بک لینک چیست و چرا در سئو حائز اهمیت است؟-بک لینک گلدلینک

شما می توانید یک لیست از خبرنگاران و متخصصان حوزه فعالیت خود داشته باشید. برای مثال، اگر شما دندان پزشک هستید، ممکن است یک خبرنگار را پیدا کنید که در حال نوشتن مقاله ای راجب به سفید کردن دندان است. خود خبرنگار ممکن است به دنبال منبعی برای مقاله اش باشد، چرا ان منبع شما نباشید؟ مطمئنا می توانید از طریق این خبرنگار بک لینکی را به سایت خود داشته باشید.

بک لینک چیست و چرا در سئو حائز اهمیت است؟-بک لینک گلدلینک

برای آنکه همه چیز از نظر گوگل طبیعی به نظر برسد، بهتر است فرآیند لینک سازی را آهسته اما پیوسته دنبال کنید. به عنوان مثال اگر تصمیم دارید ۱۰بک لینک خارجی برای سایت در یک ماه ایجاد کنید، بهتر است که این تعداد را در ۳۰ روز تقسیم کنید. در این صورت نه تنها گوگل را به تغییرات ایجاد شده مشکوک نکرده اید، بلکه راحتتر میتوانید تغییرات ناشی از لینک ایجاد شده روی سئو سایت را بررسی کنید. بله، داشتن بک لینک‌های نوفالو یکی از ویژگی‌های طبیعی لینک پروفایل هر سایتی است و همچنان برای سئو سایت مفید است.

– لینک گذاری در صفحات مرجع

بنابراین اگر شما یک سایت درباره رژیم و تغذیه زدین، و یک پست میهمان راجع به آیفون بنویسید، ممکنه از نظر گوگل اسپم شناخته بشید. من موقعی را یادم میاد که به تازگی بک لینکو را شروع کرده بودم…. و با همون یه لینک من متوجه یک رشد زیاد در ترافیک ارگانیک گوگل شدم. در یک دقیقه من بهتون نشون می دم که چطور از مقالات بک لینک .edu بگیرین. به جای این کار، به صاحب سایت کمک کنید و راجع به لینک های شکسته ای که پیدا کردین بهش خبر بدین.

این لینک ها عموما نوفالو هستند ولی داشتن لینک های نوفالو نیز برای شما بی ارزش نیست. اولا کاربرانی که این صفحات را مشاهده میکنند (اگر صفحات فعال باشند) میتوانند به سایت شما دسترسی داشته باشند. دوما یکی از فاکتورهای گوگل برای سنجش سلامت لینک سازی شما تعادل میان لینک های فالو و نوفالو است که از این طریق حفظ میشود. در واقع برای لینک سازی پیش از هر چیز باید یک استراتژی درست داشته باشیم. این استراتژی برای هر روش لینک سازی متفاوت است و در آن باید به زمان دریافت لینک، کلمه کلیدی هدف و صفحه ای که برای آن لینک گرفته میشود توجه کنیم.

ها معمولاً متعلق به یک شخص هستند که از همه آن‌ها برای ایجاد لینک به سایت اصلی خود استفاده می‌کند. آن‌ها همچنین می‌توانند برای سود بیشتر، لینک‌های PBN را به دیگر صاحبان سایت بفروشند. از آنجایی که ساخت لینک غیرطبیعی از این نوع، نوعی دستکاری در رتبه‌بندی موتورهای جستجو است، توصیه می‌شود شبکه وبلاگ را برای جلوگیری از شناسایی، به عموم کاربران نشان ندهید . همچنین باید از ارائه‌دهندگان هاست مختلف برای هر سایت استفاده کنید تا ردپای دیجیتالی خود را از بین ببرید.

  • این بک لینک با کیفیت بالا قطعاً وب سایت شما را توسعه داده و رتبه آن را در نتایج جستجو بهبود می بخشد.
  • بر اساس قانون عمل‌و‌عکس‌العمل اگر به کسی خوبی کنید، او هم متقابلاً پاسخ لطف یا محبت شما را خواهد داد.
  • اما اگر لینک نوفالو شده نیز به سایت شما دادند، زیاد ناراحت نشوید، زیرا این امکان وجود دارد که این بک لینک بر سئو وب سایتتان تاثیر مثبت بگذارد.
  • قرار گیری بک لینک شما در همه صفحات یک سایت میتواند عاملی برای تشخیص خریداری آن لینک توسط ربات های گوگل باشد و ممکن است با تکرار زیاد این اتفاق الگوریتم پیگوئن سایت شما را جریمه کند.
  • قدم صفر، این است که ابتدا تصمیم تان را در مورد بک لینک ها بگیرید.
که از جمله این تکنیک‌ها می توان به محتوای هر صفحه، انکر تکست و اطلاعات مرتبط به آن اشاره کرد. صرف نظر از روشی که شما انتخاب می کنید، توصیه می شود پیوندهایی که در سایتهای بی کیفیت ایجاد شده اند را disavow کنید. اگر تا الان روی سئوی سایتت کاری نکردی، بهتره که از همین امروز شروع کنی. سلام ملیکا، باتوجه به استراتژی سئویی که دارید و همچنین میزان بودجه‌ای که برای پروژه در نظر گرفته شده، بهتره از هر دو پلن رایگان و غیر رایگان استفاده کنید. انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت منتوریکس مجاز می‌باشد. از آن طرف، گوگل می‌گوید که در هر ثانیه، 40 هزار واژه و عبارت جستجو می‌شود و این یعنی خدمت‌رسانی موتور جستجوی گوگل به 3.5 میلیارد نفر در طول شبانه‌روز که از آن گفته اول ما بیشتر است.

لینک نوفالو به این منظور به کار می‌رود که به گوگل بفهماند هیچ ارزش و اعتباری نباید منتقل شود. پس گوگل با مشاهده لینک‌های نوفالو، هیچ ارزشی را منتقل نمی‌کند. از نظر گوگل بهترین نوع بک لینک، لینکی است که از طرف یک سایت مرتبط و بدون پرداخت افزایش رتبه با بک لینک (https://goldlink.ir/what-is-backlink/) هزینه دریافت شود. همچنین زیاد شدن بک لینک ها نیز باعث شد تا گوگل الگوریتم های خود را نیز آپدیت کند و پیج رنک را کلا حذف کرد تا وابستگی رتبه بندی نتایج به لینک سازی را تا حد امکان کاهش دهد. بک لینک دارای انواع متفاوتی از جمله بک لینک فالو و نوفالو نیز می باشد که در مطالب اصطلاحات سئو و تفاوت لینک فالو و نوفالو درباره این دو بک لینک توضیحاتی را در اختیارتان قرار دادیم.

این روش از دریافت بک لینک، بیشترین تاثیر را دارد و از نظر گوگل نیز هیچ مشکلی ندارد. همان طور که قبلا هم اشاره کردیم، یکی از مهمترین فاکتورها در سئو سایت لینک بیلدینگ است. کاری بسیار سخت و زمان‌بر که اگر به درستی انجام شود، می‌تواند رتبه سایت را تا حد زیادی ارتقا دهد.

کاربران وقتی لینک سایت شما را در سایت‌های بزرگ و معتبر می‌بینند، به طور عادی به سایت شما اعتماد می‌کنند. البته این امر به موضوع سایت مبدا و اعتبار آن نزد کاربران بستگی دارد. هر چه رسانه‌ای که شما را معرفی می‌کند معتبرتر باشد، اعتبار کسب شده توسط شما نیز بیشتر خواهد بود. اگر از شما به عنوان منبعی یاد شود، کاربران شما را به چشم یک منبع معتبر خواهند دید و روی لینک‌های شما کلیک خواهند کرد. دریافت بک لینک برای سئو بسیار ارزشمند است زیرا نشان دهنده “رای اعتماد” از یک سایت به سایت دیگر است. همانطور که گفته شد، بک لینک به وب سایت شما سیگنالی برای موتورهای جستجو است که دیگران به محتوای شما اعتماد می کنند.

فعالیت های سئوکار