بهترین گوشی‌ های هوشمند اقتصادی زام دیزاین

علاوه‌براین باید گفت که از نظر گرافیکی هم قدرت چشمگیری دارد؛ بدین ترتیب در زمینه‌ی کیفیت عملکرد هیچ حرفی برای گفتن باقی نمی‌ماند. این گوشی تنها یک دوربین با لنز ۱۲ مگاپیکسلی دارد که البته تصاویر آن با کمک یک تراشه بسیار قوی پردازش می‌شوند. با در نظر گرفتن قیمت، عملکرد آن در بخش عکاسی بالاتر از حد متوسط قرار می‌گیرد و تصاویر آن قابل رقابت با دوربین‌های ۴۸ و ۶۴ مگاپیکسلی اندرویدی است. این مدل برای افرادی که گوشی را برای عملکردهای گیمینگ می‌خواهند، عالی است.

گوشی موبایل G Plus X10 2022 GMC-667M با حافظه 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

اگر قصد خرید گوشی هوشمند با بودجه کم را دارید با ما همراه باشید تا در این بخش چند نمونه از بهترین و با کیفیت‌ترین گوشی‌ های اقتصای در سال 2021 را به شما عزیزان با درج مشخصات کامل بیان می‌کنیم. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم شیائومی Mi 9T دوربین سه‌گانه آن است که علاوه بر دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، به لطف بهره‌گیری از دوربین‌های تله‌فوتو و اولترا واید انعطاف‌پذیری کاربران را برای عکس‌برداری افزایش می‌دهد. در بازه قیمت‌های متوسط و حتی رو به پایین، امکان خرید یک گوشی موبایل با برند خوب وجود داشت. اما با افزایش قیمت دلار و به تبع آن قیمت گوشی، حالا خرید موبایل‌های جدید، دیگر کار راحتی نیست. نمایشگر دستگاه دارای یک بریدگی کوچک در گوشه بالا سمت چپ است و علاوه بر این موضوع حاشیه‌های پایین نمایشگر باعث ایجاد حواس پرتی در هنگام مشاهده محتواهای مختلف خواهد شد.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 10A دو سیم کارت ظرفیت 128/4 گیگابایت

همچنین در کنار پردازشگر گرافیکی آدرنو ۶۱۰، حتی می‌توان برخی از بازی‌ها را هم با اعمال تنظیمات سطح پایین تجربه کرد و لذت برد. کیفیت ساخت راضی‌کننده و تراشه‌ی قدرتمند Snapdragon 870 و بهره‌مندی از شارژ سریع ۶۷ وات از ویژگی‌های شیائومی 12x هستند. برای آشنایی بیشتر و مفصل‌تر با این دو گوشی، پیشنهاد می‌کنیم حتماً بررسی آیفون ۱۳ پرو مکس را مطالعه کنید. گفتنی است که در بازار ایران می‌توان هر دو نسخه‌ی مجهز به تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 1 و Exynos 2200 را با کمی تفاوت در عملکرد کلی و عملکرد دوربین‌ها و قیمت خرید. پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی کامل با پرچم‌دار مجهز به‌ قلم هوشمند کره‌ای‌ها در سال ۲۰۲۲ حتماً «بررسی گلکسی S22 اولترا سامسونگ» را در زومیت بخوانید.

بهترین گوشی تا ۴٫۵ میلیون تومان

پنل به کار رفته در صفحه نمایش از نوع IPS LCD است و به همین دلیل فناوری‌های بسیار زیادی در صفحه نمایش به کار نرفته‌اند. اندازه نمایشگر بر اساس سلیقه بسیاری از کاربران بوده و از اندازه‌ای معادل ۶.۶ اینچی برخوردار است. بزرگ بودن نمایشگر تا ۷ اینچ برای کاربران بسیار جذاب خواهد بود و شرکت‌ها با توجه به این موضوع نمایشگر گوشی‌های خود را از پنل بزرگ‌تری تولید می‌کنند. نوکیا نمایشگر این گجت را به تراکم پیکسلی ۲۶۹ پیکسل در هر اینچ مجهز کرد و به دلیل پایین بودن تراکم پیکسلی، چندان رنگ‌ها طبیعی به نظر نمی‌رسند.

بهترین گوشی‌ های هوشمند اقتصادی زام دیزاین

سامسونگ امسال هم در کلاس اقتصادی عملکرد قابل قبولی داشته و مدل‌های زیادی معرفی کرده که در این کلاس قیمتی، بهترین گوشی آن بی‌شک A23 است. شاید پنل نمایشگر PLS LCD این مدل اندکی شما را دلسرد کند، اما با نیم‌نگاهی به رزولوشن و مشخصات این صفحه نمایش، نظر شما عوض خواهد شد. در رنج قیمتی ۳ تا ۴ میلیون تومان گزینه‌های بیشتری در اختیار شماست که در ادامه در راهنمای خرید گوشی تا ۴ میلیون به آن‌ها خواهیم پرداخت و قطعاً با این بودجه هم می‌توانید بهترین گوشی موبایل را انتخاب کنید. همه‌ی مدل‌های برند ایرانی جی پلاس اقتصادی هستند با این حال از کیفیت خوبی برخوردارند. این مدل هم مانند دیگر گوشی‌های این کلاس قیمتی قادر به اجرای بازی و عملکردهای سنگین با گرافیک بالا نیست، ولی از پس عملکردهای روزمره و معمولی‌تر به خوبی بر‌می‌آید.

  • به غیر از پی اسمارت دو گوشی دیگر هواوی به قابلیت جالب و سریع «Face Unlock» برای بازگشایی قفل گوشی مجهز شده‌اند؛ با توجه به نرم‌افزاری بودن این قابلیت، احتمالا شاهد این ویژگی در پی اسمارت نیز خواهیم بود.
  • این محصول سامسونگ با نسخه 12 از سیستم‌عامل اندروید روانه بازار شده است تا از هر نظر گوشی مدرنی به‌حساب بیاید.
  • گوشی موبایل Samsung Galaxy A01 Core یک گوشی اقتصادی از این برند است که به دلیل بروز بودن می توان لقب بهترین گوشی تا 2 میلیون تومان را به آن اختصاص داد.
  • اما اگه گوشی واسه ی بازی کردن می خواین بهتره پوکو X3 بخرید چون پردازنده اون یکم قویتره و از سری ۷۰۰ هست اما اگه گوشی برای هر نوع استفاده ای می خواین این گوشی اصلا پشیمانتان نمیکنه همون‌طور که من پشیمان نشدم.
  • این دستگاه همچنین دارای یک میکروفون ثانویه حذف نویز است، بنابراین هنگام تماس با مشکلی مواجه نخواهید شد.
  • نمایشگر ۶٫۴ اینچ سوپر AMOLED با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و وضوح FHD، دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی از امکانات این کهکشانی است.

مثلا در بخش به‌روزرسانی کمتر شرکتی مثل سامسونگ دو سال محصول خود را به اندروید جدید به‌روزرسانی زیرچشمی نگاه کردن در این سایت دزدکی حرکت کردن می‌کند. از طرفی برای شارژ باتری هم یک شارژر ۱۵ واتی سریع در نظر گرفته شده که این هم نکته‌ی مثبتی به حساب می‌آید. دوربین‌های به‌کار رفته روی پنل پشتی هم به نسبت هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید، تصاویر قابل قبولی برایتان ثبت می‌کنند. به همین خاطر است که اگرچه این گوشی گران‌تر از رقبایی با توان سخت‌افزاری بیشتر است اما در بخش‌هایی نظیر دوربین و باتری توانسته ضعف‌هایش را به‌خوبی بپوشاند. می‌رسیم به یکی از بهترین گوشی‌های این لیست در محدوده‌ی قیمتی ۴ میلیون تومان که متاسفانه یک مشکل اساسی دارد. البته خیلی‌ها با این مشکل کنار آمده‌اند اما نمی‌توان انکار کرد که این نمونه یکی از بزرگ‌ترین نقاط ضعف این گوشی به حساب می‌آید.

اینو تو تستا هم ببینی میفهمی امتیاز پایینی اورد.الان تویی که میگی ردمی ۹ از m3 پایین تره برو تستاشون ببین میفهمی. من که خودم نه ردمی ۹ دارم نه m3 .ولی اینو میدونم ردمی ۹ بجز باتری همه جوره سرتره…سرترم نباشه ضعیفترم نیست. عکاسی در نور کم هم فوق‌العاده بوده و تصاویری روشن و واضح و البته با کمی کاهش جزئیات (به دلیل پردازش زیاد) به شما ارائه می‌دهد. نرم‌افزار دوربین این مدل با برخورداری از همه‌ی حالت‌های عکسبرداری نظیر Pro، عکاسی حرفه‌ای، فیلترهای شب، حالت پرتره و البته گزینه‌های معمول دیگر یکی از بهترین پکیج‌های نرم‌افزاری قلمداد می‌شود که عکاسی را لذت‌بخش و آسان می‌کند. عکس گوشی برای آنها در اولویت است و هزینه متوسطی برای خرید گوشی در نظر گرفته‌اند.