خرید و قیمت چسب بتن ضد آب و با کیفیت از شورلول ایرانیان

از این ماده در پروژه های ساخت و ساز و تعمیراتی به میزان زیادی استفاده می شود. از این محصول به منظور کاشت آرماتور و بولت و لایه رابط و پراستحکام برای پیوند دادن بافت قدیمی بتن با بافت جدید بتن استفاده می‌شود. از چسب بتن برای ساخت ملات های ترمیمی و قدیمی یا بتن خود تراز شونده و برای کف سازی و پرکردن درز های اجرائی و ساخت و ترمیم سطوح بتنی می توان استفاده کرد. چسب بتن آرتاسیل همچنین برای افزایش چسبندگی بتن تازه به منظور چسبیدن به بتن قدیم در موارد مختلف همچون، تعمیر سازه‌های بتنی نیز استفاده کرد.

خرید سیمان سیاه

چسب بتن در دو نوع آب بندی و استحکامی تولید می‌شود که هر کدام کاربردهای مخصوص به خود را دارند. معمولا بهترین چسب کاشی استخری از موادی مانند سیمان و مواد معدنی اصلاح شده سینتیک و افزودنی‌های خاص با مقاومت بالا در برابر آب و قدرت چسبندگی زیاد ساخته می‌شود. این چسب‌ها فقط با افزودن مقداری آب قابل ‌استفاده هستند و برای مکان‌هایی از جمله استخر، سونا بخار، آب‌نما، جکوزی و مکان‌هایی که در تماس با آب هستند، استفاده می‌شوند. مواد تشکیل‌دهنده بهترین چسب کاشی استخری معمولا بر پایه سیمان است که در برخی از چسب‌ها جهت بالابردن خاصیت چسبندگی و انعطاف‌پذیری آن، با مواد شیمیایی و فیبر مخلوط می‌شود. چسب بلوک های سبک چسبی با پایه سیمانی و حاوی مواد شیمیایی مخصوص جهت افزایش چسبندگی و کار پذیری آن است . این چسب (چسب بلوک سبک CLC & AAC) برای نصب انواع قطعات بتن پیش ساخته و سبک که جذب آب بالایی دارند مناسب می باشد.

این عمل به آسانی با استفاده از یک زوار چوبی که در یک لایه پلی اتیلن پیچیده شده باشد انجام می گیرد. وزن چسب بتن تولیدی کلینیک فنی و تخصصی بتن 1gr/cm³ می باشد و چسب آژن شیمی کلر ندارد. بسته بندى چسب بتن در ظرف های پلاستیكى 4 و 20 لیترى می باشد. در کاشت میلگرد با چسب هیلتی، مته مورد استفاده از نوع مته كرگیری بتن است و بتن و آرماتور موجود در بتن را برش می‌زند.

چسب بتن لاتکس و کاربرد آن چیست ؟

چسب کاشت آرماتور و کاشت بولت به صورت دو جزئی می باشد که جزء A بر پایه اپوکسی اکریلات و جزء B به عنوان هاردنر بر پایه آن را چک کنید پلی آمین است. پس از بررسی کلی مشخصات، روش استفاده ، کاربرد، مزایا و سایر ویژگی‌های این محصول، در این بخش با انواع این محصول آشنا شوید. اما در یک بررسی کلی می‌توان گفت این محصول در دو تیپ کلی اپوکسی و لاتکس تولید می‌شود. لازم به ذکر است به منظور استعلام قیمت چسب بتن، خرید و فروش این محصول بهتر است با کارشناسان آهن 118 در ارتباط باشید و اطلاعات کافی را دریافت کنید. مهم‌ترین و اصلی‌ترین کاربرد این محصول استفاده از آن به منظور چسباندن بتن تازه روی بتن قدیمی است. معمولا در پروژه‌های تعمیراتی و بازسازی به طور گسترده از آن استفاده می‌شود.

  • بنابراین در پاسخ به اینکه کاربرد چسب بتن چیست باید گفت در خصوص افزایش مقاومت و استحکام بتن مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • لازم به ذکر است به منظور استعلام قیمت چسب بتن، خرید و فروش این محصول بهتر است با کارشناسان آهن 118 در ارتباط باشید و اطلاعات کافی را دریافت کنید.
  • چسب بتن با خصوصیات خاصی که دارد در برابر آتش، حریق، نور، گرما، سرما، رطوبت و ضربه مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می‌دهد.
  • مقاومت بسیار مناسبی در برابر عوامل آسیب‌زننده‌ای مانند رطوبت، تغییرات دمایی، نور مستقیم خورشید، حریق، ضربه‌های شدید دارد.

در واقع از این ترکیب می‌توان برای چسباندن کاشی و سنگ‌های تزئینی و سایر مصالح استفاده کرد. امروزه با پیشرفت سریع علم و رشد فزاینده صنعت ساختمان، مواد شیمیایی و صنعتی بسیاری به بازار ساختمان عرضه شده است که یکی از آن‌ها چسب بتن است. این نوع چسب به دلیل خواص بسیار متنوعی که دارد برای مصارف گوناگونی مورداستفاده قرار می‌گیرد که از جمله آن می‌توان به آب‌بندی و پر کردن ترک‌های بتن اشاره کرد.

چسب بتن لاتکسی ویژه

خرید و قیمت چسب بتن ضد آب و با کیفیت از شورلول ایرانیان