خرید فرش ماشینی 1200 شانه با تراکم 3600 قیمت فرش 1200 شانه کاشان فرش امیران-فرش شادرخ

برای خرید فرش 1200 شانه به بغد زیبایی شناسی آن دقت افزونی کنید. لذا حتما در هنگام خرید به هماهنگی رنگ فرش با سایر المان ها مانند پرده، مبلمان دقت کنید. حال در ادامه مطلب شما را با قیمت فرش‌های ماشینی 3600 تراکم، این که از کدام فروشگاه خرید کنیم و همچنین انواع برند فرش‌های 1200 شانه آشنا خواهیم کرد.

فرش 1200 شانه بهتر است یا 1500 شانه؟

همچنین برای راحتی و آسایش در خرید فرش 1200 شانه، طرح ویژه خرید قسطی فرش را نیز برای شما در نظر گرفته‌ایم که به راحتی می توانید فرش خود را بدون ضامن و پیش پرداخت در اقساط 36 ماهه پرداخت کنید. طرح اقساطی ویژه بازنشستگان تامین اجتماعی و حقوق بگیران بانک رفاه است و تا سقف 50 میلیون تومان قادر به خرید فرش هستند. فرش های 1200 شانه نسبت به فرش های 1000 شانه و 700 شانه دارای ظرافت و ریزبافتی بیشتری هستند که همین امر باعث تفاوت در طراحی نقوش در این فرش می شود. به تازگی فرش هایی توسط برندهای مختلف تولید کننده فرش به بازار عرضه شده است که از آن ها تحت عنوان فرش های گل برجسته یاد می شود. برای تولید این فرش ها از تکنیک های خاصی بهره برده می شود -که در اینجا برای جلوگیری از اتلاف زمان از مطرح کردن آن خودداری می کنیم- که موجب می شود بخش های از طرح ونقش فرش به صورت برجسته نمایان شود.

در بافت بسیاری از فرش های 1200 شانه از نخ هایباک اکرولیک استفاده می شود. بافت با این نوع نخ باعث ایجاد طراحی سه بعدی و برجسته در فرش می شود که دید زیباتری از نقش ها ایجاد می کند. توجه نمایید که اکثر فرشهای 1200 شانه و 1500 شانه به صورت گل برجسته ارائه میگردند.

سطح فرش های 1200 شانه، البته به غیر از گل برجسته ها، باید صاف و یکدست باشد و موج دار و ناصاف نباشد. برچسب پشت قالی 1200 شانه، باید دارای اطلاعات کافی اعم از شانه و تراکم، نوع جنس، نوع دستگاه، تعداد رنگ، آرم استاندارد، برند شرکت تولیدی حک شده باشد. الیاففرش ماشینی ۱۲۰۰ شانهشامل الیاف نخ خاب و تار و پود است؛ 70 تا 80 درصد از وزن فرش های 1200 شانه را الیاف نخ خاب آن ها تشکیل می دهد؛ از این رو جنس این الیاف بسیار اهمیت دارد. فرش های 1200شانه امروزه در طرح ها و نقش های متنوعی به بازار فرش ماشینی آمده اند و افراد برای خرید فرش های ماشینی طرح و نقش های منحصر به فردی را انتخاب میکنند که دارای ظرافت و زیبایی و نقش و نگار بیشتری باشد. محصول فرش دایان 1200 شانه از جدیدترین کفپوش های ماشینی فروشگاه بوده که از تراکم 3600 برخوردار می باشد و به صورت 8 رنگ در ابعاد استاندارد 6 ، 9 و 12 متری به بازار عرضه شده است ، رنگ‌بندی این محصول کرم بوده و انتخاب… فرش واگره 1200 شانه برجسته کاشان محصولی جدید و خاص می باشد که توسط کارخانه زر فرش کاشان به تولید رسیده شده است و دارای رنگبندی قهوه ای ، اطسی ، نقره ای و کرم می باشد و شما می توانید این محصول فرش درجه یک کاشان را برای…

  • قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه بسته به جنس نخ فرش و کیفیت آن، متفاوت است.
  • توجه نمایید که اساسا تغییر تراکم و شانه فرش، تغییر در کیفیت کلی فرش و ماندگاری فرش نمیدهد، بنابراین اگر بهتری را در عمر فرش میدانید، فرش 1200 شانه و سایر فرشها در یک رده میباشند.
  • با این مقدمه برای آشنایی بیشتر با این نوع فرش و ویژگی‌ها و معایب آن تا انتهای مطلب ما را همراهی کنید.
  • قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه با توجه به رنگ و نوع بافت و طرح متفاوت می باشد و قیمت فرش ماشینی ساده نسبت به قیمت فرش ماشینی گل برجستهو قیمت فرش ۱۵۰۰ شانه کمتر و از قیمت فرش ۷۰۰ شانه گرانتر می باشد.
قیمت فرش های 1200 شانه جدید در طرح های امروزی بیشتر از طرح های استوک و از مد افتاده است. دو یکی از طرح های زیبا در صنعت فرش ماشینی 1200 شانه می توان مثال زد. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی شهر فرش فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. از آن‌جایی که تراکم و شانه این فرش‌ها بالا است، در نتیجه طرح‌ها و نقش‌های بافته شده در آن از وضوح بیشتری برخوردار هستند. فرش 1200 شانه ایرانیبا خرید فرش 1200 شانه ی ایرانی زیبایی را به خانه ی خود دعوت کنید.

نخ پود این فرش هم از جنس پنبه است که مزیت دیگری محسوب می شود. این الیاف پنبه ای باعث می شود فرش بسیار نرم باشد و شکنندگی فرش های قدیمی را نداشته باشد. زیرا بافت فرش در صورت تا شدن به راحتی به حالت اول خود برمی گردد. البته این الیاف لطیف و نازک هستند و بهتر است اجسام سنگین روی بافت فرش قرار نگیرد.

تراكم طولی فرش یا شانه فرش چیست؟

فرش های طرح خشتی به صورت خشتی افشان، خشتی ترنج دار، خشتی اسلیمی، بته جقه، گلدانی، پرنده ها و حیوانات است که این طرح وقتی به صورت فرش 1200 شانه با تراکم 3600 بافته شود بسیار ریز نقش و ظریف بافت می شود. در نقشه فرش 1200 شانه طرح خشتی، خشت هایی به شکل مربع، مستطیل در کنار هم به صورت منظم چیده شده اند و یک بنای مرتبی را به وجود آورده اند که داخل هر خشت، یک طرح و نگاره زیبایی است. گل های پراکنده و شاخ و برگ ها در سراسر این فرش 1200 شانه، به صورت نامنطم افشان شده اند و همین پراکندگی، سبب خاص بودن این فرش طرح کلاسیک و حذف ترنج و لچک، سبب متفاوت شدن قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه آن شده است. بین گل های و شاخ و برگ های متن این طرح، نوعی پیوستگی و انسجام وجود دارد و بین گل های متن فرش، عدم قرینگی وجود دارد.

خرید فرش ماشینی 1200 شانه با تراکم 3600 قیمت فرش 1200 شانه کاشان فرش امیران-فرش شادرخ

اگر دوست دارید که بیشتر راجع به شانه و تراکم بدانید، کافیست روی ویدئوی زیر کلیک کنید. این تعداد گره برای فرش های 700 شانه و 1500 شانه به ترتیب برابر با 70 و 150 گره خواهد بود. به عبارت دیگر اگر در 10 سانتی متر از عرض فرش، تعداد 120 گره داشته باشید، شما در واقع یک فرش 1200 شانه دارید . حالا شروع کنید به شمردن تعداد گره های موجود در این 10 سانتی متر. با تراکم 3600 فرشی است که در هر متر از عرض آن 1200 و در هر متر از طولش 1200 گره وجود دارد، به عبارت دیگر در هر مترمربع از آن 1,440,000 گره وجود دارد. فرش های 1200 شانه جدید به رنگ طوسی که جزو رنگ های پرطرفدار در میان قشر جوانان است تولید می شوند.

این فرش به دلیل ریزنقشی و ظرافتی که دارد، برای مکان‌های پذیرایی لوکس و مهمان نشین خانه بسیار مناسب است که باید آن را در نظر داشته باشید. همان‌طور که می‌دانید این فرش به دلیل تراکم بالایی که دارد بافت آن سفت است. برای طراحی و بافت این مدل از فرش‌ها از نخ‌های اکریلیک برایت استفاده می‌کنند. 3600 تراکم اکرولیک در دو رنگبندی سرمه ای و لاکی صادراتی به قیمت درب کارخانه .

فرش کاشان – ۱۲۰۰ شانه مدل حوض نقره سیلور