بهترین لپ تاپ گرافیکی اپل کدام است؟

مزایای بسیاری در لپ تاپ apple وجود دارد و این محصولات با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود، می‌تواند امکانات مختلفی را در اختیار کاربران قرار دهد. لپ تاپی که سرعت، قدرت، طول عمر باطری بالایی داشته باشد معمولا ارزش خرید و هزینه کردن دارد. لپ تاپ سبک، قوی و قدرتمند و ظریف که از امکانات سخت افزاری قدرتمندی بهرمند است. البته بهره مندی از نمایشگر رتینا نیز یکی از ویژگی‌های کلیدی هر مک بوک به شمار می‌رود که در برخی از مدل‌ها وجود ندارد. به طور کلی خیر زیرا تعداد بازی‌های عرضه شده روی macOS بسیار کمتر از سیستم‌عامل ویندوز است و مدل‌های ۱۳ اینچی و ایر نیز به کل فاقد پردازنده‌ی گرافیکی مجزا هستند. در ادامه به جدیدترین مک بوک های اپل نگاهی می‌اندازیم و آن‌ها را به صورت اجمالی با یکدیگر مقایسه می‌کنیم.

تا قبل از معرفی تراشه M1 اپل این لپ تاپ به عنوان جدیدترین برند مک بوک های اپل شناخته می شد. این لپ تاپ دارای نمایشگر 16 اینچی با حاشیه های نازک و باریک و 6 اسپیکر قدرتمند است. بهترین لپ تاپ گیمینگ اپل از مدل MacBook Pro 16 in است که گرچه دارای قیمت بسیار بالایی است، اما دارای امکاناتی است که آن را یک سر و گردن بالاتر از دیگر برندهای لپ تاپ گیمینگ قرار داده است.

سیستم‌عامل اختصاصی لپ تاپ اپل

عرضه تراشه M1 مبتنی بر ARM آن، در سال ۲۰۲۰، عصر جدیدی را برای لپ‌تاپ‌های اپل آغاز کرد. امروزه SoC داخلی اپل بهبودهای گسترده ای در عملکرد و عمر باتری در کل محدوده مک بوک ها به ارمغان آورده است که آن را از پرطرفدارترین لپ تاپ های این عصر تبدیل کرده است. در ادامه سعی کنیم با توضیح مختصری راجع به لپ تاپ ها و معرفی انواع لپ تاپ به انتخاب شما در خرید لپ تاپ اپل کمک کنیم.

همه لپ تاپ‌های اپل در مقایسه با لپ تاپ‌های مشابه سایر تولیدکنندگان نسبتا نازک و سبک هستند، اما مدل های 13 اینچی بهترین ترکیب اندازه، وزن و عملکرد را ارائه دهند. در هر حال با توجه به پشتیبانی خوب اپل، حتی مک‌بوک‌های قدیمی این شرکت هم ارزش خرید دارند. با وجود مک بوک ایر M1 و M2 آیا خرید مک بوک ایر 2020 با پردازنده اینتل پیشنهاد می‌شود؟ اگر با قیمت مناسبی پیدا شود بله البته که ارزش خرید دارد. اما به گفته‌ی اپل، پردازنده‌ی M1 حدود 3.5 برابر سریع‌تر از نسل قبلی مک‌بوک ایر با تراشه‌ی اینتل است.

معرفی 10 سیستم گیمینگ ارزان؛ انتخاب کاربران از سر تا سر…

این واحد، با بهره گیری از پیشرفته ترین تجهیزات و برنامه های تعمیری روز دنیا، چه در حوزه سخت افزار و چه در زمینه نرم افزار، حرف های بسیاری در زمینه تعمیرات لپ تاپ برای گفتن دارد. مهندسین ارشد هر دو حوزه در این مرکز فعالیت کرده و قادرند خدمات با کیفیتی را در سطح تخصصی به کاربران ارائه نمایند. شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به این مرکز و مشورت با تکنسین های ما، از تعمیر مک بوک خود به بهترین شکل اطمینان کامل داشته باشید.

سوالاتی از قبیل “جدیدترین لپ تاپ اپل کدام است؟” یا “آخرین مدل لپ تاپ اپل چیست؟” سوالاتی هستند که جواب‌شان با گذر زمان تغییر می‌کند. قطعا لپ تاپی که در سال 2015 آخرین مدل لپ تاپ اپل به حساب می‌آمده اکنون به عنوان جدیدترین لپ تاپ اپل شناخته نمی‌شود. مک بوک پرو اساسا لپ تاپی است که برای کارهای حرفه‌ای و سنگین ساخته شده و سخت‌افزاری قوی دارد تا بتواند از عهده این کارها بربیاید. با توجه به اینکه کیف کوله همراه همیشگی دانشجویان است، توصیه می‌شود که این قشر لپ‌تاپ‌های سبک با شارژدهی مناسب تهیه کنند. صفحه کلید مناسب، رم و پردازنده موارد دیگری هستند که هزینه کردن برای آن‌ها توسط دانشجویان منطقی به نظر می‌رسد. کارت گرافیک مجزا، صفحه نمایش لمسی، رزولوشن بالای نمایشگر مواردی هستند که عموم دانشجویان نیازی به آن‌ها ندارند.

لپ تاپ بعدی که میخوام بعنوان بهترین لپ تاپ اپل بهتون معرفی کنم، مدل مک بوک پرو 2022 هست. تأکید همیشگی ما این بوده که محصولات را متناسب با نیاز و بودجه خود انتخاب و تهیه کنید. لپ تاپ اپل دارای مدل‌های زیاد با ویژگی‌های متفاوتی است که می‌توانید باتوجه‌به نیازتان مناسب‌ترین را انتخاب کنید.

بهترین لپ تاپ گرافیکی اپل کدام است؟ باتری 52 وات ساعتی تعبیه شده در این دستگاه 10 ساعت بیشتر نسبت به مدل‌های قبلی شارژدهی دارد و با شارژر 61 واتی USB-C شارژ می‌شود. چه مک‌ بوک پرو ۱۶ اینچی جدید و چه مک‌ پرو ۲۰۱۹، فهمیدن اینکه چرا بهترین مک‌بوک‌ها سلاح‌های انتخابی حرفه‌ای‌ ها هستند، سخت نیست. حتی اگر به دنبال جدیدترین مک بوک نباشید،چند گزینه عالی برای انتخاب کردن وجود دارد که می تواند نیازهای شکا را به خوبی پاسخ دهد و برای مدت طولانی شما را راضی نگه دارد. این لپ تاپ از حافظه رم ۸ گیگابایتی استفاده می‌کند و ظرفیت حافظه داخلی هم در حد ۵۱۲ گیگابایت عنوان شده است. حافظه اس اس دی در این لپ تاپ سرعت بالایی دارد و می‌توانید برای بوت سریع مک او اس و اجرای بهینه برنامه‌ها روی آن حساب کنید. کارت گرافیک این دستگاه را باز هم کمپانی اینتل طراحی کرده است و مدل آن Iris Plus عنوان می‌شود.

همچنین از آنجایی که این لپ تاپ‌ها مخصوص کاربران حرفه‌ای و با کاربری سنگین مانند ویرایش عکس و ویدیو تولید شده است، قدرت پردازشی بالاتر نیز در این لپ تاپ وجود دارد. همین موضوع سبب شده قیمت مک بوک پرو کمی بالاتر از سایر مدل‌های لپ تاپ اپل باشد. بنابراین اگر قصد استفاده حرفه‌ای از لپ تاپ خود را دارید می‌توانید یکی از مدل‌های مک بوک پرو را به خصوص با پردازنده اختصاصی اپل تهیه کنید. اپل در طراحی مدل‌های مختلف مک بوک مانند سایر محصولات خود، از تنوع بالایی استفاده نکرده است. اگر بخواهیم یک تقسیم بندی کلی داشته باشیم، لپ تاپ های اپل به دو دسته مک بوک ایر و مک بوک پرو قابل تفکیک هستند.

در اصیل بخرید هیچ کالایی عرضه نمی‌شود و تنها به‌نقد و بررسی محصولات پرداخته می‌شود. رم یکپارچه به میزان 8 گیگابایت برای این لپ تاپ توسط اپل استفاده بررسی شده است. علاوه بر این، نوع 8 هسته‌ای CPU مرکزی این لپ تاپ دارای هشت هسته است که عملکرد خیره کننده‌ای دارد. همه لپ‌تاپ‌های اپل، حالا از پورت‌های تاندربولت ۳ استفاده می‌کنند که به‌طور انحصاری برای انتقال داده توسط این شرکت در نظر گرفته‌شده است. پورت‌های تاندربولت ۳ با همه لوازم جانبی و کابل‌های USB-C سازگاری تمام دارند. هستند و در زمان خرید به این نکته توجه داشته باشید که سیستم عامل لپ تاپ Apple با دیگر برندها تفاوت دارد.

  • بله، شما هم اکنون می‌توانید تمام بازی‌ها و برنامه‌های iOS موردعلاقه خود را اینبار روی لپ تاپ اجرا کرده و ایده‌های ناب خود را عملی کنید.
  • دو مدل MacBook Air 13-inch 2020 M1 و MacBook Air 13-inch 2017 M1 جزء بهترین لپ تاپ‌های تولیدی اپل هستند.
  • نمایشگر IPS وضوح بالایی را برای هر لپ تاپ فراهم می‌کند و مک بوک‌ها نیز چنین شرایطی دارند.
  • این لپ تاپ از دو عدد پورت USB-C هم با قابلیت پشتیبانی از تاندربولت ۳ استفاده می‌کند.