اصول طراحی داخلی اداری؛ راندمان کار را بالا ببرید!

در نهایت بررسی بودجه مدنظر کارفرما میتواند تاثیر زیادی بر طراحی داخلی ساختمان اداری دارد و در حقیقت مهم ترین بخش در طراحی و شروع پروژه می باشد. انتخاب درست مبلمان مهم ترین اصل از دکوراسیون اداری و دفتر کار است. به معنی ساده تر، تخریب و بنایی در زمان بازسازی و اجرای دکوراسیون داخلی دفتر کار ایشان انجام نشود. 12 سال سابقه در حوزه معماری، دکوراسیون و تبلیغات و همچنین صدها پروژه موفق در حوزه معماری زیگ دکور را تبدیل به یک انتخاب قابل اطمینان برای اجرای پروژه شما کرده است. بنابراین می بایست این نوع از بناها را به گونه ای طراحی کرد که حداقل چندین سال قابل استفاده باشند و طراحی آن در مدت زمان کم قدیمی نشود. به کمک رنگ میتوان به عنصر یا محدوده ای تاکید کرد یا به کمک آن محدوده و قاب بندی فضا را طراحی کرد. در عین حال نمی توان طراحی دکوراسیون داخلی اداری کلاسیک را خسته کننده یا یکنواخت خواند.

در ادامه روش هایی برای دیزاین اداری کلاسیک را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را ببرید. بهتر است محیط های اداری را با توجه به کارکرد هر یک از پرنسل و کارمندان به فضاهایی مجزا تقسیم کنید این تقسیم بندی ها می تواند بر روی افزایش تمرکز و آرامش کارمندان تاثیرگذار باشد که می توانید آن را از طریق پارتیشن بندی اداری انجام داده و هر بخش را مطابق با کاربری هایی که دارد، طراحی کنید. متریال هایی نظیر شیشه و چوب زیبایی خاص و بی نظیری را به دکوراسیون اداره ها می بخشند و شکوه آن ها را افزایش می دهند. طراحی دکوراسیون اداری مدرن تاثیر زیادی بر روی رضایت مندی کارمندان یک اداره دارد و علاوه بر این با دیزاین مناسب دکوراسیون اداری راندمان کار بیشتر می شود و شما می توانید نتایج مطلوب تری را از کارکرد کارمندان خود در اداره حاصل کنید.

طراحی فضای داخلی تجاری و اداری

به طور مستقیم و غیر مستقیم تاثیر زیادی میگذارد. از طرفی نصب ویژگیهای جدید میتواند جریان روزانه دفتر را مختل کند، اعضای تیم را جابجا کند و تا حدود زیادی جریان کار را مختل کند. تابلوها را در مکان هایی نصب کنید که بیشتر در معرض دید باشند. تزیین دیوار دکوراسیون های اداری با کاغذ دیواری و قاب عکس و پوستر هایی از طبیعت و مناظر باعث آرامش پرسنل می شود. اگر از صندلی و میز اداری مناسب و استاندارد استفاده کنید هم باعث حفظ سلامتی شما میشود و هم به شما کمک میکند تا بتوانید به راحتی و درستی کار های خود را انجام دهید.علاوه بر این ها محیط اداری را میتوانید با استفاده از گل و گیاه تزئین کنید.هرجایی که از گل و گیاه استفاده کنید علاوه بر اینکه باعث زیبایی محیط میشود میتواند باعث افزایش روحیه و آرامش شما نیز باشد.همانطور که میز و صندلی اداری تاثیر زیادی درزیبایی محیط اداری دارد استفاده از مبلمان درست در آنجا نیز میتواند برای شما یک محیط مدرن و شیک درست کند سعی کنید در انتخاب مبلمان اداری نیز بیشتر توجه کنیدو مبلمان را طوری انتخاب کنید که هم شیک و زیبا باشد و هم جای کمی را اشغال کند.در این مطلب سعی میکنیم بهترین مدل های دکوراسیون اداری را برای شما قرار بدهیم تا بتوانید بهترین دکوراسیون برای محیط اداری خود طراحی کنید.

تخصیص یک فضای خصوصی برای هرکارمند باعث افزایش تمرکز و آرامش آنها خواهد بود. وجود فضای خصوصی برای هرکارمند باعث افزایش تمرکز و آرامش آنها خواهد بود. با آنکه نما وظیفه داشت حایلی بین انسان و تهدیدهای خارجی باشد، ولی میبایست نقش ارتباط میان درون و بیرون، خصوصی و عمومی، خلوت و شلوغ، مصنوعی و طبیعی را ایفا کند. شرکت MKDC موفق گردیده در طراحی داخلی این دفتر اداری که متراژی حدود 1560 مترمربع را در دو طبقه برج اداری استرلینگ به خود اختصاص داده ،با هدف ترویح تعامل هوشمندانه و اصول پایداری در به اشتراک گذاری دانش و همینطور افزایش تعامل کارکنان تاثیر بسزایی ایفا نماید.در ذیل شما را به دیدن تصاویری از این طراحی داخلی اداری زیبا که با چوب و شیشه انجام شده است ، دعوت نماییم. علاوه بر این، پارتیشنهای مدولار میتوانند از شیشههای مقاوم، لمینت، آلومینیوم و یا حتی رنگهای استاندارد (مشکی جت، نقرهای، خاکستری یا سفید) یا رنگ سفارشی و ساخته شوند و گزینههای زیادی را برای مطابقت با فضای فعلی شما ارائه میدهند.

البته نوع کیفیت متریال و مصالح به کار رفته تاثیر زیادی در هزینه­ ها دارد و یک دکوراسیون مدرن لاکچری می ­تواند هزینه بیشتری داشته باشد. خرید بی واسطه و آنلاین و دریافت خدماتی در کمترین زمان و بهترین کیفیت که شامل گارانتی محصولات و حتی گارانتی برگشت وجه نیز می باشد. پذیرش و اتاق انتظار معمولا در کنار یکدیگر و با هم طراحی میشود از این روز از ویژگیهای مثبت یک پذیرش اداری، حس راحتی و آرامشی است که مشتریان هنگام انتظار برای آغاز جلسه کاری شان داشته باشند، این کار باعث میشود مشتری به این نکته پی ببرد که شما به نیاز اون اندیشیده و احترام گذاشته اید و این بار روانی مثبت موجب ایجاد روابط خوب میان شما و آنها میشود.

گاهی ممکن است کارکنان با یکدیگر ارتباط گسترده داشته باشند و گاهی هر یک موظف به انجام امور شخصی خود هستند. با وجود این، شاید این قبیل طراحی ها بیشتر به شغل هایی مربوط شود که با امور خلاقه سروکار دارند، و برای یک دفترکار معمولی، همچنان سادگی در اولویت باشد. زیرا دکوراسیون منزل باید با توجه به سلیقه ساکنین باشد اما طراحی داخلی شرکت اداری باید دارای ویژگی هایی از قبیل: نظم، رسمی بودن، هیجان و جذاب باید تا بتواند با هر سلیقه ای ارتباط بر قرار کند. اغلب کارفرماها دکوراسیون اداری مدرن را انتخاب می­ کنند؛ زیرا علاوه بر زیبایی و سادگی، هزینه نسبتا کمتری نسبت به سبک­ های دیگر نئوکلاسیک و یا کلاسیک دارد ولی این موضوع بستگی به نوع طراحی و یا جنس و کیفیت متریال و مبلمان به کار رفته در آن دارد. بله، نمونه هایی از فضاهای اداری وجود دارند که زمان سرگرمی را برای کارمندان در نظر می­ گیرند، مثلا یک صفحه دارت و یا یک بازی فکری که روی میز قرار دارد می­تواند به افراد برا ادامه کار انرژی بدهد.

نیاز دارند. انتخاب درست قفسه و یا کمدهای اداری به نظم بیشتر و ایجاد دکوراسیونی شیک و مدرن کمک میکنند. در حالی که دکوراسیون بیشتر به حوزه دیزاین و هنر نزدیک بوده و بر جزئیات محیط توجه میکند. که مبلمان آن بستگی به طرح و اندازه فضا دارد. از دیگر الهامات اصلی برای طراحی دفترِ کار، افرادی هستن که در اون فضا کار میکنن. شفافیت که یکی از اصول خرد گرایی و یک شعار سیاسی اجتماعی زمان بود، به معماری انتقال یافت و مفاهیم «سبکی» و «شفافیت» ارکان اصلی زیبایی شناسی نو گرا شدند. همچنین روی دیوار برخی اتاق ها اشکال و تصایر جالبی در خصوص اینترنت و شبکه های اجتماعی قرار داده اند. روی میز کار خود را مرتب کنید حتی اگر فضای شلوغ را می پسندید همه چیز را در جای خود نگه دارید. اگر می خواهید از تمام کاغذ ها یک پشته بسازید، یک سبد خوب تهیه کنید تا نامه ها، یادداشت ها و اوراق خود را مرتب کنید.

این کار سبب می شود تا کارمندان با رضایت و راحتی بیشتری کار کنند و همچنین در کیفیت کار هم بسیار فعال باشند. هنگام اجرای دکوراسیون اداری لاکچری حتماً فضای لازم برای نگهداری وسایل اضافه را مدنظر داشته باشید؛ قفسهها و کمدهایی با طراحی مدرن میتوانند در این زمینه به شما کمک کنند. است. برای این فضا برای هر میز 4 نفره 76/5 متر مربع فضا احتیاج دارید حال اگر در هر سانس اجرا 50 نفر بخواهند از کافی شاپ استفاده کنند ما احتیاج به 12 میز 4 نفره دارید یعنی 24/93 متر مربع فضا می خواهید. اگر در مرحله راه اندازی یک شرکت هستید و نمی دانید برای طراحی دکوراسیون اداری باید از چه کسانی کمک بگیرید و چه مراحلی را طی کنید حتما تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا با ایملک، بهترین شرکت دکوراسیون داخلی اداری در ایران آشنا شوید.

آیا شما نمی خواهید بخش خصوصی زندگی خود را با کار مخلوط کنید؟ دکوراسیون اداری کلاسیک که برای مهمانان ویژه طراحی شده است که می خواهند از مهمانان در دفتر کار با شکوه و ظرافت پذیرایی کنند، مبلمان کلاسیک اتاق اداری به شما و فضای شما اعتبار مهمی می بخشد اتاق های اداری مجلل معمولاً از یک میز، یک کتابخانه، یک میز قهوه خوری تشکیل شده است. همچنین طراحی دفتر اداری می­تواند ترکیبی از این سبک ­ها باشد، به طور مثال؛ دفتر مدیریت به صورت یک اتاق کلاسیک و مجلل طراحی می­شود و بقیه اتاق­ ها و فضاهای عمومی مدرن هستند.

اگر تصمیم دارید دیزاین اتاق کار را تغییر دهید یا قرار است دکور اتاق کار را برای شروع کار طراجی و اجرا کنید. از این رو قبل از تصمیم گیری در مورد چیدمان دفتر کار خود، مطمئن شوید و به اهداف وظایف کارمندان و نیاز آن ها به تعامل با یکدیگر و مشتری ها و همچنین به قابلیت دسترسی به عملکردهای پشتیبانی فکر کنید. یکی دیگر از مهم ترین نکات برای دیزاین دکوراسیون های اداری تهیه مبلمان و میز های مناسب برای راحتی بیشتر کارمندان است.

طراحی دکوراسیون داخلی محیط اداری

مطمئنا نوع کار و فعالیت ­های هر شرکت در طراحی دکوراسیون آن تاثیرگذار است. این کمپانی محیطی آرام و دلچسب برای کارکنان خود ساخته به طوری آن ها واقعا کار را مساوی با تفریح می دانند. دفاتر شخصی: این فضا کاملا با دیوار محصور شده و برای یک یا دو نفر در نظر گرفته می شوند. در دکوراسیون دفتر باید از مبلمان راحتی اداری نیز استفاده شود تا در زمانی که مهمانی در فضا حضور پیدا کرد یا کسی باید منتظر مینشست از مبلمان استفاده کنید. منظور معماران نوگرای نسل اول از شفافیت صرفاً «آن طرفش پیدا بودن» یک جنس؛ برای ایجاد رابطهٔ بصری میان درون و بیرون نبود. برای همین نما تبدیل به رابط میان درون و بیرون شده، باید ورود نور، هوا و میهمان را به داخل تأمین کرده، امکان دید خوبی را به بیرون ایجاد میکرد. اما تبدیل پنجره به عنوان رابط بصری میان فضای بیرون و درون مشکل دیگری را به همراه داشت و آن اینکه پنجره مهمترین عنصر انتقال مزاحمتها از فضای بیرونی (سر و صدا و مشرفیت به ویژه برای طبقهٔ همکف) بود.

اغلب در دفاتر اداری کوچک، فضای مجزایی برای استراحت کارمندان در نظر گرفته نمی­شود. برای این کار کافی است از کارمندان مراقبت کنید و علاوه بر اتاق کنفرانس، یک پذیرایی و محل استراحت نیز در نظر بگیرید. فضایی مناسب برای خوردن، ملاقات و گفت و گو، استراحت و کارهای فردی می باشد. قبل از هر چیز بهتر است رنگ دیوار ها و رنگ وسایل موجود در دفتر کار را انتخاب کنید؛ دیوار ها بخش مهمی از دفتر کار هستند و می توانند در کوچک و یا بزرگ تر به نظر رسیدن دکوراسیون دفتر کار کوچک تاثیر گذار باشد بنابراین بهتر است برای دیوار و کفپوش و سقف دفتر کار با متراژ کوچک از رنگ های روشن نظیر سفید و کرم و لیمویی و بژ استفاده کنید. این گرایش با فرهنگ درونگرای ساکنین تضاد داشت و ساکنین خانهها زندگی و حریم خصوصی خود را پشت پردههای ضخیم یا کرکره پنهان میکردند.

در های شیشهای و شیشه های رنگی که در دکوراسیون اداری کلاسیک به کار گرفته می شوند، می تواند به فضای اداره شخصیت خاصی را القا کنند. همچنین پارکت و کف چوبی که مورد استفاده قرار می گیرند، می توانند محیط را خودمانی و صمیمیتر کنند. طراحی فضاهای اداری باید همزمان چندین ویژگی را در بر داشته باشند.فضاهای اداری با توجه به نوع کاربری باید نظم داخلی را رعایت نموده و همچنین برای کارکنان فضایی جذاب و دلنشین را پدید آورد.اگر محیط اداری دارای ارباب رجوع باشد، فضا باید به گونه ای طراحی گردد که جذابیت و حس اعتماد و راحتی را در وی ایجاد نماید.طراحی درست فضای اداری می تواند به دوستانه بودن محیط و افزایش رضایت شغلی بیانجامد که در نهاین منجر به افزایش راندمان کاری میگردد. از جمله نکات مهم در طراحی داخلی آمفی تئاتر، رعایت استانداردهای صندلی آمفی تئاتر مانند نحوه چیدمان صندلی و فاصله آنها از یکدیگر و …

دکوراسیون داخلی اداری صنعتی

تا انتهای مقاله طراحی داخلی ساختمان اداری همراه ما باشید. تا زمانی که خانه برای ساکنان آن نقش حفاظ را بر عهده داشت و آن را برای محافظت خود در برابر تهدیدهای بیرونی میخواستند، نماسازی مفهومی نداشت. مواردی مانند؛ استفاده از مبلمان مدرن و بدون تزئینات، دیوارهایی با رنگ­ های خنثی، کفپوش ­های با طراحی مدرن، نورپردازی ­های مخفی و لوسترهای شیک و مدرن، خلوت بودن فضا و کاربردی بودن هر وسیله­ ای که در دفتر قرار می­ گیرد؛ از عواملی هستند که دکوراسیون اداری مدرن را می­ سازند.

قیمت طراحی داخلی اداری

نورپردازی متمرکز: نوعی طرح که نقطه یا محدوده ای از فضای مورد نظر را نورانی می کند و این نورپردازی در دکوراسیون دفتر کار کاربردی است. پارتیشنها هم بصورت پیش ساخته تولید و استفاده میشود و هم به صورت سفارشی ساز برای انواع دکوراسیون اداری کلاسیک و یا دکوراسیون اداری مدرن مورد استفاده قرار میگیرند. همانطور که نهایت استفاده از نور طبیعی برای دکوراسیون داخلی منازل توصیه میشود وجود نور کافی و استفاده از نور طبیعی در طراحی داخلی اداری هم اهمیت زیادی دارد و بر روی سلامت و سرحالی کارمندان تاثیر میگذارد. یک از مهمترین دغدغه های مدیران ادارات، عدم روحیه ی بالای کارمندان است. آنچه چوب فروش را متمایز می نماید تنوع بالای محصولات، کیفیت بی نظیر، استاندارد سازی در ارایه محصولات، قیمت پایین در برابر ارزش خرید بالا، خدمات گسترده در سراسر کشور و تخفیف های شگفت انگیز می باشد. کیفیت و قابلیت نظافت و شتسشو پذیری و طول عمر بالای مبلمان نیز در فضاهای اداری اهمیت بالایی دارد، به علت حجم بالای رفت و آمد امکان خراب شدن آنها بسیار زیاد است یک گزینه مناسب مبلهای چرم هستند کخه این امکان را دارند تا به راحتی نظافت بشوند.

طراحی داخلی شرکت اداری