اتاق فرار غرب تهران لیست کامل همراه با 40% تخفیف تخفیفان-آل اسکیپ

اتاق فرار غرب تهران لیست کامل همراه با 40% تخفیف تخفیفان-آل اسکیپ «تخفیف های هیجان‌انگیز»، «خرید ارزان‌تر و بدون واسطه»، «صرفه جویی در زمان و هزینه»، «تضمین کیفیت خدمات» و «پشتیبانی کامل در تمام مراحل» برگ برنده نت‌برگ برای کاربران خود محسوب می‌شوند. پیشنهادات نت‌برگ به طور کلی به دو دسته آنی و غیر آنی تقسیم می‌گردند که «نت‌برگ‌های آنی» بلافاصله پس از خرید تا لحظه پایان زمان استفاده آن‌ها، دارای اعتبار بوده و قابل استفاده می‌باشند. همچنین «نت‌برگ‌های غیر آنی» نیز پیشنهاداتی هستند که پس از خرید آن‌ها، کاربران می‌بایست به منظور استفاده از نت‌برگ‌های خود، تا اتمام مهلت خرید آن پیشنهاد بر روی سایت نت‌برگ، صبر نمایند. لازم به ذکر است نت‌برگ هم‌اکنون در اکثر شهرهای بزرگ ایران مانند تهران، کرج، مشهد، اصفهان، شیراز، ارومیه و غیره مشغول به فعالیت و ارائه خدمات روزانه می‌باشد. اگر به ژانر وحشت علاقه دارید و قصد دارید دلهره و ترس را برای خود تداعی کنید، جاهایی که در این قسمت به آن ها می پردازیم را به هیچ عنوان از دست ندهید. در ادامه به معرفی 3 مورد از بهترین اتاق فرارهای تهران در ژانر اسکیپ روم فانتزی وحشت می پردازیم.

اتاق فرار فریداکالو؛ فانتزی، معمایی، دلهره آور و جذاب

احتمالا بارها مجموعه فیلم های Resident Evil را تماشا کرده اید یا حداقل در مورد آن شنیده اید. اتاق فرار تهران با بازی شکنجه گاه زامبی، مخصوص عاشقان فیلم ها و بازی های در ارتباط با زامبی تدارک دیده شده است. جنون جیمز واتسون رئیس شرکت بلک فایر به در دست گرفتن دنیا باعث شده تا ضمن پول دادن به افراد داوطلب، آن ها را به زامبی تبدیلل کند. شما می بایست به عنوان فرمانده گروه نجات، به این مکان بروید و همراه با اطلاعات کاربردی به صورت زنده از آن جا خارج شوید. توجه داشته باشید اگر قصد دارید این بازی را به صورت گروهی انجام دهید، می توانید آن را با به صورت 4 تا 8 نفره برگزار کنید.

کسی نمیدونست دلیل این رفتارها چیه تا اون روزی که خبر گم شدن محمود پیچید تو محل و همه نگرانش بودن، اللخصوص پرستاری که کاراشو میکرد. ولی این اواخر دیگه کار نمیکرد و تغییر کرده بود نوه هاش که به قول خودش همه ی زندگیش بودن، رو دیگه تو خونش راه نمیداد، فقط یه پرستار بود که به خونه محمود رفت و آمد داشت. لست سکند در سال 89 با هدف ارائه خدمات متفاوت و با کیفیت به شما عزیزان در صنعت گردشگری تاسیس شده است. آوریل سال ۱۹۸۶ بود که هسته راکتور RBMK ذوب شد و مجبور شدیم تا ۳۰ کیلومتری تمام منطقه رو تخلیه کنیم.

اتاق فرار طهران 1346؛ مجموعه اسکیپ روم

این خانه 200 ساله، در میراث فرهنگی هم ثبت شده است و از نظر فضا می‌توانیم آن را متفاوت از اتاق فرارهای دیگر بدانیم و با توجه به سبک ماجراجویی و مهیج آن، با مجموعه‌ای جذاب روبه‌رو هستیم. روند بازی هم داستانی سیاسی را دنبال می‌کند که شما و تیمتان بخشی از آن هستید. این اتاق فرار تهران از سخت ترین مجموعه های بازی در بین تمام اتاق فرارها در کشور است. اگر نام فراموشخانه را شنیده باشید احتمالا می دانید که این انجمن یکی از سازمان های فعال با فعالیت ها ماورائی و فراماسونری است. در بازی نفوذ نیز، این سازمان قصد کنترل شرایط کشور و ایجاد حوادث ناگوار برای مردم را دارد. سازمان اطلاعات یکی از نیروهای خود را برای به دست آوردین اطلاعات راهی این مجموعه می کند.

سناریو

اتاق فرار خانه پدری از مجموعه رتسل روم با ژانر ترسناک در تهرانپارس می باشد. این زانر پر طرفدار برای طرفداران فیلم های اکشن امریکایی تدارک دیده شده است. البته در بسیاری از این اتاق فرارها، به جز ژانر اکشن از موضوعات دیگر مثل وحشت نیز استفاده می شود. اگر به داستان ها و مجموعه های احساسی علاقه مند هستید، یا عاشق کتاب های رمان با موضوع توطئه، روابط عاشقانه، سرنوشت های تلخ و دشمنی های قدیمی هستید، این ژانر اتاق فرار تهران به شما پیشنهاد می شود. در این داستان ها بر خلاف ژانر وحشت، با سناریوی اقتباسی از زندگی واقعی مواجه هستید و به عنوان شخصیت اصلی داستان ها باید از مخمصه ای که در طول داستان برای شما پیش می آید خلاص شوید. هر اتاق فرار تهران در ژانرهای مختلفی به فعالیت پرداخته که به عقیده بسیاری از مردم دشوارترین آن ها موضوع ماجراجویی و معمایی است.

  • این مجموعه سناریوهای بسیار متنوعی را ارائه داده و علاوه بر تهران، در سایر استان ها نیز شعبه های متعددی دارد.
  • همانطور که می دانید، اسکیپ روم ها بازی هایی گروهی هستند که از فیلم های ترسناک و هیجان انگیز هالیوودی الهام گرفته شده اند و لحظاتی فراموش نشدنی را برای شرکت کنندگان رقم می زنند.
  • اسکیپ روم دات آی آر اولین اتاق فرار تهران می باشد که از تابستان ۱۳۹۴ طراحی سناریوها آغاز و در نهایت از بهار ۹۵ اولین اسکیپ روم را در ایران راه اندازی نمود.
  • به این موضوع دقت کنید که اتاق فرار در هر ژانری باشد، رگه های وحشت را در خود دارد که باعث شده استفاده از این مکان ها برای افراد زیر 16 سال و در برخی موارد کمتر از 18 سال ممنوع باشد.
  • اسکیپ ویژن از دیگر اتاق فرارهای تهران که با استقبال خوبی مواجه شده است می توان به اسکیپ ویژن اشاره نمود.
که تحت عنوان انیگما نامگذاری شده، به عنوان بهترین اتاق فرار غرب تهران شناخته شده است. بازی‌های این اتاق فرار جذاب شامل اتاق فرار کلبه‌ی وحشت، اتاق فرار قتل مرموز، اتاق فرار رویا، اتاق فرار جنگ و اتاق فرار روانی می‌باشد. بازی ها اتاق فرار DEAD در اثر شیوع بیماری واگیردار مرموز بسیاری از افراد شهر زامبی شده اند و شما و دوستانتان هیچ غذایی برای زنده مانده ندارید. در ۷۰ دقیقه باید بتوانید با حل کردن معماهای مختلف از شهر نجات پیدا کنید و خودتان را به آخرین پرواز برسانید.

با این اوصاف علاوه بر ژانر مهیج، کمی ژانر وحشت نیز چاشنی این اتاق فرار شده و باعث جذابیت بیشتر آن شده است. هزینه این بازی 120 هزار تومان بوده و از 4 تا 10 نفر می توانند در آن نقش داشته باشند. این اتاق فرار تهران در آدرس شهرک گلستان، میدان اتریش، بنفشه دهم، پاساژ باران واقع شده است. اگر به ماجراجویی و کسب تجربه های جدید علاقه مند باشید، اسکیپ روم ها این امکان را به شما می دهند تا با شرکت در هر یک، تجربه ای بی نظیر و تکرار نشدنی به دست بیاورید.

سبک سناریو و فرم این اتاق فرار، بیشتر شبیه به داستان‌های خاطره‌انگیر شرلوک هولمز است، پس اگر این سریال را دیده باشید، احتمالا روند بازی برای شما جذاب‌تر هم می‌شود. سیر داستان این بازی که در ادامه مختصری از آن را برای شما بازگو می‌کنیم، در دهه 40 پیش می‌رود. ناگفته نمونه که جای پارک به وفور فراهمه اما لوکیشن بازی از وسائط نقلیه عمومی فاصله زیادی داره. پس از این ماجرا پلیس، لورن مادر جولیا را دستگیر کرده و ماموریت شما در این اتاق فرار تهران از منزل جولیا شروع می شود که باید به صورت مخفیانه وارد منزل لورن شده و مدارک بیگناهی وی را پیدا کنید.