آزمایش فناوری ردیابی چشم مجیک 6 پرو با کنترل خودرو + ویدیو

آزمایش فناوری ردیابی چشم مجیک 6 پرو با کنترل خودرو + ویدیو

آنر هفته آینده در کنگره جه، موبایل از گوشی «مجیک 6 پرو» به‌صورت جه، رونمایی خواهد کرد. حالا رئیس این شرکت، با انتشار یک ویدیو، امکان پذیر «ردیابی چشم» مجیک 6 Pro را در ،یب با هوش مصنوعی برای جابه‌جا ، یک خودرو به نمایش گذاشته شده است.

در این ویدیو، رئیس آنر فقط با نگاه‌، به گوشی خود باعث می‌شود تا خودرو جابه‌جا شود. خودروهای خود دارای موتورهای سفارشی هستند که پدال‌ها را کنترل می‌کنند و هیچ راننده‌ای درون آن وجود ندارد. همچنین برای انجام این کار یک اپلیکیشن موبایل سفارشی طراحی می شود که فقط دارای چهار کلید روشن، خاموش و حرکت رو به جلو یا عقب است.

با نگاه ، به هر یک از دکمه‌ها به مدت دو تا سه خودرو، وظایف مربوط به آن انجام می‌شود و در نتیجه آن به سمت جلو یا عقب حرکت می‌کند و حتی موتور آن را روشن یا خاموش می‌کند. آنر برای نمایش این فناوری با مجله «اتوکار» (Autocar) همکاری کرده است.

هر چند نمایش این فناوری به‌خودی‌خود بسیار جالب است، اما از راه دور یک خودرو به‌ویژه با تغییراتی که وجود دارد، استفاده از آن‌ها نمی‌تواند بسیار جالب باشد. البته آنر از این آزمایش به دنبال انجام قابلیت اجرای ردیابی چشم مجیک 6 پرو است تا عملکرد آن را نشان دهد. این شرکت می‌تواند داده شود که در آینده ویژگی‌های بیشتری برای این فناوری ارائه خواهد شد.

Honor بیشتر در MWC هفته آینده به نمایش این فناوری خواهد پرداخت. مجیک 6 همچنین دارای ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی است و یکی از قوی‌ترین دوربین‌ها در بازار موبایل را دارد. مشخصاً این دستگاه تعداد زیادی برای گفتن دارد و حالا تا چند روز دیگر عرضه جه، آن نیز خواهد بود.

]
منبع: https://digiato.com/mobile/،nor-s،ws-off-magic-6-pros-eye-tracking-tech-by-remotely-moving-a-car