مانیتور پژو پارس و 405 اندروید S300 وینکا فروشگاه تخصصی اول آپشن

بسیار جالب است که نصب مانیتور اندروید پژو پارس بر روی آن زیبایی خاصی را به خودرو بخشیده و به لحاظ فنی نیز امکانات مطلوبی دارد. پردازنده این نوع مانیتور یک پردازنده eight هسته ای است که به طور همزمان فعال بوده و پردازش را به سرعت افزایش می دهند. با استفاده از این رم می توان گفت که از هنگ نمودن دستگاه پیشگیری به عمل آمده است.

این محصول دارای خروجی صدای RCA و ساب ووفر جهت ارتقاء سیستم صوتی خودرو و ارتباط با آمپلی فایرهای اکسترنال, می‌باشد. به دلیل اینکه این دو مدل خودرو پژو پارس و پژو 405 تغییر اساسی در داشبورد آن نسبت به مدل های قدیمی به وجود آمده است بنابراین دستگاه پخش آن نیز تغییر کرده است. محصولات پیشگام پایونیر همیشه در بین پخش هاي خودرو مشهور بوده اند. ضبط ماشین Touch Pioneer AVH-X6750DVD یک پخش کننده جذاب 7 اینچی با قابليت جمع شوندگي است یعنی اجازه می دهد تا در هنگام عدم استفاده از آن در داخل پنل پنهان شود. این LCD از نوع لمسی است و به کاربر امکان استفاده راحت تر را می دهد. از آنجا که استفاده از ضبط لمسی خودرو فقط برای استفاده از ویژگی هایی که این صفحه نمایش ارائه می دهد نیست ، بنابراین باید به کیفیت صدای خروجی نیز توجه کنید.

جی پی اس گویا، همخوانی با کن باس، پخش رادیو، پشتیبانی DVR و در نهایت همخوانی با موبایل از دیگر امکانات این نوع از مانیتورهای محبوب اندرویدی پژو پارس است. جهت هر گونه اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان این مجموعه تمای حاصل نموده و از مشاوره آنها بهره مند شوید. از سوی دیگر مانیتور این نوع خودرو از نوع اچ دی بوده و به نوعی طراحی شده و مواد به کار رفته در آن به نوعی است که در برابر نور، وضوح تصویر از بین نرود و قابلیت دید وجود داشته باشد.

با توجه به نوسانات قیمت نمی توان قیمت مشخصی را برای این محصول ارایه کرد اما می توان با استفاده از رصد بازار قیمت از 2 میلیون پانصد هزار تومان تا 3 میلیون را به عنوان برآورد تخمینی و با استفاده از اطلاعات سایت ها مشاهده نمود. هر چند که در ماه های گذشته نزول قیمت این محصول مشاهده شده است و لذا در خصوص قیمت نیز باید از اطلاعات روز کارشناسان بهره برد. از سوی دیگر مشاهده قیمتی بازار در مناطق مختلف نیز متغیر بوده است که تاثیر عوامل مختلف بر قیمت این محصول را نشان می دهد.

مانیتور فابریک هیوندای سوناتا هایبرید Lf اندروید

یکی از پرکاربردترین بخش‌های سخت‌افزاری مانیتور پژو پارس ، اسپیکرهای آن هستند. همچنین، کاربر قادر است تنظیمات مختلفی روی اسپیکرها انجام دهد و کیفیت صدا را به حد مطلوب خود برساند. با میرور لینک تصاویر گوشی هوشمند شما به صورت لحظه ای روی مانیتور پژو پارس نمایش داده می شود. دوربین DVR که مخفف DIGITAL VIDEO RECORDING است دوربین ضبط دیجیتال تصاویر بر روی مانیتور پژو پارس شما می باشد. همچنین رهیاب های آنلاین در مانیتور پژو پارس میتوانند شما را از دوربین های کنترل سرعت و پلیس های کنار بزرگراهها مطلع کنند. جدیدترین محصول کمپانی Winca DYT می‌باشد که در اواخر سال 2020 میلادی تولید و وارد بازار ایران شد.

مانیتور فابریک خودرو چند برند دارد ؟

اندروید، سیستم‌عاملی است که معمولا بر روی این مانیتور نصب می‌شود و در حال حاضر، قابلیت ارتقا تا نسخه eleven را نیز دارد. ازجمله امکانات مانیتور پارس داشبورد جدید، امکان پخش انواع فایل‌های صوتی و تصویری، مسیریابی آنلاین و آفلاین و کنترل قسمت‌های مختلف خودرو به‌صورت دیجیتال است. در ادامه، ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این قطعه را بیشتر معرفی می‌کنیم. دیگر نیازی به فلش مموری و کارت حافظه در مانیتور پژو پارس نیست ، آهنگ ها را در حافظه داخلی sixteen گیگابایتی مانیتور کپی کنید تا همیشه همراه شما باشد.

مانیتور پژو پارس و 405 اندروید S300 وینکا فروشگاه تخصصی اول آپشن

یک مانیتور فابریکی خوب باید تجهیزانی مثل بلوتوث ، وای فای ، جی پی اس بهترین مارک مانیتور پژو پارس را داشته باشد. سلام برای اعلام قیمت و ثبت سفارش از واحد فروش با شما تماس گرفته می شود.نصب در شهر و محل شما صورت می گیرد . دستگاه هم با 18 ماه ضمانتنامه ی شرکتی خدمتتون تحویل داده می شود. نمایشگر لمسی خازنی 2/5 بعدی ضد خش مانیتور پارس و 405با کیفیت عالی و وضوح بالا، که از هر زاویه ای، تجربه بصری فوق العاده ای را به شما ارائه می دهد.

  • دو خروجی نیز برای انتقال تصویر برای مانیتور عقب (پشت سري) در نظر گرفته شده است.
  • این دستگاه دارای صفحه نمایش ip خوب و وضوح صفحه نمایش 600×1024 است.
  • همچنین ، میتوانید به جای کنترل های ساده از کنترل های روی فرمان استفاده کنید.
  • به این منظور نیز ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی بر روی مانیتور تسلایی پژو پارس در نظر گرفته شده و با کمک کارت حافظه تا ۳۲ گیگابایت نیز ارتقا پیدا میکند.