دریچه دسترسی فن کویل کالا کیوسک عایق الاستومری لوله ای دریچه کولر دمپر بین کانالی دریچه بازدید ماینر باکس

البته زمان ماندن در کوره نیز نباید بیش از حد لازم باشد؛ زیرا ممکن است کدر شدن رنگ روی دریچه را باعث شود. برای ساخت این دریپه زیر فن کویل ابتدا حفره ی مورد نظر را به صورت صفر به صفر اندازه می زنیم . باید توجه داشت که هنگام اندازه گیری نباید بادخوری در نظر گرفته شود . در هنگام ساخت توسط تولید کننده نیم سانت از هر بُعد بادخور لحاظ خواهد شد .

دریچه فن کوئل چوبیاز جنس ام دی اف هستند مناسب برای دیوار و کف زمین دارای پوشش پلی یورتان. دریچه زیر فن کویل با انواع متریال ساخته شده ولی به دلیل احتمال نشت آب بهتر است از آلیاژ آلومینیوم یا پلاستیک برای ساخت این نوع دریچه استفاده شود. دریچه های فن کویل مذکور مناسب برای استفاده در سقف می باشد که البته برخی از افراد، این تجهیزات را در دیوارهای ساختمان خود نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

دریچه بازدید فن کویل خطی دو طرفه

دریچه دسترسی فن کویل کالا کیوسک عایق الاستومری لوله ای دریچه کولر دمپر بین کانالی دریچه بازدید ماینر باکس برای طراحیِ ابعاد فریم دریچه دسترسی فن کویل باید به ابعاد داخلیِ کلافِ فلزی یا چوبیِ زیرکارِ دریچه دسترسی فن کویل توجه نماییم.البته ابعاد فریم دریچه دسترسی فن کویل از هر طرف به اندازه‌ی ۵ میل از ابعاد داخلیِ کلاف کوچکتر در نظر گرفته می‌گردد تا در زمان نصب دریچه دسترسی فن کویل بر روی کلاف مشکلی پیش نیاید. عمومی ترین نوع از انواع دریچه زیر فن کویل با جنس آلومینیوم تولید می گردد.مدل های متنوع در زمینه ساخت دریچه زیر فن کویل آلومینیومی و همچنین امکان رنگ پذیری سطوح آن باعث تمایل و رغبت کارفرمایان و مهندسین به استفاده از این نوع دریچه زیر فن کویل در پروژه ها شده است. دریچه بازدید فن کویل به 2 روش کلی پیچ از رو و پیچ از داخل (به شکل پیچ مخفی) نصب می شود. پیچ از داخل نمای بیرونی دریچه را شیک تر و زیباتر می کند اما برای درب های لولایی نمی توان از پیچ از داخل استفاده کرد و باید از حالت پیچ از رو استفاده نمود. قبل از اقدام به نصب دریچه فن کویل باید ابعاد چهارچوب یا داکت اسپلیت را به دست بیاورید و سپس در سقف کاذب یک قاب قرار دهید. برای اینکه نصب به درستی انجام شود و دریچه روی زمین سقوط نکند، باید قاب اصلی روی یک سازه فلزی نصب شود.

دریچه بازدید فن کویل چیه؟

دریچه ام دی اف قاب روی کار برای بازدید و تعمیرات فن کویل زیر دستگاه نصب میشود و با هم سطح شدن با سطح کار زیبایی کار را دو چندان میکند.این مدل دریچه از بهترین ام دی اف ها ساخته می‌شود .و به صورت بازشوی وزنی و دریچه زیر فن کویل مگنتی تولید میشود. گوشه زنی با زاویه ۴۵ درجه صورت می پذیرد تا اضلاع کاملاً قائمه باشند. در این مرحله جای پیچ ها را روی فریم تعبیه می کنیم، زیرا پس از رنگ آمیزی دریچه زیر فن کویل نباید به آن آسیب و خراشی وارد شود. دریچه زیر فن کویل خطی نیز یکی دیگر از انواع دریچه زیر فن کویل می باشد.

  • سیستم فن کویل با لوله کشی قابل انجام است و نسبت به کانال کشی فضای بسیار کمتری را اشغال می کند .
  • همانطور که از نام دریچه دسترسی فن کویل تداعی می‌گردد جنس و ماهیتِ دریچه دسترسی فن کویل از ام دی اف است.
  • خط زیر فن کویل خطی با رنگ کوره ای الکترواستاتیک پوشیده شده و با لولاها و پیچ های مخفی به عرض فریم ثابت می شود و خط زیر فن کویل خطی به دو شکل لولایی و وزنی ساخته می شود.

به علاوه، قیمت دریچه های بازدید زیر فن کویل کاملا مناسب و نصب آن ها راحت و سریع است. علاوه بر این، می توان به دریچه های زیر فن کویل توری و فیلتر هم اضافه کرد. درج شیارهای پله‌ای شکل بر روی درب دریچه موجب تامین هوای مورد نیاز تجهیزات فن کویل خواهد شد. در صورتی که نیازمند هوای بیشتری برای کارکرد صحیح فن کویل باشید امکان استفاده از شیارهای پلکانی (گل مانند) در دو سمت درپوش دریچه را خواهید داشت. اتصال در حالت لولایی یا وزنه‌ای نیز به سلیقه مشتری مرتبط بوده و حالت دریچه گل سقفی فن کویل برای ادارات بسیار مناسب است. دریچه بازدید دوطرفه خطی فن کویل از دو سمت مخالف هوای بازگشتی جهت افزایش راندمان کاری فن کویل را تامین خواهد نمود.

دریچه بازدید شیرفلکه با قفل زیمنسی