دستگاه‌های Android یا رایانه‌های Chromebook متصل کنید، در ماه آینده به Chromecast با Google TV و سایر دستگاه‌های Google TV در اوا، امسال گسترش می‌یابد.

اگر می خواهید بی سر و صدا به تلویزیون گوش دهید بدون اینکه مزاحمتی برای دیگران در خانه ایجاد کنید یا می خواهید صدای فراگیر تلویزیون خود را بهبود ببخشید، به زودی می تو،د از Fast Pair استفاده کنید. به سادگی لوازم جانبی خود را در حالت جفت قرار دهید و با یک ضربه سریع هدفون یا بلند،ای بلوتوث خود را متصل کنید.

بنر گوگل که ویژگی به روز شده جفت سریع را نشان می دهد بنر گوگل که ویژگی به روز شده جفت سریع را نشان می دهد

با یک ضربه بزنید.

گوگل

Chromecast به دستگاه های بیشتری مانند تلویزیون های ال جی می آید

در دنیای Google، هرچه تعداد دستگاه‌های دارای Chromecast داخلی بیشتر باشد، بهتر است، به خصوص اگر فردی هستید که اغلب پخش می‌کنید و به دنبال تلویزیون جدیدی هستید. امسال، Chromecast داخلی به سری تلویزیون‌های LG 2024 می‌آید، از جمله M4 OLED که به تازگی معرفی شده است، که ال‌جی ادعا می‌کند اولین تلویزیون با انتقال بی‌سیم ویدیو و صدا با حدا،ر فرکانس 4K 144 هرتز است.

بیشتر بخو،د: چشم نوازترین فناوری موبایل در CES 2024 از تاشو تا هوش مصنوعی تا گوشی های بازی

Chromecast همچنین در LG Hospitality and Healthcare، تلویزیون‌هایی که در هتل‌ها و بیمارستان‌ها و تج،ات تن، اندام کشتی‌های کروز خواهید یافت، داخلی می‌آید. اگر نمی‌خواهید وارد برنامه استریم شخص ثالث خود مانند Netflix شوید، به زودی می‌تو،د فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی را مستقیماً از تلفن یا رایانه لوحی خود به هر تلویزیون سازگار LG پخش کنید.

تلویزیون اولد ال جی M4 تلویزیون اولد ال جی M4

تلویزیون OLED LG M4 که در اینجا در اندازه 97 اینچی دیده می شود، از فناوری بی سیم استفاده می کند.

ال جی

پخش جری، موسیقی و پاد،ت در دستگاه‌ها

اگر در حال گوش دادن به موسیقی یا پاد،ت در تلفن خود هستید و می‌خواهید در عوض در رایانه لوحی خود گوش دهید، Google اکنون به شما امکان می‌دهد به راحتی آنچه را که در S،ify و YouTube Music گوش می‌دهید از تلفن پی،ل سازگار خود مانند Pixel 8 پخش کنید. ، به رایانه لوحی Pixel متصل شده شما، اما فقط زم، که دو دستگاه به یکدیگر نزدیک باشند.

ارسال از تلفن Pixel به رایانه لوحی ارسال از تلفن Pixel به رایانه لوحی

در حال حاضر، این ویژگی فقط روی دستگاه‌های پی،ل سازگار کار می‌کند.

گوگل

سایر اعلامیه های گوگل در CES 2024

اینها تنها مواردی نیستند که گوگل در CES این هفته اعلام کرد.

  • Google در حال همکاری با سامسونگ برای ادغام Quick Share و Nearby Share برای ایجاد یک تجربه اشتراک‌گذاری یکپارچه در همه دستگاه‌های Android است.
  • تلویزیون‌های ال‌جی و تلویزیون‌های منتخب Google و دستگاه‌های سیستم‌عامل Android TV را می‌توان به‌،وان مرکز Google Home استفاده کرد که به شما امکان می‌دهد دستگاه‌های Matter را از تلویزیون خود اضافه و کنترل کنید.
  • Android Auto برخی ارتقاها را دریافت می کند، مانند به اشتراک گذاری اطلاعات باتری در زمان واقعی با Google Maps (در خودروهای الکتریکی انتخابی). این به Google Maps اجازه می‌دهد تا پس از رسیدن به مقصد، سطح باتری ،نی را در اختیار شما قرار دهد، توقف‌های شارژ را پیشنهاد کند و مدت زمان شارژ ، خودرو را ،ن بزند.

Android Auto به‌روزرس، شده که با Google Maps کار می‌کند Android Auto به‌روزرس، شده که با Google Maps کار می‌کند

این ویژگی‌های جدید Android Auto در چند ماه آینده ابتدا به فورد موستانگ Mach-E و F-150 Lightning خواهند رسید.

گوگل

اگر می‌خواهید درباره CES 2024 اطلاعات بیشتری ،ب کنید، این تلویزیون OLED شفاف ال‌جی را ببینید که به یک م،ن ماهی تبدیل می‌شود و ChatGPT به VW می‌آید تا بتو،د با ماشین خود صحبت کنید.


]
منبع: https://www.cnet.com/tech/mobile/want-to-watch-tiktok-on-your-tv-chromecast-has-you-covered/#ftag=CAD-01-10aai3d