سامسونگ احتمالا حالت Light Performance را به سری گلکسی S23 می‌آورد

سامسونگ خودش را برای معرفی سری گل،ی S23 آماده می‌کند؛ پرچمدارهایی که اوا، 2022 یا اوایل 2023 از راه می‌رسند. حالا گزارشی جدید می‌گوید سامسونگ برای افزایش شارژدهی باتری نسل بعدی پرچمدارهای خود، آن‌ها را به «Light Performance» مجهز می‌کند.

سامسونگ با معرفی نسل جدید گوشی‌های تاشو خود در سال جاری میلادی، به آن‌ها حالت Light Performance را اضافه کرد تا در کنار حالت استاندارد، کاربران بتوانند شارژدهی را افزایش دهند. حالا به گفته یکی از منابع دنیای فناوری، این حالت به نسل بعدی سری گل،ی S اضافه می‌شود.

حالت Light Performance در سری گل،ی S23

طبق شایعات، سامسونگ ظرفیت باتری گوشی‌های گل،ی S23 و S23 پ، را افزایش می‌دهد. ظرفیت باتری مدل استاندارد به 3900 میلی آمپر ساعت و مدل پ، به 4700 میلی آمپر ساعت افزایش می‌یابد، البته ظرفیت مدل اولترا همچنان 5000 میلی آمپر ساعت باقی می‌ماند.

این حالت تاثیری روی عملکرد گوشی‌های سامسونگ در زمان اجرای بازی‌ها ندارد و کاربران می‌توانند از طریق تنظیمات Game Booster همچنان به بالاترین عملکرد دسترسی داشته باشند. بنابراین نگر، از این بابت نخواهید داشت.

سامسونگ برای گوشی‌های سری گل،ی S23 به سراغ تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 2 می‌رود که طبق بنچمارک‌ها، عملکرد بالایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. بنابراین حتی در حالت Light هم احتمالا کاربران با افت عملکرد چندان زیادی روبه‌رو نخواهند شد.

به گفته Ice Universe، سامسونگ در حالت جدید مصرف انرژی را بطور چشمگیری کاهش می‌دهد و البته این وضعیت جدا از حالت صرفه‌جویی مرسوم در گوشی‌های هوشمند است.

در نهایت باید به این موضوع اشاره کنیم که اسکرین شات بالا، مربوط به گل،ی زد فولد 4 و نه گل،ی S23 است.




منبع: https://digiato.com/article/2022/11/04/samsung-light-performance-mode-galaxy-s23

در کنار قدرت بالا، طبق گزارش‌ها باید منتظر مصرف انرژی بهینه‌ای توسط این چیپ باشیم. بنابراین استفاده از یک تراشه کم‌مصرف به همراه افزایش ظرفیت باتری و حالت Light، می‌تواند منجر به شارژدهی بالاتر سری گل،ی S23 به ویژه مدل‌های استاندارد و پ، شود.

قیمت پارافین مایع دیجی کالا.