شیائومی و ریلمی در حال بررسی ویژگی «جزیره پویا» برای گوشی‌های خود هستند

«لو ویبینگ»، رئیس شیائومی چین، در شبکه اجتماعی Weibo در پاسخ به یکی از کاربران، سوال کرد که آیا آن‌ها واقعا به ویژگی جزیره پویا در گوشی‌های خود نیاز دارند یا خیر؟ هرچند به‌نظر نمی‌رسد که شیائومی شروع به توسعه چنین ویژگی کرده باشد، اما کاملا مشخص است که رئیس این شرکت در حال بررسی نظر مشتریان خود است تا شاید در صورت مشخص شدن علاقه کاربران، در آینده شاهد چنین قابلیتی در گوشی‌های شیائومی باشیم.

«آیا می‌تو،د تصور کنید که اگر Realme UI یک ترفند نرم‌افزاری برای تبدیل بریدگی دوربین به یک ویژگی چند منظوره اضافه کند، چه می‌شود؟ رابط کاربری اطراف حفره دوربین می‌تواند به اشکال و اندازه‌های مختلفی تبدیل شود تا تماس‌های دریافتی، هشدارها، اعلان‌ها و موارد دیگر را نمایش دهد.»

در همین حال، شرکت Realme به صورت مستقیم از اعضای انجمن کاربران خود سوال کرده که آیا مایل هستند که ویژگی «جزیره رویایی» (Dream Island) را در گوشی‌ها ببینند یا خیر. البته در این سوال، هیچ اشاره‌ای به قابلیت جدید گوشی‌های اپل نشده است.

همانطور که احتمالا بد،د، جزیره پویا جدیدترین ویژگی اپل برای گوشی‌های آیفون است که در بریدگی کپسولی شکل بالای نمایشگر قرار گرفته و ،میشن‌های خاصی را به کاربران نشان می‌دهد که می‌توان با آن‌ها تعامل داشت.

اپل در گوشی‌های آیفون 14 پرو، از ویژگی جدیدی تحت ،وان «جزیره پویا» (Dynamic Island) رونمایی کرد که مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است. حالا به نظر می‌رسد شرکت‌های شیائومی و ریلمی نیز قصد دارند این ویژگی را به دستگاه‌های آینده خود اضافه کنند، زیرا هر دو شرکت به‌طور غیرمستقیم از کاربران خود سوالاتی درباره استفاده از این ویژگی کرده‌اند.

ریلمی همچنین اضافه کرد که این ایده را کاملا جذاب می‌داند و تصمیم گرفته تا برای دریافت ایده‌ها و پیشنهادات بیشتر، از طرفداران خود کمک بگیرد. با این وجود، به نظر می‌رسد که Realme تصمیم جدی‌تری برای استفاده از این قابلیت در گوشی‌های خود داشته باشد.


منبع: https://digiato.com/article/2022/09/23/xiaomi-realme-considering-dynamic-island-feature

در توضیحات ارائه شده توسط این شرکت آمده است:

تاکنون برخی برنامه‌های شخص ثالث مانند Pixel Island و dynamicS، تلاش کرده‌اند تا این ویژگی را برای گوشی‌های اندروید ارائه کنند و اکنون به نظر می‌رسد که تولیدکنندگان اندرویدی نیز در حال بررسی این قابلیت هستند.

کتاب شیمی مواد غذایی.