نقد و بررسی اختصاصی سامسونگ گلکسی A52: کاپیتان کاریزما!

لنزهای فوق العاده گسترده سامسونگ کاری انجام می دهند که گوگل قادر به انجام آن نیست و آن هم ثبت عکس ها با زاویه دید 123 درجه می باشد. قسمت جلویی آن از شیشه تشکیل یافته است و کاملا ضد خش است. بنابراین، کاملا مشخص است که استفاده از یک حافظه جانبی برایتان مورد نیاز خواهد بود. گوشی M11 از شبکههای ماهوارهای متعدد برابر موقعیتیابی استفاده میکند. اگر به دنبال گوشی هستید که بیشتر با آن تماس تلفنی میگیرید، از اینترنت استفاده میکنید و گاهی عکس میگیرید، این مدل گوشیها برای شما مناسب هستند. به علاوه، تمام قابلیتهایی که سامسونگ در این رابط کاربری فراهم کرده است، برای تمام گوشیهای پایینرده از جمله A11 نیز فراهم شده است. اما باید بدانید که برای تأمین انرژی این قابلیتهای S9 پلاس، به اینترنت نیاز دارید و عملکرد Google Translate آن چندان قابل اعتماد نیست. مسئله دیگر قیمت آن است.

نواری که از گوشه سمت راست نمایشگر فراخوانی می شود و شامل ویجت ها و میانبرهایی بسیار کاربردی است. به رسم مدل های قدیمی دکمه صدا و پاور در سمت راست و خشاب سیم کارت ها نیز در سمت چپ موبایل قرار گرفته و با سوزن مخصوص می توان آنرا باز کرد.حاشیه باریک نمایشگر باعث زیبایی بیشتر گوشی شده و کار با این گوشی را برای کاربر لذت بخش تر کرده است. پس از مدتها انتظار، نسخه نهایی و پایدار سیستم عامل اندروید ۱۳ اخیراً زودتر از همیشه برای گوشیهای گوگل پیکسل عرضه شده است.

موبایل سامسونگ اگرچه، این مشکل برای چند ثانیه روی میدهد و ممکن است که هنگام بازدید از یک سایت، کمی منتظر بمانید. راه اندازی بخش خدمات تعمیرات موبایل و تبلت به عنوان تحول اساسی در زمینه خدمات اینترنتی و پیشتاز سرویس دهی مطمئن و امن برای متقاضیان محترم می باشد. گلکسی A02s در این زمینه هم از دیگر گوشیها شکست میخورد و اختلاف متاسفانه زیاد بوده است. سامسونگ معمولا کیفیت ساخت بالایی را در تولید گوشیهای خود در نظر میگیرد و نمونههایی مانند گلکسی S21 و گلکسی S21 Ultra بهعنوان گوشیهای سنگین و بسیار باکیفیت در بازار شناخته شدهاند. یکی دیگر از ویژگی های پوسته One UI، حالت تیره یا دارک مود است که حالا توانایی تغییر تمامی بخش های سیستم را دارد. همانطور که در بخش طراحی گفته شد گلکسی A12 از دوربین چهارگانه در پشت بهره می برد و به صورت مربعی شکل قرار دارند.

خرید گوشی شیائومی

به­طوری که برند سامسونگ توانسته در میان دیگر برند­های موجود در بازار، بیشترین فروش را به خود اختصاص دهد. اگر بخوانیم این گوشی را از نظر طراحی مورد بررسی قرار دهیم، در گام اول باید به این نکته اشاره کنیم که Galaxy A12 پرچمدار سامسونگ نیست مطمئنا باید در حد و اندازه نامش از آن انتظار داشته باشیم. سامسونگ گزینههای زیادی را در اختیار شما قرار میدهد، اما باید درنظر بگیرید که آیا میتوانید مدلهای Ultra و تاشوها را مدنظر داشته باشید یا به جای آن باید خود را به گزینههای ارزانتر FE یا Galaxy A محدود کنید. البته سامسونگ نسل پیشرفته این مدل گوشی های سامسونگ را هم عرضه کرده است ماننده گلکسی زد فولد ۲ و ۳ و گلکسی زد فلیپ ۲ . Samsung Galaxy S21 FE شباهت بسیار زیادی به گلکسی اس 21 دارد. 2. Samsung Galaxy S22 – بهترین پرچمدار کوچک اندروید! فرارو- گوشی Galaxy S22 Ultra 5G پرچمدار فعلی سامسونگ است و در ایران نسخه ۲۵۶ گیگابایت آن فروش بیشتری را تجربه میکند.

میتوانید دکمه شاتر دوربین را فشار داده و سریعا به تمام امکانات دوربین دسترسی پیدا کنید. تمایل سامسونگ به ایجاد رنگهای تأثیرگذار برای تمام تصاویر، از جمله عکسهای دوربین عقب، مفید است، اما این قابلیت رنگ پوست را کمی قرمزتر از رنگ واقعی نشان میدهد. برای ارزیابی دقت موقعیتیابی، نمونه بررسیهای متعددی در سطح اینترنت وجود دارد که میتوانید به آنها مراجعه کنید. لوازم جانبی موبایل از آن دسته محصولاتی هستند که پس از خرید آن ها، اشتیاق بسیار بالایی برای دیدنشان وجود دارد. طراحی گلکسی A12 بهبودهای مختلفی را تجربه کرده است و به طور کلی می توان گفت که اکثر این تغییرات مثبت بوده است؛ اما موضوعی اصلی افزایش وزن و ضخامت دستگاه است که این امکان وجود دارد تا برای عده ای این موضوع ناخوشایند باشد. در این ویدیو می توانید نقد و بررسی گوشی سامسونگ گلکسی a42 5g را در چند دقیقه ببینید.

اما جدیدترین مدلهای سامسونگ دو نسخه ارزان پرچمدار گلکسی A71 و گلکسی A52 هستند که قیمت مناسبی دارند. چرا خرید گوشی A71 اشتباه است؟ با این حال، گلکسی A02s کار را نسبت به دیگر گوشیهای سری A راحتتر کرده است و محصول ارزانقیمتتری هم محسوب میشود. اسپیکرهای استریو این گوشی همه امکانات لازم را برای شما دارد و یقینا شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد. برای بازیهای سنگین مانند PUBG یا ASPHALT 9 نیاز به تغییر تنظیمات گرافیکی بازی دارید. با خواندن این پست، قبلاً متوجه شده اید که این تلفن ساده است، بنابراین انتظار هر چیز خارق العاده ای از تنظیمات دوربین یک خط مستقیم است. این گوشی پردازنده مرکزی و پردازنده گرافیکی فوق العاده قدرتمندی را در ترکیب خود قرار داده و بهطور قابل توجهی بهبود یافته است و عملکرد سریعی از خود به نمایش میگذارد.

بررسی گوشی شیائومی

گیمپلی پایدار ۴۰ فریم بر ثانیه را در این گوشی میتوانید دریافت کرده و از ثبات ۹۹ درصدی فریم بر ثانیه نیز برخوردار شوید. با توجه به اینکه A32 از صفحه نمایش ۹۰ هرتزی آمولد استفاده کرده بود، انتظار داشتیم که سامسونگ برای گوشی جدید سری M هم تغییرات بیشتری را در زمینه صفحه نمایش اعمال کند. به طور کلی رم ( RAM ) یک حافظه موقتی است که دادهها را برای پردازش به طور موقت نگه میدارد و پس از استفاده حذف میکند. بیایید این را در بررسی دقیق گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A03 دریابیم. طراحی این محصول نسبت به نسل قبل خود یعنی گلکسی زد فولد ۲ تفاوت چندانی نداشته است.

البته این طراحی سبب شده است که گوشههای این محصول به خوبی روی سطح زمین قرار نگرفته و کمی دارای ارتفاع باشند. این مشکلات به هیچ عنوان گوشی M31 را غیرقابل استفاده نمیکند، اما کاربرانی که کمی حساس هستند، احتمالا با دیدن چنین ایراداتی اذیت خواهند شد. از همان ابتدا هم خدمت شما کاربران عزیز توضیح دادیم که گلکسی A10 سامسونگ یک اسمارت فون میانرده است که قابلیت رقابت با پرچمدارها را نخواهد داشت امــــــا! این گوشی با قیمتی که از طرف سامسونگ اعلام شده و در بازار موجود است، واقعا از سخت افزار، نرم افزار و کارایی فوق العاده بیشتری برخوردار است. One UI یک رابط کاربری زیبا، کاربردی و ساده است که استفاده از آن برای کاربران لذت بخش خواهد بود.

طبق گزارشهای جدید، ارتقا به اندروید ۱۱ برای این گوشی فراهم شده است و کاربران در صورت دلخواه میتوانند این آپدیت را دریافت کنند. اما در مجموع در طبیعت گردی هایتان می توانید روی این دوربین برای عکس برداری از سایت فونر مناظر حساب کنید. تا زمانی که A33 در بازار به فروش نرسد، میتوان این گوشی را بهترین گزینه سامسونگ که قیمت ارزانی دارد اما همچنان توانمند است، معرفی کرد. شاید اینطور فکر کنید که اکثر گوشیهای پایینرده سامسونگ، شبیه به همدیگر هستند و گلکسی A11 نیز همین روند را تکرار خواهد کرد. این ترکیب بسیار عالی بوده و باعث سرعت عالی اجرای برنامهها و تجربه روان رابط کاربری میشود که یقینا از آن استقبال خواهید کرد. وزن بدنه آن ۱۹۷ گرم است و ضخامت آن هم نستا ۹ میلیمتر تعیین شده است. با در نظر گرفتن اندازه نمایشگر و همچنین دقت آن می توانیم چگالی پیکسلی آن که در حدود 264ppi هست را نیز تعیین کنیم.

لوازم جانبی گوشی

Join the ranks of savvy entrepreneurs who are revolutionizing their marketing approach with this free ad network today !.