درب عقب راست لیفان X60 مشاهده قیمت و خرید آنلاین یدک مارکت

اگر این محصول را قبلا از خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. با توجه به نوسانات نرخ ارز برای استعلام قیمت با شماره های زیر صفحه تماس بگیرید. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

  • بسته بندی درب لیفان به صورت یک لایه فوم یا پلاستیک حباب دار و جعبه قطعه خام می باشد.
  • تمام حقوق محتوا و ظاهر وب سایت متعلق به فروشکاه آژیراک یدک می باشد،هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی خواهد داشت.
  • وب سایت یدکی مارکت بزرگترین وب سایت فروش لوازم یدکی در ایران است که برای اولین بار امکان غرفه داری و ایجاد فروشگاه برای فروشندگان لوازم یدکی را فراهم کرده است.
  • در سایت یدکی مارکت می توانید انواع قطعات خودروهای ایرانی و خارجی را با اطمینان خاطر خرید کرده و با ضمانت معتبر درب منزل دریافت نمایید.
  • فروشگاه سون یکی ازپرفروش ترین و پربازدید ترین سایت های تجاری کشوردرحوضه تخصصی فروش لوازم و قطعات یدکی خودرو میباشد.
ارسال درب نیز با استفاده باربری یا اتوبوس یا تیپاکس به هر نقطه از ایران امکان پذیر می باشد. کد رنگ داخل پلاک آلومینیومی که روی سینی زیر شیشه یا سر کمک قرار گرفته، ذکر شده است.

از لحاظ ظاهری و خواب و چین رنگ دقیقا مطابق قطعات رنگ فابریک می باشد. قطعات خام درب های رنگ کوره ای از کمپانی های ایساکو، راه فدک و همگام تهیه می شود. قابل ذکر است که هیچ گونه بتونه ای در فرایند رنگ آمیزی درب لیفان استفاده نمی شود. لازم به اشاره است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نمی باشد و هیچگونه دخالتی در کارکرد فروشگاه ها نداشته و تنها یک مرجع برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه های اینترنتی می باشد. استفاده از مطالب فروشگاه گاراژ یدک فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

درب عقب چپ لیفان X60

به منظور خرید و اطلاع از قیمت درب عقب چپ لیفان X60، همین حالا به سایت لوازم یدکی خودروهای چینی کلاب یدک مراجعه کنید. برای مشاهده دیگر محصولات لیفان می توانید به دسته لوازم یدکی لیفانمراجعه کنید و روی برند مورد نظر خود کلیک نمایید. جهت خرید یا اطلاع از قیمت درب عقب لیفان x60 اصلی و سایر لوازم یدکی خودروهای چینی می توانید با فروشگاه لوازم یدکی خودرو آژیراک یدک تماس بگیرید. پمپ قفل درب عقب راست لیفان ایکس ۶۰ وارداتی با کیفیت بسیار عالی را می‌توانید با خیال راحت از سایت کارما یدک تهیه نمایید.

نقد و بررسی اجمالی درب عقب لیفان X60

قطعه پمپ قفل بر روی درب جلو ليفان نصب می شود و وظیفه باز و بسته کردن درب‌ها بصورت الکتریکی روی صفحه وب آینده کلیک کنید را برعهده دارد. تمام حقوق محتوا و ظاهر وب سایت متعلق به فروشکاه آژیراک یدک می باشد،هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی خواهد داشت. جهت عدم خطا در ثبت سفارش قابل ذکر است سمت چپ سمت راننده و سمت راست سمت شاگرد (کمک راننده) می باشد. در انتها ما این اطمینان را به مشتریان خود می‌دهیم که تمامی کالاها و تمامی سفارشات را با سرعت بالا پردازش و به دست مشتریان عزیز خود برسانیم. تمامی کالاها و خدمات ماشین نو دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.

«متعهد در پشتیبانی»، «ضمانت اصالت کالا»، «سرعت در ارسال کالا» و «مشاوره رایگان» از اصول اولیه و اساسی فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو چینی کلاب یدک می باشند که اطمینان خاطر بیشتری را برای شما مصرف کنندگان محترم فراهم می آورد. از نظر اطمینان از تطابق رنگ قطعات بدنه رنگ کوره ای ذکر کد رنگ ضروری است. برای قطعات رنگ سفارشی مانند مشکی، بژ، آبی رویال و غیره ارسال درب باک توصیه می شود. این پمپ با استفاده از یک موتور الکتریکی و مدار فرمان می‌تواند وضعیت زبانه قفل خودرو را تغییر دهد و قفل درب‌ها را باز یا بسته نماید.

درب عقب راست لیفان X60 مشاهده قیمت و خرید آنلاین یدک مارکت

برای خرید اسانس انار اینجا کلیک کنید.