محصولات دسته‌بندی محصولات لباس مردانه پیراهن پشمی پوشاک مردانه ست من

هرگز لباس های پشمی را با دمای بالا در داخل ماشین لباس شویی قرار ندهید . لباس هایی که دارای پشم ظریفی هستند ، لباس هایی که دارای پشم ضمخت تر و مستحکم تری هستند . شیوه پرداخت محصولات فقط به صورت آنلاین از طریق درگاه امن زرین پال است. یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از آیتم‌های دوست داشتنی ایجاد کنید.

این گروه از پیراهن ها، خود به زیرگروه‌های دیگری همچون پیراهن چهارخونه ساده، چهارخونه ریز، چهارخونه درشت و چهارخونه شلوغ تقسیم می‌شوند. پیراهن پشمی مردانه چهارخونه می‌تواند به شما ظاهری شیک و جذاب هدیه دهد. اصولا این گروه از پیراهن‌ها برای هر فرد در هر رده سنی مناسب هستند و می‌توان آن‌ها را با انواع شلوار پارچه‌ای و کتان به راحتی ست کرد.

پیراهن پشمی مردانه یکی از جذاب‌ترین و در عین حال مناسب‌ترین گزینه‌ها برای فصول سرد سال در بین لباس زمستانی مردانه است. الیاف به کار رفته در این البسه پشم است و همین مورد به تنهایی باعث می‌شود تا از ورود سرما به بدن جلوگیری شده و گرمای مطبوعی به فرد ببخشد. خریداران بسته به سلیقه خود می‌توانند انواعی از پیراهن‌های پشمی مردانه و پسرانه ساده، کلاهدار و چهارخانه را در رنگ‌های مختلف تهیه کنند. از آن جایی که تراکم در الیاف پشمی بالاست، بسیاری از پوشاک پاییزه و زمستانه همچون پیراهن، دستکش، کلاه، دامن، پالتو و… را با استفاده از آن تولید می‌کنند. در ادامه تصمیم داریم درخصوص خرید پیراهن پشمی مردانه و پسرانه صحبت کرده و با انواع آن آشنا شویم.

در حال حاضر تولیدات این کمپانی شامل لباس، آکسسوری، و انواع کیف و کفش می باشد و اغلب محصولات در سه دسته ی، لباس روزمره بانوان و لباس مردانه و لباس های ترکیبی ورزشی و روزانه تولید می شود. [ شما می‌توانید انواع محصولات این برند را از لیتو استایل خریداری کنید، با تضمین اصالت و بهترین قیمت ] این برند با دارا بودن بیش از هزار شعبه فروشگاه در 72 کشور حضور دارد و یکی از محبوب ترین برند های لباس در بین بانوان به حساب می آید. محصولات برشکا برخلاف سیر همیشگی مد، با سبکی جدید ارائه می شود و این خود یکی از علل محبوبیتش در بین مردم است. برند برشکا با داشتن مدل کسب و کار انعطاف پذیر، در تمامی فصول سال با عرضه ی کالکشن های جدید در کوتاه ترین زمان ممکن در فروشگاه های خود بسیار قوی و موثر ظاهر می شود.

این کلاه علاوه بر جذابیتی که به استایل شما می‌بخشد می‌تواند در فصول سرد سال نقش یک محافظ را برای سر داشته و از آن در برابر سرما محافظت کند. پشم امروزه یکی از پر مصرف ترین الیاف برای تولید انواع و اقسام لباسها به خصوص لباس های مردانه مانند بلوز پالتو و انواع پیراهن می باشد . پارچه هایی که الیاف آن ها از مواد شیمیایی و دست ساز انسان تهیه می شود در دسته پارچه های با الیاف مصنوعی قرار می گیرند.مثل پارچه ریون یا ویسکوز، پلی استر که از مواد پلاستیکی تهیه می شوند. پارچه های با الیاف مصنوعی در صد چروک شدنشان نسبت به پارچه های با الیاف طبیعی کمتر است. اما پیراهن هایی که از الیاف مصنوعی تهیه شده اند باعث تعرق شدید بدن در فصل تابستان می شود و حساسیت های پوستی ایجاد می کنند.

را با استفاده از آن تولید می‌کنند.با فروشگاه مدمن میتوانید هماهنگی بیشتر در ست کردن لباسهایتان داشته باشید. این مدل یکی از شیک ترین و زیباترین پیراهن مردانه با طراحی و دوخت بسیار باکیفیت محصول کشور است. این پیراهن پشمی کلاه دار؛اسپرت, کژوال (رومزه) در لیست محبوب‌ترین و هیجان انگیزترین مدل‌های پیراهن مردانه قرار دارد.این پیراهن رنگ آستین بلند، سایز و تن خور استاندارد دارد و مناسب برای روزانه در نظر گرفته شده است. در طراحی این پیراهن از مدل یقه و جنس پارچه این محصول از مرغوب و بادوام است که با استفاده از دکمه بسته میشود.

برند برشکا Bershka یک برند شناخته شده ی اسپانیایی در حوزه تولید پوشاک در سبک لباس های کژوال می باشد. این برند در سال 1998 توسط گروه بزرگ ایندیتکس که به عنوان بزرکترین کمپانی صنعت مد شناخته می شود و صاحب برند های دیگری همچون زارا، ماسیمو دوتی، پول اند بیر، اویشو و استرادیواریوس می باشد، تاسیس شد. از همان آغاز به کار، برشکا با هدف تولید شلوار جین برای سنین 13 تا 20 سال شروع به تولید نمود و با گذر زمان تولیدات خود را برای همه ی گروه های سنی و انواع پوشاک گسترش داد.

محصولات دسته‌بندی محصولات لباس مردانه پیراهن پشمی پوشاک مردانه ست من

اما امروزه و به مدد تولیدات وسیع این نوع الیاف، همه می‌توانند لباس‌هایی از جنس پشم خریداری و از خواص آنها لذت ببرند. قیمت باورنکردنی این محصول در کنار کیفیت بسیار عالی آن، باعث فروش بسیار بالای این محصول شده است. کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت نوآوران فن آوازه (فروشگاه اینترنتی دیجی‌استایل) می‌باشد.

در هر فصل، کالکشن های جدید لباس توسط تیم تولید با در نظر گرفتن مد روز و سلایق مشتریان برند به بازار عرضه می شود. در حال حاظر تیم طراحی کمپانی با 60 طراح توانمند در هر کالکشن بیش از 4000 محصول روانه فروشگاه های برشکا در سراسر دنیا میکنند. استودیو معماری برشکا با هدف تاسیس و طراحی فروشگاه ها تاسیس شده است.

لازم به ذکر است که بر اساس جنس و کیفیت پارچه پیراهن قیمت آن نیز پیراهن مردانه با پارچه پشمی چهارخونه متغیر است. به جرئت می‌توان گفت جنس پارچه پشمی یک از پرکاربرد ترین پارچه‌ها در صنعت نساجی است. همانطور که از نامش پیدا است؛جنس پارچه پشمی از موی پشم گوسفندان تهیه میشود. پشم این خاصیت را دارد که در فصل سرما، گرما را در خود نگه دارد. بی دلیل نیست که بدن گوسفندان پوشیده از پشم است.پیراهن‌های پشمیبهترین گزینه برای لایه‌ی زیری درکاپشندر فصل زمستان هستند. برای مطالعه کامل انواع پارچه‌های مناسب فصل سرماپیراهن‌های پشمی بهترین گزینه برای لایه‌ی زیری در کاپشن در فصل زمستان هستند.

Say.