کلاهک دودکش یا پشت بام در 3 مدل چینی ، پره ای و طرح اچ

پکیج‌های کندانس به نسبت سایر تجهیزات گرمایشی از حرارت کمتری برخوردار بوده و دودکش‌های PVC لوله‌ای مناسب جهت اتصال بخش‌ها مختلف این پکیج است. همچنین اگر قرار باشد کلاهک ژاپنی روی یک مقطع چهارگوش کاور شود ابعاد پایه را به میزان نیم سانت از هر طرف بزرگتر در نظر گرفته میشود که به راحتی بر روی مقطع مورد نظر کاور شود. برای اینکه پایه ی کلاهک بیش از اندازه بر روی مقطع مکعبی فرو نرود از فاصله ۵ سانتی از لبه ی پایین، در محیط داخلی پایه یک نبشی چرخانده میشود تا پایه کلاهک کلبه ای بیش از حد بر روی مقطع مکعبی فرو نرود. ابعاد این کلاهک پشت بامی بر اساس سفارش کارفرما و بنا به موقعیت مکانی می تواند دارای سایزهای متنوعی باشد. در واقع هیچ محدودیتی در ساخت و تولید کلاهک کلبه ای به لحاظ ابعاد و تعداد وجود ندارد. معمولا کلاهک کلبه ای از سه قسمت پایه، گریل های موازی و کلاه بام تشکیل می شود که ارتفاع پایه بصورت استاندارد در حد ۳۰ سانت و تعداد پره ها ۴ عدد می باشد.

  • دودکش شما دارای یک آستر سفالی در داخل دودکش است که از سنگ تراشی در برابر گرمای ایجاد شده توسط شومینه شما محافظت می کند و باید از ورود باران به داخل دودکش جلوگیری کند.
  • تاج کلاهک را میتوان بصورت هشتی (دو شیبه مسطح) و نیز تک شیب مسطح ، همچنین دوشیبه قوسدار (بصورت کلاهک های ژاپنی) طراحی و تولید کرد.
  • ساختار این کلاهک به شکل حرف لاتین H است و به دو شکل با کاربردهای مختلف طراحی می‌شود.
  • مدل دیواری کلاهک در ساختمان‌های که خروجی بخاری به شکل مستقیم از دیوار خارج شده نصب خواهد شد.
بله شما با ارسال ابعاد مورد نظرتون در مورد کلاهک دودکش هوا کلاهک دودکش میتونین خرید کنید. شرکت تهویه فراز تولید کننده و طراح انواع کانال های خرطومی و فلکسیبل، دریچه تنظیم هوا، کانال هواساز، دودکش صنعتی و هود صنعتی ، دمپر کانال، عایق الاستومری می باشد. بام کلاهک بصورت یک شیب ، دوشیب مسطح و دوشیب قوس دار قابل طراحی و ساخت می باشد. جنس کلاهک اچ از ورق گالوانیزه بوده و امکان ساخت آن از جنس استیل و آلومینیوم وجود دارد. کلاهک اچ نوعی دوکش گالوانیزه است که در مسیر انتهایی لوله‌های دودکش نصب می‌شود. از ورق آهن سیاه و فولاد گالوانیزه باضخامت متفاوت و یا استیل ضدزنگ می‌توان آن‌ها را ساخت.

جنس بدنه کلاهک از استیل، گالوانیزه یا بتن بوده و در ابعاد و سایزهای مختلفی قابل تولید خواهند بود. مدل‌های چهارگوش و گرد نیز از حالت‌ها خاص تولید شده کلاهک دودکش H بوده و امتداد این کلاهک باید 60 سانتی‌متر بالاتر از محل نصب و تلاقی کلاهک و دودکش باشد. ضخامت بدنه از نیم الی 2 میلی‌متر متغیر بوده و تعداد استاندارد پره‌های آن، 4 عدد است. از دیگر نام‌های کلاهک ژاپنی می‌توان به کلاهک چینی، کلبه‌ای و پره‌ای اشاره داشت. پره‌های ناگونیا و 4 طرفه این کلاهک سبب افزایش راندمان کاری آن شده و مناسب برای انواع ساختمان مسکونی، تجاری و صنعتی خواهد بود. با توجه به پوشش خاص کلاهک کلبه‌ای استفاده از آن در مناطق خاص با شرایط آب و هوای نامناسب امری مهم تلقی شده و مقاومت خاصی در برابر انواع بارش به‌ویژه برف کاربرد خواهد داشت.

دودکش استیل

در صورتی هم که ضخامت ورق کلاهک کلبه ای بیش از یک میل باشد جهت نقاط اتصال از جوش co2 استفاده می گردد. این درپوش وارداتی متکی به هزینه تغییر جهانی در نتیجه واردات آن از یک کشور دیگر است. تغییر در ارزش دلار، ارزش یک کلاهک دودکش ژاپنی مربع را تغییر خواهد داد. دودکش چینیآب دودکش می تواند به پارتیشن ها، بال ها و حتی اتصالات دودکش آسیب برساند.

بهترین کلاهک دودکش برای خانه های شمال کشور کدام است؟

کلاهک دودکش یا پشت بام در 3 مدل چینی ، پره ای و طرح اچ انواع پکیج، بخاری و شومینه در ساختمان مسکونی، ادارات و فروشگاه‌ها در جهت گرمایش و افزایش دمای محیط داخلی استفاده خواهد شد. اما در شرکت‌های صنعتی و کارگاهی جهت تداوم فعالیت نیازمند گرما بالا بوده و استفاده از کوره امری مهم به‌شمار خواهد رفت. همچنین برخی از محیط‌های داخلی دارای فضایی به شدت گرم و با بویی نامطبوع بوده و باید از تهویه مناسب هوا استفاده نمایند. دودکش و کلاهک آن نقش مهمی در رفع و انجام مسائل مطرح شده در انواع ساختمان ایفا خواهند کرد.

شناخت انواع دودکش و کلاهک دودکش