باطری یو پی اس مرکز تخصصی باطری شارژی در ایران-مستر انرژی پلاس

اهمیت قیمت فلز سرب از این جهت است که اصلی ترین ماده تشکیل دهنده باتری یو پی اس ، فلز سرب است که صفحات سربی باتری را تشکیل می دهد، در نتیجه به تغییر قیمت فلز سرب جهانی، قیمت باتری UPS نیز تغییر می کند. باتری یو پی اس کرکره برقی طبق پارامترهایی انتخاب می شود که یکی از آن ها میزان ساعت بکاپ و پشتیبانی برای راه اندازی کرکره برقی است. این دسته از باتری ها وظیفه این را دارند که در زمان قطعی برق بتواند درب های کرکره را باز یا بسته نگه دارد تا در عملکرد آن اختلالی به وجود نیاید. باتری های داخلی UPS که معمولا باطری های کوچکی هم هستند، مدار باز نیستند و مقداری از مواد فعال خود را به صورت موضعی تخلیه می کنند. لازم به ذکر است که این نوع تخلیه ارتباطی به مدار باز یا بسته بودن ندارد و تقریبا در تمام انواع باتری UPS اتفاق می افتد. به طور کلی وقتی شارژر باتری یو پی اس فعال باشد، بخشی از جریان شناور، بر میزان تخلیه خود غلبه می کند و باتری یو پی اس را کاملا شارژ نگه می دارد.

در حالی که باتری یو پی اس شامل تعداد کمتری از پلیت های الکترود سربی می باشد و همچنین حجم الکترولیت در باتری یو پی اس بسیار بیشتر است، به طوری که واکنش شیمیایی زمان بیشتری برای تولید جریان https://mrenergyplus.com/ نیاز دارد. این امر باعث می شود که باتری یو پی اس بتواند مقدار ثابتی از جریان را برای مدت طولانی فراهم کند. از UPS به منظور تأمین دائم انرژی و بدون وقفه برای تجهیزات حساس و حیاتی مانند تجهیزات بیمارستانی، تجهیزات بانک‌ها استفاده می‌شود. حال تصور کنید که در بانک‌ها، بیمارستان‌ها، مراکز داده، مخابرات و … یو پی اس وجود نداشت. چه اتفاقی می‌افتاد؟ ممکن بود بسیاری از افرادی که در بیمارستان‌ها متصل به دستگاه‌های حیاتی هستند، جان خود را از دست دهند.

  • برای اینکه بدانید برای یک سیستم یو پی اس باید چه باتری و با چه آمپری را نصب کنید در ادامه ما یک فرمول ساده را برایتان بیان می کنیم.
  • این باتری‌ها باید در چرخه شارژ و دشارژ قرار بگیرد تا زمانی طولانی بدون استفاده نباشند.
  • لذا با توجه به این موارد می بینیم که داشتن باتری های یو پی اس برای سیستم ها و تجهیزاتمان تا چه اندازه ضروری و الزامی است.
  • باتری یو پی اس بر اساس ساختار و ترکیب در چند نوع سرب اسید، لیتیوم، نیکل کادمیم و سیلور آلکالین تولید می‌شوند.
  • به طور کلی روند نرمال عملکرد باتری UPS به این صورت است که ماژول از خط خارج می شود و به بانک یا منبع بار متصل می گردد.

باتری یو پی اس در تعامل با خط نیز مانند یوپی اس آنلاین در مواقعی که نقص فنی، سرریز بار یا افزایش دمای بیش از حد رخ می‌دهد، به حالت Bypass می‌رود. این نوع باتری یو پی اس دارای کیفیت و حساسیت بالایی است و در دستگاه‌های آزمایشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در دستگاه یوپی اس این نکته حائز اهمیت است که یوپی اس توان شارژ کافی برای شارژ کردن مناسب باتری در زمان مورد نیاز را داشته باشد.

موادی که به عنوان الکترولیت این باتری یو پی اس استفاده می شود، یک محلول آبی از هیدروکسید پتاسیم قلیایی است که به عنوان یک ماده خطرناک و دارای خاصیت های سمی و آلوده کننده شناخته می شود. علیرغم شیوه‌های تعمیر و نگهداری مؤثر و شرایط عملیاتی مطلوب، ظرفیت باتری UPS در طول زمان کاهش می‌یابد و میزان زمان اجرا را که یک UPS به تجهیزات تحویل می‌دهد، کاهش می‌دهد. رطوبت، دمای محیط، عمق دشارژ و دفعات شارژ مجدد همگی باعث از دست رفتن ظرفیت باتری می شوند. بیشتر باتری های سرب اسیدی مهر و موم شده دارای طول عمری بین 3 تا 5 سال هستند و ارائه باتری جدید، یو پی اس را به حالت اولیه خود باز می گرداند. باتری یو پی اس باتری ها منبع ذخیره انرژی هستند که امروزه بیشتر دستگاه ها توسط آن ها کار می کنند و افراد به روش های مختلف استفاده های زیادی از آن ها می کنند. باتری ها انواع مختلفی دارند که باتری یو پی اس نمونه ای از آن ها است که این باتری ها در سه سطح عمر بالا، عمر متوسط و عمر پایین تقسیم بندی می شوند، باتری های عمر بالا شامل باتری های یو پی اس فیام ایتالیا ، پاناسونیک و سان لایت می شوند.

و اجزای آن‌ها همچون باتری یو پی اس را با ضمانت و خدمات پس از فروش تولید می‌کند. در سایت ایمن یو پی اس نمونه‌های مختلف منبع تغذیه اضطراری را برای بررسی دقیق‌تر در دسترس شما قرار دارد. باتری UPS صبا ، پیشرفته ترین و مقرون به صرفه ترین ابزار را برای نظارت و مدیریت بانک های باتری آماده ارائه می کند. قابلیت نمونه‌گیری مداوم داده‌ها، گزارش‌دهی و مدیریت باتری یو پی اس صبا باعث کاهش هزینه‌ها، آرامش خاطر می‌شود و مهمتر از همه، اطمینان می‌دهد که باتری‌هایی دارید که در صورت نیاز، در لحظه بدون مکث کار می‌کنند.

منبع تغذیه بدون وقفه ، حفاظت تضمین شده برق را برای وسایل الکترونیکی متصل ارائه می دهد. هنگامی که برق قطع می شود، یا در خارج از سطوح ایمن نوسان می کند، یک یو پی اس فوراً برق پشتیبان باتری تمیز و حفاظت از نوسانات را برای تجهیزات حساس و متصل به برق ارائه می دهد. صفحه ای سوراخ دار و شبکه ای که ساخته شده از سرب یا آلیاژ سرب است و به عنوان رسانا و تکیه گاه مواد فعال در باتری یو پی اس مورد استفاده قرار می گیرد. UPS به طور معمول برای محافظت از رایانه ها، مراکز داده، تجهیزات مخابراتی و یا سایر تجهیزات الکتریکی مورد استفاده قرار می گیرد. در صورت قطع ناگهانی جریان برق بسیاری از سازمانها، ادارات، شرکت ها و موسساتی که از تجهیزات الکترونیکی استفاده می کنند با صدمات، تلفات و شاید خسارت های جبران ناپذیری مواجه شوند، در این شرایط به نقش مهم انواع دستگاه های یو پی اس پی می بریم. این باتری از مصرف کننده در برابر ولتاژهای بسیار زیاد ورودی و شارژ باتری محافظت می‌کند.

معایب و مزایای این دو نوع باتری سربی اسیدی چیست؟

یکی از خدماتی که شما می توانید با خرید از ما آن را در اختیار داشته باشید مشاوره خرید باتری ups است. کارشناسان به شما کمک می کنند بهترین برند و مناسب ترین باتری را بسته به نیازتان انتخاب کرده و برای خرید آن اقدام کنید. که گاهاً باتری سیلد اسیدی با کیفیت طول عمر بیشتری نسبت به ژل تایپ دارد.

این نوع باطری یو پی اس سر بسته و قابلیت نصب در هر جهتی را دارا می­‌باشد. همچنین این باتری مجهز به یک دریچه برای تخلیه گازهای تولیدی می­‌باشد. لازم به ذکر است که در این باتری­‌ها تولید گاز خیلی به ندرت رخ می‌دهد، مانند زمانی که نرخ شارژ شدن بالا یا دشارژ سریع داشته باشیم. باتری­‎‌های VRLA نیاز به تعمیر و نگهداری مستقیم ندارند زیرا هیدروژن منتشر شده در اثر دشارژ در داخل باتری با اکسیژن ترکیب شده و به آب تبدیل می‌شود و باتری را از افزودن آب اسید به آن بی‌نیاز می‌کند. زمان برق دهی باتری یو پی اس هم دیگر پارامتر مهمی است که می بایست هنگام خرید به آن دقت شود.

باتری یو پی اس زیکو 42 آمپر 12 ولت

در هنگام خرید، باید ظرفیت، کیفیت و دوام این باتری‌ها را در نظر بگیرید. بک باطری UPS زمانی برای شما ایده‌آل است که بتواند نیازهای شما را به بهترین شکل ممکن برطرف کند و توقعاتتان را از باتری مورد نظرتان برآورده نماید. نکته‌ای که باید در خرید باتری های انواع باتری های UPS مختلف به آن توجه کنید، قیمت باتری یو پی اس است. قیمت باتری های یو پی اس متعلق به دسته‌های مختلف، با یکدیگر متفاوت است.

باطری یو پی اس مرکز تخصصی باطری شارژی در ایران-مستر انرژی پلاس باتری یو پی اس VRLA رایج ترین نوع از باتری یو پی اس است که عمر مفیدی بین 5 تا 10 سال دارند. بهتر است محیطی را برای ماندگاری بهتر این باتری UPS در نظر بگیرید که شرایط خشک و قابل کنترل باشد، همچنین دمای آن نیز بین 20 تا 25 درجه سانتی گراد در نظر گرفته شود. البته به عنوان مثال اگر آمپر ساعت به دست آمده 92 بود، پیشنهاد می کنیم حداقل یک پله بالاتر یعنی باتری 100 آمپر ساعتی برای دستگاه خود نصب کنید. اگر ولتاژ دستگاه یو پی اس شما به عنوان مثال 24 ولت باشد، شما ملزم به نصب دو باتری 12 ولتی 100 آمپر ساعتی هستید.