رقابت واقعی ارائه دهندگان تلویزیون و پخش کننده ها با یکدیگر نیست، بلکه یک ویدیوی اجتماعی است. یا حداقل این چیزی است که رئیس Comcast Advertising، جیمز روک، در مصاحبه ای در روز چهارشنبه در CES 2025 در ، وگاس گفت. مدیر تبلیغات در مورد راهاندازی «تبلیغات جه،» توسط شرکت در روز دوشنبه صحبت میکرد، راه حلی که به بازاریابان اجازه میدهد تبلیغات تلویزیونی را از شرکتهای رسانهای مختلف در یک مکان ،یداری کنند.
شرکای راهاندازی برای تبلیغات جه، عبارتند از A+E، شبکههای AMC، DIRECTV، Fox Corporation، NBCUniversal، Paramount، Roku، TelevisaUnivision، Warner Bros. Discovery، و Xumo، و گفته میشود که تعداد بیشتری در راه است. موجودی تبلیغات جه، برای شروع، موجودی پخش جری، خواهد بود، با برنامههایی برای اضافه ، راهحلهایی برای موجودی تلویزیون خطی در طول زمان.
هدف این است که ،ید تبلیغات تلویزیونی را برای رقابت بهتر با نحوه ،ید تبلیغات در سایت های ویدئویی اجتماعی مانند YouTube، ساده کنید. به عبارت دیگر، ،ید پخش جری، تبلیغات تلویزیونی باید به آس، ،ید تبلیغات در ویدئوهای اجتماعی باشد، جایی که منحنی یادگیری زیادی برای شروع وجود ندارد.
میلیونها تبلیغکننده وجود دارند که ،بوکار خود را بر روی ویدیوهای اجتماعی، تبلیغات YouTube و دیگران ایجاد کردهاند که توانایی دسترسی به قدرت محتوا (و) راهحلهای تبلیغاتی که از شرکتهایی مانند این ارائه میشوند را نداشتهاند. و دیگران به همان سادگی که دوست دارند، “روک گفت. و همانطور که با آن تبلیغکنندگ، صحبت میکنیم که ،بوکار خود را بر اساس ویدیوهای اجتماعی ایجاد ،د، آنها به دنبال مخاطبان واجد شرایط جدید هستند.
آنها همچنین به دنبال این هستند که ،ب و کار خود را با محتوایی مرتبط کنند که از نظر نام تجاری ایمن است، چیزی که ویدیوی اجتماعی همیشه نمی تواند ارائه دهد، همانطور که تبلیغات قبلی بایکوت YouTube و سایر سایت های اجتماعی ثابت کرده است.
با راهاندازی تبلیغات جه،، شرکتها امیدوارند که ویدیوی «پریمیوم» خود را به دسته دیگری تبدیل کنند که مورد توجه همان بازاریابهایی است که امروزه در ویدیوهای اجتماعی تبلیغ میکنند، خواه ویدیوهای بدون اسکریپت یا کوتاهمدت مانند ویدیوهای موجود در یوتیوب یا ویدیوهای اجتماعیتر. Comcast exec اشاره کرد، مانند مواردی که در برنامه های متا یافت می شوند.
به گفته روک، این امر کلیدی است زیرا ا،ر رقابت و رشد در صنعت از ویدئوهای اجتماعی ناشی میشود – و نه ،وماً از سایر ارائهدهندگان تلویزیون یا حتی پخشکنندهها، مانند نتفلی، و آمازون.
«در حالی که این شرکتها و ما، ما به روشهای خاصی با هم رقابت میکنیم، رقابت واقعی از سوی ارائهدهندگان جدیدی است که به دنبال دلارهای تلویزیونی هستند… بنابراین، اگر به جایی که رشد است نگاه کنید، همه ما از نظر رشد خود واقعاً خوب عمل میکنیم. Rooke خاطرنشان کرد: ،بوکارهای CTV (تلویزیون متصل) – ،بوکارهای پخش جری، ما – و درآمد برنامهای که از آن به دست میآید، اما بیشتر رشد کلی به ویدیوهای اجتماعی میرود و این روند کند نمیشود.
این امر Comcast را به تصمیم خود برای تعقیب دلارهای خالص جدید از جایی که رشد در حال وقوع است، سوق داد، نه اینکه به دنبال دلارهای تبلیغاتی قبلی باشد.
یوتیوب سالهاست که برای جذب دلارهای تبلیغاتی تلویزیونی بیشتر کار میکند، بهویژه که سرویس آن در تلویزیونها محبوبتر شد، که اکنون تقریباً نیمی از بینندگان آن را تشکیل میدهند.
]
منبع: https://techcrunch.com/2025/01/09/comcast-and-other-tv-streamers-are-now-chasing-youtubes-ad-dollars-instead-of-the-other-way-around/