نمایندگی دوربین هایک ویژن فروش دوربین مداربسته تارتن دژ آریانا نمایندگی رسمی برندهای برتر

انتخاب برند دوربین، نوع تکنولوژی، بهترین مسیر برای کابل کشی و قرارگیری دستگاه ها و… از اهمیت بالایی برخوردار هستند. کمپانی هایک ویژن جهت هوشمندسازی محصولات خود، سالهاست که تمرکز خود را بر بهره برداری از Deep Learning و AI قرارداده است. با استفاده از این تکنولوژی ها، سخت افزارهای این کمپانی به مرور زمان یاد می گیرند که بهتر و سریعتر عمل کنند. همانطور که هوش مصنوعی یک سیستم دوربین مداربسته را توانمند به شناسایی افراد و تشخیص خودرو ها می کند؛ می تواند سیستم را نسبت به شناسایی رفتارها و تشخیص تخلفات توانمند سازد. برند هایک ویژن به عنوان یکی از بهترین و پرفروش ترین تولید کنندگان دی وی آر محسوب می شود و همواره تکنولوژی های جدیدی را به محصولات خود اضافه می کند.

هایک ویژن از تولید کنندگان و برندهای دوربین مداربسته در زمینه سیستم­های امنیتی است که از سال ۲۰۰۱ فعالیت می­کند. محصولات هایک ویژن شامل انواع دوربین های مدار بسته آنالوگ و دوربین مدار بسته تحت شبکه، دستگاه­های ضبط تصاویر آنالوگ، ذخیره سازهای تحت شبکه و… می­باشد. این شرکت به واسطه تولید دوربین­های مدار بسته با قیمت مناسب و کیفیت بالا سهم گسترده­ای را در بازار بین المللی به خود اختصاص داده است و خرید دوربین هایک ویژن به دلیل قیمت مناسب آن در جهان بسیار شده است. ضمنا این برند پکیج دوربین مداربسته نیز دارد که در سایت دوربین مارکت موجود می باشد . معمولا مردم در خرید هر محصولی به دنبال قیمت ارزان هستند اما باید در نظر داشته باشید که درمورد محصولی مانند دوربین مدار بسته کیفیت حرف اول را میزند و البته اعتبار محصول که مربوط به برند آن است . هایک ویژن ، برندی معتبر در عرصه تواید دوربین مداربسته هایک ویژن و پکیج دوربین مداربسته هایک ویژن است .

فروشکاه هایک لوک ؛ نماینده ی رسمی فروش هایک ویژن و های لوک در ایران

با این حال به علت پتانسیل بسیار بالای سیستم های تحت شبکه، استفاده از آنها به هایک ویژن سرعت گسترش یافت. همانطور که اشاره کردیم، دوربین های مدار بسته با کیفیت و تنوع متفاوتی عرضه می شوند و در نتیجه در قیمت های مختلفی می توانید این محصولات را خریداری کنید. برای نصب دوربین مدار بسته در یک مکان شما پیش از هر چیز نیاز به مشاوره تخصصی از سوی نصابان حرفه ای هستید. با یک تماس ساده می توانید از مشاوره شرکت تیام الکترونیک بهره مند شوید و از صرف هزینه های بیهوده جلوگیری کنید. ما بهترین دوربین مدار بسته را به همراه با کیفیت ترین خدمات نصب دوربین مدار بسته به شما عرضه خواهیم کرد. یکی دیگر از دوربین هایی که شرکت موج گستران رادیس به عنوان نمایندگی رسمی هایک ویژن در ایران ارائه می دهد، سری توربو اچ دی است.

  • این شرکت تلاش کرده است تا دوربین مداربسته هایک ویژن خود را با استانداردهای جهانی تطبیق دهد و این موضوع می تواند تضمین کننده کیفیت و طول عمر بالای این محصولات باشد.
  • دوربین استارلایت هایک ویژن دارای دید در شب رنگی بوده و جزئیات را به خوبی برای شما ضبط می کنند.
  • البته با پیشرفت در تکنولوژی، این سیستم ها در زمینه های مختلف ارتقا پیدا کرده اند و همچنان توانسته اند سهم بزرگی در بازار تجهیزات حفاظتی داشته باشند.
  • دفتر اصلی شرکت هایک ویژن در چین قرار دارد، ولی شعبه های دیگر آن در قسمت های مختلفی از جهان مثل لس آنجلس در آمریکا، آمستردام در هلند، دوبی در خلیج فارس، هند و چین مستقر هستند.
  • محصولات ارائه شده توسط شرکت با قابلیت های هوشمندی به بازار عرضه می گردنند که می توانند بسیاری از نقاط ضعف سیستم های غیر هوشمند را پوشش دهند.
شرکت Hikvision در مسیر توسعه خود با قدرت های فناوری جهان همچون اینتل، وسترن دیجیتال، سونی، سی گیت، تکزاس اینسترومنت و های سیلیکون همکاری کرده است. انتخاب برند مناسب برای سیستم مداربسته یکی از حساسترین بخش های خرید و نصب سیستم مداربسته است. با توجه به پیچیدگی و رقابتی بودن بازار این تجهیزات، نیاز به اطلاعات و دقت زیادی دارد. در درجه اول پیشنهاد ما به همه مشتریان استفاده از برندهای معتبر به جای تجهیزات OEM یا متفرقه است. بعد از آن خرید از نمایندگی ها و فروشگاه های معتبر است تا بتوانید کالای اصل را تهیه کنید. به بسیاری از مشتریانی که به دنبال تجهیزاتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستند دوربین مدار بسته هایک ویژن را پیشنهاد می کنیم.

دوربین مداربسته

نمایندگی دوربین هایک ویژن فروش دوربین مداربسته تارتن دژ آریانا نمایندگی رسمی برندهای برتر

شرکت فناوران تصویر نوین (هایک پرشین) به عنوان نماینده رسمی هایک ویژن افتخار این را دارد که تمام نیازهای شما در زمینه دوربین مداربسته و سیستم های نظارت تصویری را برطرف نماید. خرید دوربین مداربسته اکسوم و دستگاه ضبط تصویر اکسوم برای مشاهده تمامی محصولات برند اکسوم روی همه محصولات اکسوم کلیک کنید. نمایندگی هایک ویژن در ایران بر عهده ی مجموعه های بسیاری در ایران از جمله هایک ویژن نتورک است. این مجموعه تمامی محصولات هایک ویژن را با بهترین قیمت ها در اختیار کاربران قرار می دهد .

همچنین این دوربین مدل هایی با قابلیت ضبط صدا (در دو مدل میکروفون دار و میکروفون خور) و بی صدا نیز تولید می شوند و این مدل ها نیز در ایران موجود است . این دوربین ها دارای پردازنده های داخلی هستند که برای آن ها این امکان را فراهم می آورد تا بدون نیاز به دستگاه های ان وی ار ضبط تصاویر را انجام داده و آن را در هارد داخلی ذخیره کنند . نکته دیگر اینکه هایک ویژن مدلی خاص از دوربین های خود را با ویژگی H265+ به بازار عرضه کرده است که نیمی از این دوربین ها دارای قابلیت استفاده از حافظه داخلی هستند. شرکت اولسون، یکی از کمپانی های بزرگ تولید لنز در جهان می باشد که شرکت هایک ویژن سال هاست که برای خلق لنزهای جدید خود با این کمپانی بزرگ آلمانی همکاری می کند.

دوربین مداربسته بولت 2 مگاپیکسل حارس مدل IPC-E1F2D-I30 2.8MM