معرفی پرفروش ترین کتاب های سال 1400

معرفی پرفروش ترین کتاب های سال 1400

سفر او ادامه میابد تا اینکه در سیاره سوم به مردی بر می خورد که قصد دارد با می خواری مشکلات خود را فراموش کند. در سیاره چهارم به تاجری طماعی می رسد که دائما در حال مال اندوزی و شمردن پول های خود است. تمام زندگی او در جمع آوری ثروت خلاصه شده بود و هیچ توجهی به اتفاقات زندگی نداشت. در آنجا با فانوس بانی آشنا شد که در یک سیاره کوچک زندگی می کرد. سیاره او به اندازه ای کوچک بود که هر دقیقه یکبار به دور خود می چرخید و فانوس بان مجبور بود در هر دقیقه یکبار فانوس را خاموش و روشن کند. دنیای رمان کمی آینده‌نگرتر از دنیای کنونی ما است، اما شخصیت‌های آن به‌اندازه‌ی مردم جهان ما مستعد انزوا و تنهایی هستند.

در همه جوامع و فرهنگ‌ها، مطالعه و خواندن کتاب، ارزش محسوب می‌شود. اگر شما هم به مطالعه علاقمندید، تکراتو به شما کمک خواهد کرد تا بهترین و پرفروش ترین کتاب های 2022 را بشناسید. آقای روزبه معین نویسنده‌ی این رمان ابتدا بخش‌هایی از داستانشان را در صفحه‌ی اینستاگرام خود به اشتراک گذاشتند. پس از اینکه اقبال و اشتیاق مخاطبان نسبت به داستان را دیدند، اقدام به انتشار کتاب کردند. همین ابتکار ایشان بر فروش کتاب افزود و لیست کتابهای پرفروش ایرانی را بزرگتر کرد.

پرفروش ترین کتاب های 2021 مناسب شما هستند یا نه؟

داستان از شانزده سالگی هولدن آغاز می‌شود، زمانی که هولدن به دلیل ضعف تحصیلی از مدرسه شبانه روزی خود اخراج می‌شود و باید به خانه فراکتاب بازگردد. هولدن تصمیم می‌گیرد که این سه روز را به جای بازگشت به حانه، گشت و گذاری بی‌هدف داشته باشد و دنیای بیرون را کشف کند. این سه روز سفر و گشت و گذار، نمادی است از سفر هولدن از نوجوانی به دنیای بزرگسالی و از دست دادن معصومیتش در جامعه پر هرج و مرج آمریکا. بعد از خواندن کتاب It Ends with Us کاراکترهای آن تا مدت‌ها ذهن شما را درگیر خواهند کرد.

برخی از این کتاب های در لیست پرفروش ترین آثار ادبی دنیا هستند که هر آدمی باید قبل از مرگ آنها را بخواند. جالب است بدانید کتاب های مذهبی چون قرآن، انجیل و تورات با تیراژ میلیاردی در صدر این فهرست قرار دارند. پس از آنها رمان ها و کتاب های داستانی در صدر جدول قرار دارند. شازده کوچولو شاهکار محبوب و ماندگار ادبیات فرانسه بوده و به عنوان یکی از معروف ترین و پرفروش ترین کتاب های جهان شناخته می‌شود. پس از مرگ اگزوپری در جریان جنگ جهانی دوم، رژیم ویشی فرانسه خرید و فروش کتاب‌های او را ممنوع کرد.

اختتامیه دومین دوره دوسالانه انتخاب آثار برتر جبهه مقاومت و دفاع از حرم «جایزه سردار سرلشگر پاسدار شهید حاج حسین همدانی» مهرماه امسال در باغ موزه دفاع‌مقدس برگزار شد. به گزارش مشرق،اختتامیه دومین دوره دوسالانه انتخاب آثار برتر جبهه مقاومت و دفاع از حرم «جایزه سردار سرلشگر پاسدار شهید حاج حسین همدانی» با حضور… کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به موسسه کتاب فردا می باشد.

کتاب شازده کوچولو (The Little Prince) ؛ از کتاب های معروف دنیا

پس طبیعی است که کتاب های الکترونیکی یا صوتی به فروش رفته از هر کدام در این آمار آورده نشده باشند. حال بیایید با هم نگاهی به پرفروش ترین کتاب های دنیا بیندازیم. در این مقاله فهرستی از پرفروش ترین کتاب های دنیا که هر خواننده‌ای با هر سلیقه‌ای شیفته آن‌ها خواهد شد را به شما معرفی می‌کنیم. « من و کتاب » ؛ گزیده سخنان مقام معظم رهبری درباره کتاب و کتابخوانی از اولین نوبت چاپ آن در سال 86 همواره در میان کتاب های پرفروش سوره مهر در رتبه های بالا قرار داشته است.

  • این کتاب‌ها نه تنها در زمان انتشار خود پرفروش بوده‌اند، بلکه همچنان هرساله تجدید چاپ می‌شوند.
  • ضمن اینکه در طول ۱۵۰ سال گذشته، ناشران متعددی دست به چاپ آن زده‌اند.
  • دیالوگهای این رمان به قدری معروف است که بسیاری از مردم آنرا از بر کرده اند و در مکالمات خود از آنها استفاده می کنند.