تاریخچه دستبند پارتیه مظفریان | hsaatchi

دستبندهایی که از ترکیب مهره‌های سنگی با طلا ساخته شده‌اند، مناسب استایل‌های اسپورت و روزمره هستند و به خاطر ترکیب سنگ‌های رنگی به هر پوشش و لباسی می‌آید و قطعاً خرید این دستبندهای سنگی، برای هر کسی که سبک‌های اسپورت زیاد می‌پوشد، بسیار مناسب است. دستبندی که برای دست‌های نسبتاً پُر مناسب است، دستبندهایی هستند که قطور و بزرگ و چشم‌گیر باشند؛ برای دست‌های چاق، دستبندهای ظریف و کوچک مناسب نیستند، چرا که دستبند ظریف، مچ بزرگ شما را چاق‌تر نشان می‌دهد. پس بهترین گزینه، دستبندها و النگوهایی هستند که سنگین و قطور و بزرگ باشند. به عنوان مثال، این دستبند طلا گالری طلای سنجاق، که اسپیرینگ نام دارد، یک گزینه بسیار مناسب برای دست‌های لاغر و ظریف است و همانطور که اشاره کردیم، ترکیب دست ظریف با دستبند ظریف، یک استایل متفاوت و شیک به وجود می‌آورد.

تاریخچه دستبند پارتیه مظفریان | hsaatchi

خرید دستبند؛ نیاز به توجه به نکاتی دارد که بهتر است قبل از خرید دستبند در رابطه با آنها اطلاعات داشته باشید. شما باید در هنگام خرید دستبند چرمی، به طبیعی یا مصنوعی بودن چرم آن توجه ویژه داشته باشید. همین موضوع ساده در قیمت دستبند چرم بسیار تأثیرگذار است و می تواند تفاوت های بسیار زیادی را خرید طلای انلاین ایجاد کند.

دستبند زنانه ژوپینگ مدل ماری کد 760

با این همه تنوعی که درباره تولیدکنندگان، مواد اولیه، طرح و نقش‌های دستبند زنانه گفتیم، بی‌شک هیچ محدودیتی در رنگ دستبند زنانه وجود ندارد؛ از رنگ ساده فلز( مات و براق) یا رنگ‌های فانتزی مثل هفت رنگ، کالباسی و… با هر رنگ مهره، هر رنگ پارچه، چرم و نخ می‌توان دستبند زنانه تهیه کرد؛ مهم دسترسی به این دنیای متنوع است. تنوعی که در قالب یک فروشگاه زیورآلات نمی‌گنجد، اما وقتی یک فروشگاه مجازی را انتخاب کنید چون محدودیتی وجود ندارد، می‌توانید صدها مدل دستبند را ببینید و به مدل دلخواه خودتان برسید. دیجی استایل چنین فضای متنوعی را در بخش دستبند زنانه خود فراهم کرده است. از برندهای شناخته شده مثل درسا تا تولیدکنندگان کوچک در دیجی استایل حضور دارند و می‌توانید یک یا چند دستبند شیک به سلیقه و انتخاب خودتان پیدا کنید. از سوی دیگر، این بازار، بازار داغی برای دوستداران مد است، سریعتر از مد جدید لباس، دستبند زنانه جدید از راه می‌رسد و نبض بازار خرید و فروش دستبند زنانه را در دست می‌گیرد.

  • همچنین دستبند شما نباید با مواد شیمیایی، عطر و ادکلن و کرم‌های مرطوب کننده برخورد داشته باشد؛ چرا که موجب اکسیده شدن دستبند و در نتیجه تغییر رنگ آن می‌شوند.
  • از برندهای شناخته شده مثل درسا تا تولیدکنندگان کوچک در دیجی استایل حضور دارند و می‌توانید یک یا چند دستبند شیک به سلیقه و انتخاب خودتان پیدا کنید.
  • سعی کنید به هیچ عنوان از دستفروش ها یا مغازه های غیر معتبر، دستبند چرمی نخرید.
  • اگر دوست ندارید که با ترکیب ساعت و دستبند، یک دست‌تان را شلوغ کنید، بهتر است در دستی که ساعت ندارد، دستبند بیندازید.
  • به عنوان مثال، این دستبند طلا گالری طلای سنجاق، که اسپیرینگ نام دارد، یک گزینه بسیار مناسب برای دست‌های لاغر و ظریف است و همانطور که اشاره کردیم، ترکیب دست ظریف با دستبند ظریف، یک استایل متفاوت و شیک به وجود می‌آورد.
سیر تحول دستبندها هم در نوع خود جالب است؛ دستبندهای چرم جای خودشان را به ریسه‌های سنگ دادند و کمی بعد هم نمونه‌های ترکیبی چرم، سنگ و آویز به بازار آمدند. یکی از محبوب‌ترین مدل‌های دستبند است که به صورت زنجیروار روی دست قرار می‌گیرد که شامل چندین حلقه است که به هم وصل شده‌اند، این مدل دستبند اصولاً طرحی رویش ندارد و اگر داشته باشد، خود زنجیر بسیار ظریف است که طرح اصلی روی آن مشخص باشد. اگر مچ دست شما، لاغر و ظریف است و به دنبال یک دستبند طلا مناسب برای خود می‌گردید، این قسمت از مقاله را به هیچ عنوان از دست ندهید! برای دست‌های لاغر، هم دستبندهایی مناسب است که ظریف و نازک و به اصطلاح کم وزن باشند و هم دستبندهایی که سنگین و قطور هستند.

دستبند نقره الکساندریت زولتنایت اشکی زیبا زنانه