بهترین سایت اخبار ارز دیجیتال معرفی 8 سایت برتر ایرانی و خارجی میهن سیگنال | نی نی سایت

همانطور که گفتیم این سایت دارای بخش تجزیه و تحلیل معاملات است که فعالیت و روند قیمت را توضیح می دهد. در نتیجه می‌تواند منبع خوبی هم برای مبتدیان و هم تریدر های حرفه ای باشد. سایت خبری دیلی کوین DailyCoin با هدف تمرکز بر اقتصاد ارزهای دیجیتال و ماموریت خدمت به نسل بعدی سرمایه گذاران در سراسر جهان تاسیس شده است.

کوین مارکت کال (CoinMarketCal)

پیشنهاد می شود که به صورت کامل با وب سایت هایی که معرفی می شود آشنا شوید و از آن ها استفاده کنید. برخی از رمز ارز های جدید، سودآورترین فرصت ها را در بازار به سرمایه گذاران ارائه می دهد. برای شناسایی بهترین پیش فروش ارزهای دیجیتال، سرمایه گذاران باید عوامل مختلفی را در نظر بگیرند، مانند وایت پیپر پروژه و اعتبار تیم. در نهایت می‌توان گفت کریپتو دیلی یکی دیگر از سایت های خبری و اطلاع رسانی مفید در ارز دیجیتال است و به موضوعات مختلفی از جمله بیت کوین ،NFT و متاورس را پوشش می دهد..

اندازه پوزیشن در ترید چیست و چگونه می توان آن را محاسبه کرد؟

در این بخش اخبار سیاسی در مورد ارزهای دیجیتال یا پروژه های بلاکچینی به افراد اطلاع رسانی می‌شود. در گذشته کاربران ایرانی با تغییر IP می‌توانستند از این پلتفرم خرید و فروش استفاده کنند، اما اکنون صرافی بایننس دسترسی کاربران ایرانی را مسدود کرده است. زیرا ممکن است شما مثلا دارایی خود را به مدت یک ماه قفل کرده باشید و در این مدت نوسانات بازار بسیار بالا بوده و افت شدید در بازار مشاهده شود.

لتز تاک بیت کوین (Let`s Talk Bitcoin)

با بیت۲۴ در دنیای ارزهای دیجیتال به روز باشید و جدیدترین اخبار و مقالات را به صورت خلاصه و به این وب سایت بروید روزانه دریافت کنید. تحقیق درمورد بسیاری از کریپتوهای مختلف که هرگز نامشان را نشنیده‌اید، می‌تواند خسته‌کننده باشد؛ زیرا اگر واقعی هم باشند، ۹۰ درصد آنها بی‌ارزش هستند. با این حال، خوب است اگر کسی باشد که این کار را برای شما انجام دهد و کمک کند بدانید که باید به کدام رمزارز اهمیت بدهید و کدام را نادیده بگیرید. در این پلتفرم می‌توانید دسته‌های مختلف از انواع پروژه‌ها تا پورتفولیوهای مدیریت دارایی را بیابید. این فیلترها شامل سرمایه‌گذارهایی مانند Coinbase و Alameda Research می‌شوند که می‌توان گفت نام‌های بسیار معتبری هستند. همچنین، اگر به دنبال پروژه‌های متاورس یا بازی هستید، نمایشگرهای جداگانه‌ای نیز برای آنها وجود دارد.

  • این نرم افزار ها هم تقریبا مانند سایت ها هستند اما شما می توانید آن ها را بر روی گوشی موبایل خود نصب کنید و در هر زمانی که خواستید از قیمت آنلاین ارزهای دیجیتال مختلف آگاه شوید.
  • طرح ویژه با کارمزد پایین‌تر برای افرادی که توسط فرد دیگری دعوت شده‌اند.
  • سرمایه گذاری در یک دارایی جدید بهتر است توسط اطلاعات برگرفته از تحقیق و تفحص شخصی خودتان انجام شود.
  • در این مقاله از میهن بلاکچین،‌ قصد داریم شما را با ۱۰ سایت برتر برای تحقیق در ارزهای دیجیتال و مهم‌ترین داده‌های هرکدام آشنا کنیم.
بهترین سایت اخبار ارز دیجیتال معرفی 8 سایت برتر ایرانی و خارجی میهن سیگنال | نی نی سایت در نهایت ما در این مقاله از ارز دیجیتال به سراغ منابع و سایت‌های خبری رفتیم که شما به عنوان یک سرمایه گذار و تریدر باید در چک لیست روزانه خود داشته باشید و با بررسی مدام آنها همیشه خود را به روز نگه دارید. در ادامه مقاله با مهم ترین سایت های خبری ارز دیجیتال سال 2023 همراه ما باشید. انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال کار آسانی است؛ ابتدا باید اهداف، علایق و شرایط موجود را بررسی کنید. به عنوان مثال ممکن است هدف شما از انتخاب یک سایت خرید و فروش ارز دیجیتال، نقدشوندگی بالا باشد، و هدف دوست شما انجام معاملات مارجین باشد.